Ligt het aan mij of maakt ie veel meer lawaai nu? En ik hoor ook steeds explosies?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef chufi het volgende:
Weer een nieuwe opening... Het schijnt heviger te worden
Klopt hij is explosiever dan ooit ...quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of maakt ie veel meer lawaai nu? En ik hoor ook steeds explosies?
Ja, zijn echt enorm diepe donders af en toe. Zit echt enorm veel kracht achter. Straks blaast een deel van de berg wegquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt hij is explosiever dan ooit ...
Ik zag net hoe er vanmiddag een echte explosie was waar je de drukgolf door de wolken heen zag ..quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, zijn echt enorm diepe donders af en toe. Zit echt enorm veel kracht achter. Straks blaast een deel van de berg weg
Wow! Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag net hoe er vanmiddag een echte explosie was waar je de drukgolf door de wolken heen zag ..
Met geluid dezequote:
Even in twee minuten tijd zo'n enorm brok rots beetje bij beetje verzwolgen en gesmoltenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:47 schreef Starhopper het volgende:
Tering he. Kijk hoe krachtig en breed die straal lava is die uit de krater komt![]()
![]()
![]()
Hij gaat helemaal los nu
Wow!!!quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die hele berg gaat er aan geloven
Dat is een verschrikkelijk mooie fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |