SPOILER: Memphis May Fire - The Hollow (Full Album)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Lekker tochquote:Op donderdag 23 september 2021 20:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook relaxed ben al een beetje weekend aan het vieren maar ik moet morgen nog werken
daarom geniet van elk momentquote:Op donderdag 23 september 2021 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Het is ook alweer donderdag, het gaat zo snel, voor je het weet is het weekend weer voorbij
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:11 schreef Karzai het volgende:
laatste morgen weer vroeg op, ik sluit af, laters lieve muziekvriendjes![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:43 schreef UitStraling het volgende:
Niet vaak dat ik de neger in het achtergrondkoortje wil zijn.
quote:
Funny cover! Is dat niet Hans Vandenburg, van Gruppo Sportivo?quote:
Yessquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Funny cover! Is dat niet Hans Vandenburg, van Gruppo Sportivo?
Edit: Ja, ik heb het al gevonden lang leve goegel!
Ik heb weer een hoop leuke dingen van hem gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk dat hij 'het nog doet' op zijn oude dag!
Mooi! Gruppo is toch wel een favorietje van mijquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb weer een hoop leuke dingen van hem gevonden![]()
Zoals dit nummer
Ik vond ze ook altijd tofquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi! Gruppo is toch wel een favorietje van mij
wow een bombardement aan likes, zekers hij is goed!quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
d nice was vroeger al nice en nog steeds nice
kiana lede is rnb godinquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
wow een bombardement aan likes, zekers hij is goed!
goed nummer ga je nog iets leuks doen dit weekend?quote:
Nou niks bijzonders... als het mooi weer is ga ik in rust daarvan genietenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed nummer ga ke nog iets leuks doen dit weeknd?
lekker eten van de zon genieten en een biertje drinkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou niks bijzonders... als het mooi weer is ga ik in rust daarvan genietendrink nu wel wat dus chillingz is AAN
en jij dan?
lekker hoor! May the good vibes be with youquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker eten van de zon genieten en een biertje drinken
vind je het vervelend? Wat dan is het overquote:
nee tuurlijk niet is altijd leukquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vind je het vervelend? Wat dan is het over
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nog 1 flexnummer en dan stop ik
![]()
komt goedquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haha doei he! Geniet ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |