Men zegt ook dat veel woningbouwen het zat kunnen betalen en geld (winst) overhouden...quote:Op woensdag 22 september 2021 13:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Rochdale (waar die aangifte van is) boekte in 2018 wel een resultaat van 913 miljoen. Dus zo veel is die 37,5 miljoen nou ook weer niet, relatief gezien.
Ik kan er zelfs geen een kopen in een dorp op 50km van een grote stadquote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef Aurelius het volgende:
Na de lentekriebels en de genderkoek besluiten een genderstudie te volgen, 40k schuld opbouwen en dan klagen dat je geen huis in het centrum van een grote stad kunt kopen. Eigenlijk niet zo heel veel medelijden met de huidige lichting studenten.
Ik ken de cijfers niet uit mijn hoofd, maar volgens mij zijn er geen enorme aantallen mensen die gender studies gaat volgen. Zijn het niet vooral rechtsgeleerdheid, economie, psychologie en allerlei financiële studies die populair zijn?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef Aurelius het volgende:
Na de lentekriebels en de genderkoek besluiten een genderstudie te volgen, 40k schuld opbouwen en dan klagen dat je geen huis in het centrum van een grote stad kunt kopen. Eigenlijk niet zo heel veel medelijden met de huidige lichting studenten.
Het moet vooral niet te concreet worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:32 schreef Aurelius het volgende:
Sophie vindt aantallen ingewikkeld.
Staat in het merendeel van de verkiezingsprogramma's niet gewoon aantallen? Ik heb 1 miljoen woningen meermaals voorbij zien komen in ieder gevalquote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Lekker makkelijk, om iemand te laten commiteren aan aantallen...... gaat hem niet worden Pieter....
Het is aan de andere kant ook lekker makkelijk om een veel te laag bedrag uit te trekken voor het oplossen van de woningnood en dan doen alsof je er weer 4 jaar tegenaan kan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Lekker makkelijk, om iemand te laten commiteren aan aantallen...... gaat hem niet worden Pieter....
Concrete aantallen zijn eng. Kun je op afgerekend worden. Beter is het om vage toekomstplannen te lanceren en daarna een evaluatiecommissie in te stellen en lessons learned op te stellen. Management 101.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
En mijn zusje en haar vriend, zij doet PABO, hij werkt in de ouderenzorg, die tegen hetzelfde aan lopen in een dorp?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef Aurelius het volgende:
Bedoelde het meer als debat techniek.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Staat in het merendeel van de verkiezingsprogramma's niet gewoon aantallen? Ik heb 1 miljoen woningen meermaals voorbij zien komen in ieder geval
True, maar 1 stapje terug, probleem precies definieren, en dan de oplossing erbij zoeken. Dat moet in een commisie of bij de begroting van binnenlandse zaken gebeuren.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is aan de andere kant ook lekker makkelijk om een veel te laag bedrag uit te trekken voor het oplossen van de woningnood en dan doen alsof je er weer 4 jaar tegenaan kan.
Wil je een oplossing, dan moet je concreet zijn en daar naartoe werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |