SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ben Turk, Turk, Turk, jij bent Turk, Turk, Turk, allemaal Turk, Turk, Turk, trötse Turkquote:
wel lage kans hoorquote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
85 procent kans dat deze TT op bitterbal slaat.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige waar jij je leven aan vastzit is je eigen wantrouwen.
Weet je iig dat je op avontuur gaatquote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef Haags het volgende:
Zit nog steeds in dat bootje met @:franticdj
Ieke benne geile Turkquote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben Turk, Turk, Turk, jij bent Turk, Turk, Turk, allemaal Turk, Turk, Turk, trötse Turk
Voor de meeste is het een gevalletje "don't tread on me"quote:Op maandag 20 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste is nog wel dat de ongevaccineerden zich daadwerkelijk beschouwen als de redders van de mensheid, als vrijheidsstrijders tegen kwaadwillende regeringen
Dit is echt niet lief.quote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Lieve hemel ja, die wappies met een vlag uit de Revolutionaire Oorlog...quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de meeste is het een gevalletje "don't tread on me"
En dan heb je inderdaad een heel vocaal groepje dat allemaal vage theorieën over 5G heeft.
Dat is ongeveer bij 50% van de TT's ook zo dus dat is makkelijk scoren. En dan 15% Budaddy TT's en dan blijven er nog 35% random TT's over.quote:Op maandag 20 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Weet je, het kan mij geen reet schelen of je je wel of niet laat vaccineren. Op zich is het wel handig dat een groot aantal mensen dat laat doen omdat ik er toch nog steeds vanuit ga dat je door een hoge vaccinatiegraat nog enigszins normaal met elkaar kan leven zonder dat de hele ziekenhuiszorg onderuit geschoffeld wordt.quote:Op maandag 20 september 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat men nu doet is de haat naar ongevaccineerden opdrijven. Ook niet goed. Ons gedoe geven omdat een paar duizend eigenwijzen geen prik willen. Terwijl we vanzelf al wel naar 86% gaan.
Het cijfer dat Denemarken helemaal los liet.
Maar neeee wij moeten weer minimaal 95%.
En sterker nog hoor, ik ben het met de maatregelen echt niet eens, zaait tweespalt en haat en maakt van ongevaccineerden tweederangs burgers en dat gedeelte is geestelijk al niet het meeste stabiele gedeelte van de bevolking.quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de meeste is het een gevalletje "don't tread on me"
En dan heb je inderdaad een heel vocaal groepje dat allemaal vage theorieën over 5G heeft.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, het kan mij geen reet schelen of je je wel of niet laat vaccineren. Op zich is het wel handig dat een groot aantal mensen dat laat doen omdat ik er toch nog steeds vanuit ga dat je door een hoge vaccinatiegraat nog enigszins normaal met elkaar kan leven zonder dat de hele ziekenhuiszorg onderuit geschoffeld wordt.
En gelukkig mag je dat kiezen in Nederland of je dat wel of niet wil.
Maar op dit moment gewoon ff niet huilen als je er voor kiest je niet te vaccineren en dat dat op dit moment gevolgen heeft. Over een jaar of 2/ 3 kunnen we wel weer normaal met elkaar gaan doen en bij God hoop ik dat het eerder is, maar ik verwacht er ff nog niet zo veel van.
En ja ook als ongevaccineerde mag je 'normaal mee doen'. Moet je alleen ff aantonen dat je geen covid hebt. En ja, dat is kut. Snap ik ook wel.
Wie?quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ony-junior~a1f3af55/
Godverdomme wat geil.
@:dud0r @:wereldgozer
Dat is redelijk ingewikkeldquote:Op maandag 20 september 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon genetica hoor, bef maar eens een Egyptische.
Spot on.quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, het kan mij geen reet schelen of je je wel of niet laat vaccineren. Op zich is het wel handig dat een groot aantal mensen dat laat doen omdat ik er toch nog steeds vanuit ga dat je door een hoge vaccinatiegraat nog enigszins normaal met elkaar kan leven zonder dat de hele ziekenhuiszorg onderuit geschoffeld wordt.
Maar op dit moment gewoon ff niet huilen als je er voor kiest je niet te vaccineren en dat dat op dit moment gevolgen heeft. Over een jaar of 2/ 3 kunnen we wel weer normaal met elkaar gaan doen en bij God hoop ik dat het eerder is, maar ik verwacht er ff nog niet zo veel van.
En ja ook als ongevaccineerde mag je 'normaal mee doen'. Moet je alleen ff aantonen dat je geen covid hebt. En ja, dat is kut. Snap ik ook wel.
Ja, bef maar eens een Egyptische. Schroef maar eens een Bugatti uit elkaar met links. Doe dat maar eens.quote:Op maandag 20 september 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon genetica hoor, bef maar eens een Egyptische.
Probeer dit maar niet in CORquote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Amen.quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat lukt me dan weer niet, dat eerste wel.quote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bef maar eens een Egyptische. Schroef maar eens een Bugatti uit elkaar met links. Doe dat maar eens.
Ajaweljoh kujjelachejongequote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet in COR
Nou hierzie. Doe niet alsof alles maar zomaar makkelijk te doen is voor iedereen.quote:Op maandag 20 september 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lukt me dan weer niet, dat eerste wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |