Ha! Dan.zitten ze samen heel stil te zijn!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef praadje het volgende:
Zou Antwee echt nog op de media-academie zitten of zit hij ondergedoken bij zijn moeder heel stil te zijn. Dat kan natuurlijk ook nog.
Hier heb je nog wat meer politiek correct,quote:Op woensdag 22 september 2021 13:37 schreef suzebol75 het volgende:
Pffttt kan dat politiek correcte morele geklets ergens anders?
Misschien kan er een apart topic voor gemaakt worden? De meesten zitten hier echt voor de dirt, roddels lezen we ook in de story... Dus een bronvermelding maakt het ook niet echt betrouwbaarder.
En ieder roddelblad haalt vieze trucs uit om nieuws te krijgen, eigenlijk denk ik dat de roddelaccounts op een nettere manier aan hun nieuws komen :-)
Over tot de orde van de dag: iemand al nieuws of het echt uit is? :-)
Yvonne is gewoon een in de showbizz uitgerangeerde, drankzuchtige hysterica, wanhopig op zoek naar haar moment of fame.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tsja, maar als ze zeggen dat ze geen commentaar willen raakt Yvonne daar weer door getriggerd.
Ook al zijn ze eerlijk, dan wordt er echt wel weer wat anders gevonden wat een smulgehalte heeft. Dweilen met de kraan open.
Waarom zou "politiek correct geklets" niet mogen en de eeuwige stroom haat naar André en Sarah wel?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:37 schreef suzebol75 het volgende:
Misschien kan er een apart topic voor gemaakt worden? De meesten zitten hier echt voor de dirt, roddels lezen we ook in de story... Dus een bronvermelding maakt het ook niet echt betrouwbaarder.
En ieder roddelblad haalt vieze trucs uit om nieuws te krijgen, eigenlijk denk ik dat de roddelaccounts op een nettere manier aan hun nieuws komen :-)
Welnee bronnen als ditje en datjes en Yvonne zijn niet 100% betrouwbaar, maar als er ineens een paar roddels ingegooid worden is het wel prettig om te weten waar ze vandaan komen, want anders lijkt het net of het een aanname/roddel/nieuwsbericht van de user zelf is.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:37 schreef suzebol75 het volgende:
De privé kopte ook al zoietsquote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Het Ware Verhaal
De Vuile Oorlog
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon een in de showbizz uitgerangeerde, drankzuchtige hysterica, wanhopig op zoek naar haar moment of fame.
De reactie van Andre dat Yvonne over de grens gaat door te beweren dat Sarah in een afkickkliniek zit,
misbruikt ze om nog meer ongefundeerde roddels en conclusies te spuien. En om mensen geld uit de zak te kloppen met die trieste Telegramgroep (waar je niet in kunt reageren).
Zij mag alles maar roepen over A&S, maar kritische reacties op haar socials worden meteen verwijderd (als de reactiemogelijkheid überhaupt al openstaat).
Laten we maar niet op de man spelenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Je doet anders niet onder voor haar,
Zo was het ook zeker niet bedoeld, op de post spelen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar niet op de man spelen
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
(Rebecca is moeder van Sarah)
Volgens mij is dat ook de eerste stap als je van je verslaving af wilt komen, eerlijk zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Koen Kardashian was er ook eerlijk over.
Ach, is het weer eens mo haar schuld? Sneu ventje.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Het Ware Verhaal
De Vuile Oorlog
Ik denk niet dat dit verhaal in Story uit de koker van Andre komtquote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Ach, is het weer eens mo haar schuld? Sneu ventje.
Ohwww welk blad zit in zijn hazes-anus dan ook alweer?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit verhaal in Story uit de koker van Andre komt
Geen ideequote:Op woensdag 22 september 2021 15:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohwww welk blad zit in zijn hazes-anus dan ook alweer?
De papieren variant zeker niet neequote:Op woensdag 22 september 2021 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen ideeLijkt me niet echt lekker zitten ook.
quote:Op woensdag 22 september 2021 15:22 schreef -river- het volgende:
[..]
De papieren variant zeker niet nee
Filmpjequote:Sarah van Soelen, de vriendin van André Hazes, is terug in Nederland na haar bezoek aan een Spaanse kliniek. Volgens haar familie om te leren dealen met de grote media-aandacht. De influencer liet echter al snel weer van zich horen op social media en dat vindt showbizz-verslaggever Jordi Versteegden opmerkelijk.
Das duidelijke taal van uit het kippenhok.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
(Rebecca is moeder van Sarah)
Ik denk dat Sarah zich beter kan laten omscholen, ze is ook verslaafd aan social media en dat is niet handig als je influencer bent.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:51 schreef maily het volgende:
Oliedom wat vriendin André Hazes nu weer doet
[..]
Filmpje
Omscholen zou betekenen dat ze al een opleiding heeft gedaan, elke zou dat geweest zijn?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sarah zich beter kan laten omscholen, ze is ook verslaafd aan social media en dat is niet handig als je influencer bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |