SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben Turk, Turk, Turk, jij bent Turk, Turk, Turk, allemaal Turk, Turk, Turk, trötse Turkquote:
wel lage kans hoorquote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
85 procent kans dat deze TT op bitterbal slaat.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige waar jij je leven aan vastzit is je eigen wantrouwen.
Weet je iig dat je op avontuur gaatquote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef Haags het volgende:
Zit nog steeds in dat bootje met @:franticdj
Ieke benne geile Turkquote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben Turk, Turk, Turk, jij bent Turk, Turk, Turk, allemaal Turk, Turk, Turk, trötse Turk
Voor de meeste is het een gevalletje "don't tread on me"quote:Op maandag 20 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste is nog wel dat de ongevaccineerden zich daadwerkelijk beschouwen als de redders van de mensheid, als vrijheidsstrijders tegen kwaadwillende regeringen
Dit is echt niet lief.quote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Lieve hemel ja, die wappies met een vlag uit de Revolutionaire Oorlog...quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de meeste is het een gevalletje "don't tread on me"
En dan heb je inderdaad een heel vocaal groepje dat allemaal vage theorieën over 5G heeft.
Dat is ongeveer bij 50% van de TT's ook zo dus dat is makkelijk scoren. En dan 15% Budaddy TT's en dan blijven er nog 35% random TT's over.quote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Weet je, het kan mij geen reet schelen of je je wel of niet laat vaccineren. Op zich is het wel handig dat een groot aantal mensen dat laat doen omdat ik er toch nog steeds vanuit ga dat je door een hoge vaccinatiegraat nog enigszins normaal met elkaar kan leven zonder dat de hele ziekenhuiszorg onderuit geschoffeld wordt.quote:Op maandag 20 september 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat men nu doet is de haat naar ongevaccineerden opdrijven. Ook niet goed. Ons gedoe geven omdat een paar duizend eigenwijzen geen prik willen. Terwijl we vanzelf al wel naar 86% gaan.
Het cijfer dat Denemarken helemaal los liet.
Maar neeee wij moeten weer minimaal 95%.
En sterker nog hoor, ik ben het met de maatregelen echt niet eens, zaait tweespalt en haat en maakt van ongevaccineerden tweederangs burgers en dat gedeelte is geestelijk al niet het meeste stabiele gedeelte van de bevolking.quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de meeste is het een gevalletje "don't tread on me"
En dan heb je inderdaad een heel vocaal groepje dat allemaal vage theorieën over 5G heeft.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, het kan mij geen reet schelen of je je wel of niet laat vaccineren. Op zich is het wel handig dat een groot aantal mensen dat laat doen omdat ik er toch nog steeds vanuit ga dat je door een hoge vaccinatiegraat nog enigszins normaal met elkaar kan leven zonder dat de hele ziekenhuiszorg onderuit geschoffeld wordt.
En gelukkig mag je dat kiezen in Nederland of je dat wel of niet wil.
Maar op dit moment gewoon ff niet huilen als je er voor kiest je niet te vaccineren en dat dat op dit moment gevolgen heeft. Over een jaar of 2/ 3 kunnen we wel weer normaal met elkaar gaan doen en bij God hoop ik dat het eerder is, maar ik verwacht er ff nog niet zo veel van.
En ja ook als ongevaccineerde mag je 'normaal mee doen'. Moet je alleen ff aantonen dat je geen covid hebt. En ja, dat is kut. Snap ik ook wel.
Wie?quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ony-junior~a1f3af55/
Godverdomme wat geil.
@:dud0r @:wereldgozer
Dat is redelijk ingewikkeldquote:Op maandag 20 september 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon genetica hoor, bef maar eens een Egyptische.
Spot on.quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, het kan mij geen reet schelen of je je wel of niet laat vaccineren. Op zich is het wel handig dat een groot aantal mensen dat laat doen omdat ik er toch nog steeds vanuit ga dat je door een hoge vaccinatiegraat nog enigszins normaal met elkaar kan leven zonder dat de hele ziekenhuiszorg onderuit geschoffeld wordt.
Maar op dit moment gewoon ff niet huilen als je er voor kiest je niet te vaccineren en dat dat op dit moment gevolgen heeft. Over een jaar of 2/ 3 kunnen we wel weer normaal met elkaar gaan doen en bij God hoop ik dat het eerder is, maar ik verwacht er ff nog niet zo veel van.
En ja ook als ongevaccineerde mag je 'normaal mee doen'. Moet je alleen ff aantonen dat je geen covid hebt. En ja, dat is kut. Snap ik ook wel.
Ja, bef maar eens een Egyptische. Schroef maar eens een Bugatti uit elkaar met links. Doe dat maar eens.quote:Op maandag 20 september 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon genetica hoor, bef maar eens een Egyptische.
Probeer dit maar niet in CORquote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Amen.quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat lukt me dan weer niet, dat eerste wel.quote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bef maar eens een Egyptische. Schroef maar eens een Bugatti uit elkaar met links. Doe dat maar eens.
Ajaweljoh kujjelachejongequote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet in COR
Nou hierzie. Doe niet alsof alles maar zomaar makkelijk te doen is voor iedereen.quote:Op maandag 20 september 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lukt me dan weer niet, dat eerste wel.
Wordt topfeestjequote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet in COR
Lekker dansenquote:Op maandag 20 september 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Straks is Corona voorbij en dansen alle ongevaccineerden weer in blote kont en op blote voeten op gloeiende kolen rond een kringetje paddenstoelen
Ja das nou juist het probleem hč?quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik was dus dit weekend 'dingen doen' maar damn toch wel ff raar hoor om 'alles' maar ff los te laten. Nou was dit rete strak georganiseerd en gecontroleerd, maar feitelijk zeggen vooral de groene vinkjes van de gevaccineerden dan ook niet echt alles. Voor hetzelfde geld zat er een lekkere spreader bij met een keurig groen vinkje. Nou maak ik mij daar niet zo druk om, maar kan mij voorstellen dat dat anders is als je je om redenen niet hebt kunnen vaccineren (ik had dan zulke dingen niet durven doen denk ik). Maar goed die maken misschien ook andere afwegingen en waren er misschien überhaupt wel niet geweest.quote:Op maandag 20 september 2021 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Amen.
En aan de andere kant vind ik inmiddels ook dat als je wel het vaccin hebt genomen (Hoi!) dat je daar dan ook maar gewoon een beetje op mag vertrouwen en dus wat risico's mag nemen. Je hebt die prik niet voor niets gehaald. En ja dat komt me op dit precieze moment natuurlijk heel goed uit maar toch.
Moet je kijken hoe bang is bent.quote:Op maandag 20 september 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik was dus dit weekend 'dingen doen' maar damn toch wel ff raar hoor om 'alles' maar ff los te laten. Nou was dit rete strak georganiseerd en gecontroleerd, maar feitelijk zeggen vooral de groene vinkjes van de gevaccineerden dan ook niet echt alles. Voor hetzelfde geld zat er een lekkere spreader bij met een keurig groen vinkje. Nou maak ik mij daar niet zo druk om, maar kan mij voorstellen dat dat anders is als je je om redenen niet hebt kunnen vaccineren (ik had dan zulke dingen niet durven doen denk ik). Maar goed die maken misschien ook andere afwegingen en waren er misschien überhaupt wel niet geweest.
Weet je hoe lekker het voelt om na toegang weer meteen in 2019 terug te zijnquote:Op maandag 20 september 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik was dus dit weekend 'dingen doen' maar damn toch wel ff raar hoor om 'alles' maar ff los te laten. Nou was dit rete strak georganiseerd en gecontroleerd, maar feitelijk zeggen vooral de groene vinkjes van de gevaccineerden dan ook niet echt alles. Voor hetzelfde geld zat er een lekkere spreader bij met een keurig groen vinkje. Nou maak ik mij daar niet zo druk om, maar kan mij voorstellen dat dat anders is als je je om redenen niet hebt kunnen vaccineren (ik had dan zulke dingen niet durven doen denk ik). Maar goed die maken misschien ook andere afwegingen en waren er misschien überhaupt wel niet geweest.
Ik heb denk ik meer het tegenovergestelde, Ik zat vandaag nog in de bus van het vliegveld met mondkapje, de bus naar Shhkoder had ik hem om mijn pols en daarna niet meer op gehad, onverstandig, ongetwijfeld.quote:Op maandag 20 september 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wijze woordenquote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer het tegenovergestelde, Ik zat vandaag nog in de bus van het vliegveld met mondkapje, de bus naar Shhkoder had ik hem om mijn pols en daarna niet meer op gehad, onverstandig, ongetwijfeld.Maar niemand loopt er hier mee, (wel op de luchthaven) en weet je? Ik vind het wel best ook. Krijg ik morgen corona, en flikker ik hier van ellende in elkaar? Prima, dan zal het mijn tijd wel geweest zijn. Zo niet, mooi, gaan we nog even door. Het leven is zo kort en vluchtig en kan zomaar in eens afgelopen zijn, dan wil ik niet terugkijken op bijna 2 jaar amper geleefd hebben, ik heb gedaan wat ik kon, ik heb de vaccins genomen en nu ga ik gewoon weer leven.
Alles keuzes hebben nou eenmaal gevolgen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das nou juist het probleem hč?
More power to you!quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik meer het tegenovergestelde, Ik zat vandaag nog in de bus van het vliegveld met mondkapje, de bus naar Shhkoder had ik hem om mijn pols en daarna niet meer op gehad, onverstandig, ongetwijfeld.Maar niemand loopt er hier mee, (wel op de luchthaven) en weet je? Ik vind het wel best ook. Krijg ik morgen corona, en flikker ik hier van ellende in elkaar? Prima, dan zal het mijn tijd wel geweest zijn. Zo niet, mooi, gaan we nog even door. Het leven is zo kort en vluchtig en kan zomaar in eens afgelopen zijn, dan wil ik niet terugkijken op bijna 2 jaar amper geleefd hebben, ik heb gedaan wat ik kon, ik heb de vaccins genomen en nu ga ik gewoon weer leven.
Daarom had ik (Jan Cremer) al in maart 2020 Corona.quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet jij hoe lekker dat voelt? Ik inmiddels wel en smaakt naar meerquote:Op maandag 20 september 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker het voelt om na toegang weer meteen in 2019 terug te zijn
Yupsquote:Op maandag 20 september 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet jij hoe lekker dat voelt? Ik inmiddels wel en smaakt naar meer
Bla blablaquote:Op maandag 20 september 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom had ik (Jan Cremer) al in maart 2020 Corona.![]()
Had dat als risk-seeker toen wel een beetje opgezocht.
Naja ik denk dat ik met mijn werk al meer risico heb gelopen dan jou maar ik snap je.quote:Op maandag 20 september 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom had ik (Jan Cremer) al in maart 2020 Corona.![]()
Had dat als risk-seeker toen wel een beetje opgezocht.
Dat denken we nu al.quote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
over 100 jaar zijn wij er niet meer, hebben ze de volgende uitbraak van iets anders nieuws. Kijken ze terug naar de berichten uit 2020-2021 en dan denken ze; waar waren die in godsnaam mee bezig.
quote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
over 100 jaar zijn wij er niet meer, hebben ze de volgende uitbraak van iets anders nieuws. Kijken ze terug naar de berichten uit 2020-2021 en dan denken ze; waar waren die in godsnaam mee bezig.
Ze zullen eerder zeggen: dat hebben ze goed aangepakt.quote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
Oh maar dat ook, ik heb echt 0 haat naar Hugo of Markie, je zal maar in hun schoenen hebben gestaan zeg.quote:Op maandag 20 september 2021 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze zullen eerder zeggen: dat hebben ze goed aangepakt.
Zo zit ik er ook wel in. Het is wel goed zo. Kans dat ik doodziek wordt is er toch eigenlijk niet. Iedereen die wil heeft zich inmiddels kunnen beschermen. Het is wel goed zo.quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar mijn vriendin kreeg Corona toen, ivm overlijden moeder maar ik ging niet ergens in quarantaine. En ergens dacht ik, kom maar kut griep, maar behalve een halve dag een zeer hoofd heb ik niks gemerkt.quote:Op maandag 20 september 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik denk dat ik met mijn werk al meer risico heb gelopen dan jou maar ik snap je.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ony-junior~a1f3af55/
Godverdomme wat geil.
@:dud0r @:wereldgozer
De vorige pandemie van 100 jaar geleden en werd een beetje weggelachen zelfs ondanks de sterfte van 17 tot 100 miljoen levens wereldwijd, men had de eerste wereldoorlog nog iets te vers in het hoofd zitten en men wilde gewoon leven dus we gokten er maar op dat we tot de overlevenden zouden behoren, ieder tijdvak gaat er anders mee om.quote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef Haags het volgende:
Ja dat, en weet je er is meer dan corona ook he? Qua gevaren? We worden eigenlijk allemaal ongeneselijk ziek geboren denk ik wel eens. Sluit je jezelf nog maanden op, ga je in de avonduren een klein wandelingetje maken want dan is het zo lekker rustig op straat wordt je overreden door een bus.quote:Op maandag 20 september 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo zit ik er ook wel in. Het is wel goed zo. Kans dat ik doodziek wordt is er toch eigenlijk niet. Iedereen die wil heeft zich inmiddels kunnen beschermen. Het is wel goed zo.
Het heeft nooit om ik gegaan maar om ons, Corona draait niet zozeer om overleven als individu maar meer als een exercitie in mededogen, compassie en beschaving.quote:Op maandag 20 september 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar mijn vriendin kreeg Corona toen, ivm overlijden moeder maar ik ging niet ergens in quarantaine. En ergens dacht ik, kom maar kut griep, maar behalve een halve dag een zeer hoofd heb ik niks gemerkt.
Nee eerst nu ruzie maken met @UitStraling nu het nog kanquote:Op maandag 20 september 2021 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
gewoon nu tijd om te beseffen dat we allemaal toch wel een keer dood gaan en we er maar beter het beste van kunnen maken.
Uiteindelijk is elke dag dat je leeft een dagje dichter bij de dood, dus fuck it all en geniet gewoon zo lang je kan.quote:Op maandag 20 september 2021 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat, en weet je er is meer dan corona ook he? Qua gevaren? We worden eigenlijk allemaal ongeneselijk ziek geboren denk ik wel eens. Sluit je jezelf nog maanden op, ga je in de avonduren een klein wandelingetje maken want dan is het zo lekker rustig op straat wordt je overreden door een bus.
Misschien is het, wanneer je de nodige voorzorgsmaatregelen genomen hebt gewoon nu tijd om te beseffen dat we allemaal toch wel een keer dood gaan en we er maar beter het beste van kunnen maken.
Wij hebben sowieso al een beetje met elkaar bedacht dat mensen niet dood kunnen/mogen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vorige pandemie van 100 jaar geleden en werd een beetje weggelachen zelfs ondanks de sterfte van 17 tot 100 miljoen levens wereldwijd, men had de eerste wereldoorlog nog iets te vers in het hoofd zitten en men wilde gewoon leven dus we gokten er maar op dat we tot de overlevenden zouden behoren, ieder tijdvak gaat er anders mee om.
Ja dat lijkt me wel iets voor op menige bucket list.quote:Op maandag 20 september 2021 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst nu ruzie maken met @:UitStraling nu het nog kan![]()
Beetje sporran tikken voor een dram of whiskyquote:Op maandag 20 september 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel iets voor op menige bucket list.
Het mededogen en de compassie en de beschaving van de mensheid was ontzettend duidelijk te zien tijdens de wereldwijde run op pleepapierquote:Op maandag 20 september 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft nooit om ik gegaan maar om ons, Corona draait niet zozeer om overleven als individu maar meer als een exercitie in mededogen, compassie en beschaving.
Shorter of breath and one day closer to deathquote:Op maandag 20 september 2021 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is elke dag dat je leeft een dagje dichter bij de dood
Ja dat was het dus, iedereen om haar heen had Corona maar wij waren toen met belangrijkere zaken bezig.quote:Op maandag 20 september 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft nooit om ik gegaan maar om ons, Corona draait niet zozeer om overleven als individu maar meer als een exercitie in mededogen, compassie en beschaving.
Zou zomaar nog kunnen, dat virus wil ook overleven en de Spaanse Griep sprong ook zowat uit het niets over naar kleine kinderen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso al een beetje met elkaar bedacht dat mensen niet dood kunnen/mogen.
En heel veel is (gelukkig) tegenwoordig ook maakbaar/te genezen.
Ik hoop alleen dat we nog niet een variant krijgen die ineens onder bijvoorbeeld kinderen veel verwoestender is oid. Daar circuleert ie op het moment nogal lekker.
Geloof dat Dr_Flash nog tachtig rollen heeft nu.quote:Op maandag 20 september 2021 23:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het mededogen en de compassie en de beschaving van de mensheid was ontzettend duidelijk te zien tijdens de wereldwijde run op pleepapier
En was ook vanzelf weer weg na een tijdjequote:Op maandag 20 september 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zomaar nog kunnen, dat virus wil ook overleven en de Spaanse Griep sprong ook zowat uit het niets over naar kleine kinderen.
momentje even tellenquote:Op maandag 20 september 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof dat Dr_Flash nog tachtig rollen heeft nu.
Ja toen waren ze niet zo flauw nog niet en maakten ze gewoon weer nieuwe baby's.quote:Op maandag 20 september 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En was ook vanzelf weer weg na een tijdje
Ging ook iets makkelijker toen omdat men niet de hele wereld over banjerdequote:Op maandag 20 september 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En was ook vanzelf weer weg na een tijdje
Ik geef je een like, omdat jij jij bent en ik je waardeer. En het past bij je. Maar hierin zijn we wel verschillend, ik ben meerdere keren in quarantaine geweest omdat ik weer eens een nauw contact was van een besmet persoon, en daarna weer braaf naar de teststraat, En ik heb de vaccins gehaald (zou jij ook moeten doen eigenlijk, ook al heb je het al gehad, is te lang geleden) Maar nu vind ik dat iedereen die wilde zich had kunnen laten vaccineren en beschermen en nu ga ik gewoon weer.quote:Op maandag 20 september 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij ook, maar mijn vriendin kreeg Corona toen, ivm overlijden moeder maar ik ging niet ergens in quarantaine. En ergens dacht ik, kom maar kut griep, maar behalve een halve dag een zeer hoofd heb ik niks gemerkt.
Maar dat is op een gekke manier ook genieten he?quote:Op maandag 20 september 2021 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerst nu ruzie maken met @:UitStraling nu het nog kan![]()
Wat betreft nieuwe varianten is het (godzijdank) wel al een behoorlijke periode aardig stil nu. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op maandag 20 september 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ging ook iets makkelijker toen omdat men niet de hele wereld over banjerde![]()
Uiteindelijk gaat dat hiermee ook ooit wel gebeuren met misschien hier en daar wat obscure variantjes.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre paddenstoelennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Jawel dat welquote:Op maandag 20 september 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is op een gekke manier ook genieten he?
Straks zit heel Albanië en Botswana zonder pleepapier omdat jij weer aan het hamsteren gaat hč.quote:Op maandag 20 september 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er nu echt nog tweehonderd bij bestellen he US dat weet je zelf ook wel
Tuurlijk heb ik wel vaccins, ben niet achterlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geef je een like, omdat jij jij bent en ik je waardeer. En het past bij je. Maar hierin zijn we wel verschillend, ik ben meerdere keren in quarantaine geweest omdat ik weer eens een nauw contact was van een besmet persoon, en daarna weer braaf naar de teststraat, En ik heb de vaccins gehaald (zou jij ook moeten doen eigenlijk, ook al heb je het al gehad, is te lang geleden) Maar nu vind ik dat iedereen die wilde zich had kunnen laten vaccineren en beschermen en nu ga ik gewoon weer.
ja maar ja daar wonen geen ROLLEVANTE mensen huehuehquote:Op maandag 20 september 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zit heel Albanië en Botswana zonder pleepapier omdat jij weer aan het hamsteren gaat hč.
We denken dat het leven maakbaar is. En dat is het niet. En fuck over zes uur staat een busje voor het hotel en veel wijn en dan ga ik naar de plek waar ik bij uitstek besef dat het leven dat niet is. Maar dan ga ik proosten op mijn broer, ik weet zeker dat hij zo trots zou zijn dat ik hier nu ben. Hij was een soort van Losje.quote:Op maandag 20 september 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso al een beetje met elkaar bedacht dat mensen niet dood kunnen/mogen.
En heel veel is (gelukkig) tegenwoordig ook maakbaar/te genezen.
Ik hoop alleen dat we nog niet een variant krijgen die ineens onder bijvoorbeeld kinderen veel verwoestender is oid. Daar circuleert ie op het moment nogal lekker.
We kletsen op Cyprus wel even en dan ga je Los ook wel waarderen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel dat welIk haat nu weer andere mensen hier
En tōch werd het reizen vanuit en naar Nederland nooit verboden, ook niet toen de "gevaren" van dit virus bekender was, en ook niet toen de paniek rondom de Britse variant ontstond. Best apart dat dat nooit is ingevoerd, of zelfs maar een overweging van de regering was. 🤔quote:Op maandag 20 september 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ging ook iets makkelijker toen omdat men niet de hele wereld over banjerde![]()
Uiteindelijk gaat dat hiermee ook ooit wel gebeuren met misschien hier en daar wat obscure variantjes.
Honger?quote:Op maandag 20 september 2021 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre paddenstoelennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt me mee.quote:Op maandag 20 september 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel vaccins, ben niet achterlijk.
Ja vast wel.quote:Op maandag 20 september 2021 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kletsen op Cyprus wel even en dan ga je Los ook wel waarderen.
Fijne vakantie nog. Geniet ervan Liesje!quote:Op maandag 20 september 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We denken dat het leven maakbaar is. En dat is het niet. En fuck over zes uur staat een busje voor het hotel en veel wijn en dan ga ik naar de plek waar ik bij uitstek besef dat het leven dat niet is. Maar dan ga ik proosten op mijn broer, ik weet zeker dat hij zo trots zou zijn dat ik hier nu ben. Hij was een soort van Losje.
Ik zeg niet voor niets soms dat eikels en griezels herkennen een aquired dingetje isquote:Op maandag 20 september 2021 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kletsen op Cyprus wel even en dan ga je Los ook wel waarderen.
Ik heb jou zien en met je reizen ook wel gemist hoor Flesje. Is toch anders, alleen online contact, krijg je ook soms wat ergernisjes (Niet online krijgen we dat ook wel eens) maar gewoon samen met een fles vodka en dan relativeren we alles weer.quote:
Het leven lijkt maakbaar.. totdat... Maar goed wij willen met z'n allen te graag dat bepaalde dingen maar gaan of gebeuren als je a, b of c doet.quote:Op maandag 20 september 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We denken dat het leven maakbaar is. En dat is het niet. En fuck over zes uur staat een busje voor het hotel en veel wijn en dan ga ik naar de plek waar ik bij uitstek besef dat het leven dat niet is. Maar dan ga ik proosten op mijn broer, ik weet zeker dat hij zo trots zou zijn dat ik hier nu ben. Hij was een soort van Losje.
Het was het me na 1 dag al helemaal waard.quote:Op maandag 20 september 2021 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijne vakantie nog. Geniet ervan Liesje!
Focus je nou eerst maar op KJ en vergeet mij gewoon okeequote:Op maandag 20 september 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb jou zien en met je reizen ook wel gemist hoor Flesje. Is toch anders, alleen online contact, krijg je ook soms wat ergernisjes (Niet online krijgen we dat ook wel eens) maar gewoon samen met een fles vodka en dan relativeren we alles weer.
Tweede lockdown hadden we al best een goed idee hoe we het virus moesten bestrijden op IC's dus de angst voor een totale ineenstorting van de zorg was toen al wat minder prangend, net zoals die nu niet extreem hoog meer is met de hoge vaccinatiegraad.quote:Op maandag 20 september 2021 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En tōch werd het reizen vanuit en naar Nederland nooit verboden, ook niet toen de "gevaren" van dit virus bekender was, en ook niet toen de paniek rondom de Britse variant ontstond. Best apart dat dat nooit is ingevoerd, of zelfs maar een overweging van de regering was. 🤔
Lief! Zal ik zeker doen, en misschien kom ik daarna wel weer uitjanken in de SC mits mijn sim het doet.quote:Op maandag 20 september 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het leven lijkt maakbaar.. totdat... Maar goed wij willen met z'n allen te graag dat bepaalde dingen maar gaan of gebeuren als je a, b of c doet.
Zo werkt het leven inderdaad niet.
Doe morgen een dikke proost op 'em!
Had in ons geval denk ik nooit gewerkt. Zal uiteindelijk wel een analyse zijn geweest op haalbaarheid, krijgen we de peoples mee, wat gebeurt er met het land/ de handel en weegt dat op tegen de ingecalculeerde 'x' aantal doden.quote:Op maandag 20 september 2021 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En tōch werd het reizen vanuit en naar Nederland nooit verboden, ook niet toen de "gevaren" van dit virus bekender was, en ook niet toen de paniek rondom de Britse variant ontstond. Best apart dat dat nooit is ingevoerd, of zelfs maar een overweging van de regering was. 🤔
K. Zonder streepje dus geen KJ.quote:Op maandag 20 september 2021 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Focus je nou eerst maar op KJ en vergeet mij gewoon okee![]()
Extremely finequote:Op maandag 20 september 2021 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
K. Zonder streepje dus geen KJ.
Maar heb gewoon zin je weer te zien. Ik ben in Albaantje, mijn levensslagader he?
En wijn
Ik heb afgelopen week niet meer gekeken omdat jij zei dat ik eerst maar moest focussen op Albanie. Ik weet dat de dinsdag een dingetje is omdat collega vrij, net als de donderdag maar die heb ik goedgekeurd gekregen, dus ik denk dat ik de donderdag-dinsdag ga pakken maar kijk er naar als ik weer thuis ben ok?quote:Op maandag 20 september 2021 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extremely fine7 weken na nu lig ik in het zwembad. Welke vlucht pak jij nou Wizz niet meer gaat?
Niet dat ik weet, of niet meer dan die 3 die al gingen, in de bus achter me zat een nederlands stelletje dat hhet had over Valbona, ze zeiden dat ze de meeste kans hadden wanneer ze de trein naar Shkoder pakten, en ik ben dan zo'n irritant betweterig mens dat zich omdraait en zegt nou je kan beter de bus pakken. Zes fucking uur duurt die rit geloof ik.quote:
Oh ik vind het helemaal cool wat jij doet hoorquote:Op maandag 20 september 2021 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week niet meer gekeken omdat jij zei dat ik eerst maar moest focussen op Albanie. Ik weet dat de dinsdag een dingetje is omdat collega vrij, net als de donderdag maar die heb ik goedgekeurd gekregen, dus ik denk dat ik de donderdag-dinsdag ga pakken maar kijk er naar als ik weer thuis ben ok?
Oh ik hoorde je vanmiddag posten dat je op weg was naar "het station"quote:Op maandag 20 september 2021 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of niet meer dan die 3 die al gingen, in de bus achter me zat een nederlands stelletje dat hhet had over Valbona, ze zeiden dat ze de meeste kans hadden wanneer ze de trein naar Shkoder pakten, en ik ben dan zo'n irritant betweterig mens dat zich omdraait en zegt nou je kan beter de bus pakken. Zes fucking uur duurt die rit geloof ik.
Mooi altijd hoe de mens met al zijn grootheidswaanzin en egocentrisme hé-le-máál niks voorstelt en niks kan doen tegen de krachten van de natuur.quote:
In IJsland hadden ze ergens een dam gebouwd om de lava om te leiden. Niks is overdreven dus.quote:Op maandag 20 september 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe de mens met al zijn grootheidswaanzin en egocentrisme hé-le-máál niks voorstelt en niks kan doen tegen de krachten van de natuur.
If she doesn't like her children she will eat them without remorse.quote:Op maandag 20 september 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe de mens met al zijn grootheidswaanzin en egocentrisme hé-le-máál niks voorstelt en niks kan doen tegen de krachten van de natuur.
Maar Cyprus lijkt me ook heel tof al is het alleen al om dat kleine totaal niet spectaculaire dingetje wat ik voor ons gepland heb, volgens mij wordt dat hilarisch. (Duurt echt maar een kwartiertje ofzo en nee verder zeg ik niets). Maar nu eerst gewoon even hier zijn. Ik spam je helemaal de moeder met foto's natuurlijk komende 10 dagenquote:Op maandag 20 september 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vind het helemaal cool wat jij doet hoorKijk maar gewoon. Maar ik snap at je hoofd nu in Albi is. Zou mijn hoofd ook zijn
Kijken hoe lang die dam het volhoudt danquote:Op maandag 20 september 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
In IJsland hadden ze ergens een dam gebouwd om de lava om te leiden. Niks is overdreven dus.
Eén dam toch wel een paar maanden al! Uiteindelijk valt er weinig aan te houden als de lava blijft komen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kijken hoe lang die dam het volhoudt dan
dat is je geraaje ook danquote:Op maandag 20 september 2021 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik spam je helemaal de moeder met foto's natuurlijk
En kan hij in die tijd alles wel flikken eigenlijk, want zoals hij zelf een paar maanden terug zei, wat willen ze doen, hem ontslaan?quote:Op maandag 20 september 2021 23:58 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Rutte blijft gewoon nog 10 jaar demissionair verdergaan.
Busstation, waar wij ook waren.quote:Op maandag 20 september 2021 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik hoorde je vanmiddag posten dat je op weg was naar "het station"Dan denk ik fuck die heeft iets naar Durrës ontdekt. Maar niet dus. Okee.
Ja, dat was toen nog een grapje, maar het begint nu toch wel merkwaardige vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En kan hij in die tijd alles wel flikken eigenlijk, want zoals hij zelf een paar maanden terug zei, wat willen ze doen, hem ontslaan?
In dat soort "grapjes" zit altijd wel een kern van waarheid hč?quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was toen nog een grapje, maar het begint nu toch wel merkwaardige vormen aan te nemen.
De Albanese alpen? In ieder geval is het antwoord nee, want ik lag heerlijk te slapen en werd boven Kroatie weer wakker, Andere keren wel soms, is mooi van bovenaf (de zwitserse)quote:Op maandag 20 september 2021 23:57 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, heb je de Alpen gezien tijdens het vliegen?
Ik volgde je vlucht een tijdje via Flightradar. Je ging over een stukje Oostenrijk waar ik wel eens geweest ben!quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De Albanese alpen? In ieder geval is het antwoord nee, want ik lag heerlijk te slapen en werd boven Kroatie weer wakker, Andere keren wel soms, is mooi van bovenaf (de zwitserse)
Moet nu gelijk denken aan de hele SC die dankzij Joezi mijn vlucht volgde, vond ik tof toen ik geland was. Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik volgde je vlucht een tijdje via Flightradar. Je ging over een stukje Oostenrijk waar ik wel eens geweest ben!
Slaap lekker en veel plezier daar!
Ja, ik vrees het wel. Ik denk dat de kledingkeuze van Wopke vast ook invloed had op de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In dat soort "grapjes" zit altijd wel een kern van waarheid hč?
Ging ik over Kroatie? Want dat was een aanname, ik dacht trogir en Split te herkennen vanuit de lucht maar misschien was dat wel helemaal niet Kroatie?quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik volgde je vlucht een tijdje via Flightradar. Je ging over een stukje Oostenrijk waar ik wel eens geweest ben!
Slaap lekker en veel plezier daar!
Haha, ja, daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet nu gelijk denken aan de hele SC die dankzij Joezi mijn vlucht volgde, vond ik tof toen ik geland was. Ik houd jullie op de hoogte.
Ja, je ging wel over Kroatië!quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ging ik over Kroatie? Want dat was een aanname, ik dacht trogir en Split te herkennen vanuit de lucht maar misschien was dat wel helemaal niet Kroatie?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je ging wel over Kroatië!Goed gezien dan!
Op wat voor manier dan? Denk wel dat ik het met je denkwijze eens zal zijn , daar niet vanquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het wel. Ik denk dat de kledingkeuze van Wopke vast ook invloed had op de onderhandelingen.
[ afbeelding ]
Zijn ouders zijn trots op 'm!
Als iemand er zo bij zit als je over hele serieuze dingen praat, neem je 'm waarschijnlijk toch net niet 100% serieus?quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op wat voor manier dan? Denk wel dat ik het met je denkwijze eens zal zijn , daar niet van![]()
True, maar dat vind ik van de kledingkeuze van Rutte op die foto ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als iemand er zo bij zit als je over hele serieuze dingen praat, neem je 'm waarschijnlijk toch net niet 100% serieus?
Het leek alsof Rutte een BH-tje aan had.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
True, maar dat vind ik van de kledingkeuze van Rutte op die foto ookHou sowieso niet van politici die "hip" en popiejopie over willen komen, te cringe voor woorden vind ik dat altijd
Oh echt??? Wat erg! Dat heb ik gelukkig nooit meegekregen! Hahahaquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Het leek alsof Rutte een BH-tje aan had.Maar inderdaad, hip is voor politici echt een slecht idee, met als toppunt Balkenende die een skateboard probeerde.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh echt??? Wat erg! Dat heb ik gelukkig nooit meegekregen! Hahaha![]()
![]()
Hoe heette die ene minister van defensie ook al weer die ook zo stoer probeerde te doen, iets van don't fuck with....ook zo hilarisch en super tenenkrommend
Ja daar heb je nu ik er zo bij nadenk wel gelijk inquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Was dat niet Frank de Grave? Maar die werd ook lekker overdreven nagedaan in kopspijkers, dus waarschijnlijk herinner je dat vooral.
auwie dat kan pijn doenquote:Op dinsdag 21 september 2021 06:27 schreef kwiwi het volgende:
Auw.. hele linkeroog doet pijn, zal wel weer een ontsteking zijn
Ja bij mij ook inderdaad.quote:Op dinsdag 21 september 2021 06:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
auwie dat kan pijn doen
Is bij mij altijd een teken van slechte weerstand
Begin een club met Budapesternaar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 06:27 schreef kwiwi het volgende:
Auw.. hele linkeroog doet pijn, zal wel weer een ontsteking zijn
Zodra hier de werkstress er weer af is zal ik ook wel even crashenquote:Op dinsdag 21 september 2021 06:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
auwie dat kan pijn doen
Is bij mij altijd een teken van slechte weerstand
Piraten club 🏴☠quote:Op dinsdag 21 september 2021 06:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Begin een club met Budapesternaar.
Echt?quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:14 schreef Karzai het volgende:
Straks met een oranje tompouce prinsjesdag kijken, de koning komt niet met de koets maar met de limousine
Gewoon korte broek @dud0rquote:Op dinsdag 21 september 2021 07:14 schreef Karzai het volgende:
3 graden, hmm handschoenen aan op de fiets?
Die koets was toch maar een lelijk ding.quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt?
Cultureel erfgoed in verval
Het wordt 19 graden dus korte broek gaat aan vandaagquote:
Heeft gewoon zijn charme. De Koning hoort zich bij gelegenheden per koets en achtspan te verplaatsen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die koets was toch maar een lelijk ding.
Frituur al aan?quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:38 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen kroketjes, kaassoufflés en jalapeņo poppers van me
ha bokkepootjequote:Op dinsdag 21 september 2021 07:38 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen kroketjes, kaassoufflés en jalapeņo poppers van me
Kantoordag hierquote:Op dinsdag 21 september 2021 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het wordt 19 graden dus korte broek gaat aan vandaag
Het is september, de koning hoort dertig everzwijnen per dag af te schieten, gevechtsvliegtuigen te kopen en Tanzaniaanse vrouwen te neuken, Hollandse koninklijke cultuur.quote:Op dinsdag 21 september 2021 07:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft gewoon zijn charme. De Koning hoort zich bij gelegenheden per koets en achtspan te verplaatsen.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
Krijgen we weer een dagelijks verslag van het buffet
Dat hoop ik toch. Kijk ik al het hele jaar naar uit.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
En dichtslaande kastdeurenquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
NOu dan vermoord ik zequote:Op dinsdag 21 september 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dichtslaande kastdeuren [ afbeelding ]
Hier nietquote:
Het was fris op de fiets ja.quote:
bij Aquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
Moet zoveel doen, weet niet waar te beginnen.
Goed nieuws voor de kolen, I guess?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste grondvorst was er ook alweer, winter is coming.
Psychologisch vind ik het nog net wat te vroeg voor boerenkool.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de kolen, I guess?
Bij het beginquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
Ze staan nog op het land nu.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Psychologisch vind ik het nog net wat te vroeg voor boerenkool.
Kan ook daar blijvenquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste grondvorst was er ook alweer, winter is coming.
Zoekt Vlad nog collega's?quote:
Ja, die vampier van de vorige keer?quote:
ja mag deze nog niet verhurenquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Of echt prinses Bernbal doen en R'dam ook in de verhuur en daarvan elders gaan wonen.
Vroeger had je op die eilanden mensen van Neckerman en TUI die een beetje toeristen in bussen duwden en zo. Dat is misschien wel een leuke baan voor Bal?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
"I am an olive, looking for your tzatziki"
Helaasch. Nog geen eckte eckte huisjesmelker dus.quote:
O, dat geheugenbestand is gewist blijkbaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die vampier van de vorige keer?
Ik weet ook niet waarom ik het nog weet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat geheugenbestand is gewist blijkbaar
Misschien doen ze nog aan buikdansen in Griekenland?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger had je op die eilanden mensen van Neckerman en TUI die een beetje toeristen in bussen duwden en zo. Dat is misschien wel een leuke baan voor Bal?
Weet niet ballie dat ambieert?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien doen ze nog aan buikdansen in Griekenland?
Da's ingewikkelder dan het lijkt hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien doen ze nog aan buikdansen in Griekenland?
ja die zijn er nog steeds.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger had je op die eilanden mensen van Neckerman en TUI die een beetje toeristen in bussen duwden en zo. Dat is misschien wel een leuke baan voor Bal?
mwa niet echt nee en kan het ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet niet ballie dat ambieert?
Bij het beginquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:15 schreef CherryLips het volgende:
Beetje wiebelen kan iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mwa niet echt nee en kan het ook niet
Mwaquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ingewikkelder dan het lijkt hoor.
En doe het nu zelf eens zoals het heurt?quote:
Ja, ik hoor ze voornamelijk.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En doe het nu zelf eens zoals het heurt?
Dat is een flink bootje om te missen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
deze
https://www.vesselfinder.com/ship-photos/522914
Waarom toeteren ze nou niet meer
Wattenschijfje?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier iemand heel passief agressief de vaatwasser aan het in of uitruimen
ja vannochtend dus hier voorbij gesneakt. Hij kreeg zelfs een watergroet van de havendienst. Als dat tyfusding nou gewoon zou toeteren dan had ik het kunnen zien hequote:Op dinsdag 21 september 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een flink bootje om te missen.
Klinkt als een Gerda voor wie poetsen leven is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier iemand heel passief agressief de vaatwasser aan het in of uitruimen
Zou kunnen, maar ik ben op kantoor.quote:
Klinkt als iemand die ik moet vermijden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een Gerda voor wie poetsen leven is.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEB JE EEN LEUKE VAKANTIE GEHAD ?
Brrrrr. Ik denk dat ik donderdag moetquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben op kantoor.
Zoveel prikkels![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
maar da moet ik dus zo maar douchen en boodschappen doen zodat ik het niet mis
Gewoon zeggen "voor de lockdown rook je lekkerder"quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die ik moet vermijden.
Het gaat nu over poekie van collega.quote:
En dan om 12:45 met je duim in je mond in slaap vallen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
maar da moet ik dus zo maar douchen en boodschappen doen zodat ik het niet mis
Donderdag heb ik de eerste (online) lesdag van mijn opleiding en vrijdag ben ik lekker vrijquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrrr. Ik denk dat ik donderdag moet
Uhu.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Fles begrijpt mij wel met deze rare trek
En hem dan weer missenquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan om 12:45 met je duim in je mond in slaap vallen.
Ja, maar ik ken deze mensen niet voor de lockdown, dus dat is een beetje raar om te zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "voor de lockdown rook je lekkerder"
Dan zou ik het juist zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken deze mensen niet voor de lockdown, dus dat is een beetje raar om te zeggen
"Met Teams ben je minder lelijk en irritant"quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken deze mensen niet voor de lockdown, dus dat is een beetje raar om te zeggen
En dan gewoon tegen een random persoon, waarmee je nog nooit hebt samengewerkt en die je vandaag voor het eerst ziet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Met Teams ben je minder lelijk en irritant"
Lekker assertief, grenzen aangeven zo snel en duidelijk mogelijk, voordat je het weet zeggen ze goedemorgen tegen je.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan gewoon tegen een random persoon, waarmee je nog nooit hebt samengewerkt en die je vandaag voor het eerst ziet.
Klinkt als een plan.
naar kantoor als het nodig is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:44 schreef Karzai het volgende:
Laatste lockdown week, 25e mag iedereen weer naar kantoor
Maar dan net iets over de top agressief, alsof je net herstellende bent van een burn-out, compleet met overslaande stem.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker assertief, grenzen aangeven zo snel en duidelijk mogelijk, voordat je het weet zeggen ze goedemorgen tegen je.
1x per weekquote:
balliequote:
HALLO HAAGS VRIENDJE. LEKKER PRINSJESDAG VIEREN VANDAAG HEquote:
2x per maand als het echt moetquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1x per weekVoor als ik dingen moet uitprinten.
Pehehehe.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1x per weekVoor als ik dingen moet uitprinten.
Ja echt ALLES is oranje hier.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
HALLO HAAGS VRIENDJE. LEKKER PRINSJESDAG VIEREN VANDAAG HE
[..]
2x per maand als het echt moet
je UI past er ook goed bijquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bij ons gaat de frituur eindelijk weer aan
ik ga daar altijd zo van boeren. En dan proef je ze eind van de dag nogquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:58 schreef Karzai het volgende:
Nou pas om half twaalf, wel al warme saucijzenbroodjes in de ochtend
Hoor je hier je buren nooit?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
ook wel vreemd he, overspannen raken als bovengnoom een pen laat vallen maar zon fucking cruiseschip dan totaal missen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:44 schreef Karzai het volgende:
Laatste lockdown week, 25e mag iedereen weer naar kantoor
quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 4 minuten minder daglicht
![]()
quote:1 op de 300 Amerikanen is bang voor roze flamingo's
Het staat er echt
Waar voor je geldquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga daar altijd zo van boeren. En dan proef je ze eind van de dag nog
Dat wel ja. Maar echt lekker is het nietquote:
*OJquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 4 minuten minder daglicht
![]()
Geen last vanquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga daar altijd zo van boeren. En dan proef je ze eind van de dag nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |