Nog nooit is pedofilie zo gedemoniseerd als nu. Noem één 'woke' beweging die openlijk voor de acceptatie van pedofilie of pedoseksualiteit pleit.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Laat ik het nuanceren. Elementen van de woke beweging die daarin een warm bad hebben gevonden.
Krijg je nou betaald voor dit soort onzin-uitspraken? Echt, hoe krijg je het je toetsenbord uit?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Angst misschien niet, maar wel wantrouwen.
Een van de einddoelen van die hele woke-beweging is nog steeds pedofilie normaliseren.
Maak je niet zo druk, er is een zelfverklaard salafistische politicus waar zelfs PVV-stemmers redelijk positief over zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:33 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind Geert over moslims zo'n leuke rubriek.
Ja, maar dat is iets voor een formatietafel. Daar komt de afschaffing van de toeslagen en dus ook de herziening van het stelsel echt wel langs. Dat kan echt niet even tussendoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:59 schreef Aurelius het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit gebeurt met die hele herziening van het belastingstelsel? Dat was voor Corona toch een hot item?
Ze hadden ook Khadija Arib kunnen kiezen, maar om de een of andere reden moest die op een zijspoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan Ploumen echt niet serieus nemen.
Arib was toen nog voorzitter en wilde dat graag blijven.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hadden ook Khadija Arib kunnen kiezen, maar om de een of andere reden moest die op een zijspoor.
Links krijgt gewoon de kans mee te schrijven, eigen ideeën te realiseren en dat doen ze niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben het wel eens met Ploumen over het feit dat het apart is dat VVD nu wel dealtjes wil sluiten in achterkamertjes maar zelf hele formatie gaat traineren
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Links krijgt gewoon de kans mee te schrijven, eigen ideeën te realiseren en dat doen ze niet.
SIGRID KAAG! SIGRID KAAG! OOH... 2-1!quote:
Sterker: dat mag niet eens, dat past niet met de 1,5 meter die tot zaterdag nog verplicht is.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:04 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Waarom zou elk Kamerlid daar moeten gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |