Eigenlijk stemmen ook de coalitiepartijen nu vaak hun eigen kant op, dus aan de andere kant kan dit wel een debat worden waar makkelijker meerderheden gevonden worden.quote:Op maandag 20 september 2021 20:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat ik de APB de afgelopen twaalf jaar gevolgd heb, maar ik heb er dit jaar zo enorm geen zin in. Het gaat echt nergens over.
Alleen al vanwege de negentien fracties wordt het een bezoeking. En verder krijg je een veredelde verkiezingscampagne, alleen dan zonder dat er echt verkiezingen aankomen. Misschien dat er een stuk of vijf partijen wat constructiefs komen doen, de rest wil alleen het achtuurjournaal halen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eigenlijk stemmen ook de coalitiepartijen nu vaak hun eigen kant op, dus aan de andere kant kan dit wel een debat worden waar makkelijker meerderheden gevonden worden.
Wat zo’n debat ondoenlijk lang maakt is de achterlijke hoeveelheid interrupties (door 19 fracties…)quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omtzigt maar 6 minuten. Beflikkering
Was vergeten dat je bij APB ellenlange toespraken hebt. Verschrikkelijk.
Enig idee waarom omtzigt 6 minuten heeft en andere 1-pitters 12?quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omtzigt maar 6 minuten. Beflikkering
Was vergeten dat je bij APB ellenlange toespraken hebt. Verschrikkelijk.
Afsplitsingen krijgen sinds enige tijd de helft van de spreektijd.quote:Op maandag 20 september 2021 21:58 schreef Zak het volgende:
[..]
Enig idee waarom omtzigt 6 minuten heeft en andere 1-pitters 12?
Demissionair he? Beleidsarme begroting.quote:
Het vertrouwen in de politiek blijft groeien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
Gaat iemand nog kijken naar deze poppenkast?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het vertrouwen in de politiek blijft groeien.
Sla de krant eens open morgenquote:Op dinsdag 21 september 2021 00:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het vertrouwen in de politiek blijft groeien.
De krant is inmiddels achterhaald medium, die zijn in handen van slechts paar bedrijven.quote:
Vandaag is, net als elke prinsjesdag, ook niet zo heel interessant. De APB en AFB zijn politiek gezien veel interessanter.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:12 schreef capricia het volgende:
Normaal zou ik wel kijken ja. Als het kan.
Maar vandaag wsl even niet. Ik lees het allemaal wel.
Ja. Maar ook die vind ik nu minder interessant.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vandaag is, net als elke prinsjesdag, ook niet zo heel interessant. De APB en AFB zijn politiek gezien veel interessanter.
Normaal gesproken heb je gelijk maar of die dit keer, zonder echte regering of oppositie, interessant gaan zijn? Ik heb er een hard hoofd in, ik vermoed dat we vooral verkiezingstaal en Youtube fragmentjes gaan krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vandaag is, net als elke prinsjesdag, ook niet zo heel interessant. De APB en AFB zijn politiek gezien veel interessanter.
De stunt van de SP om CU er bij te krijgen wat betreft zorgsalarissen (met daarbij in zo ongeveer elke zin de opmerking dat dit ook in het CDA verkiezingsprogramma stond), kan misschien wel navolging gaan krijgen. Alle oppositiepartijen zitten nu de verkiezingsprogramma's van D66, CDA en VVD door te lezen op plannen die ze voor kunnen leggen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je gelijk maar of die dit keer, zonder echte regering of oppositie, interessant gaan zijn? Ik heb er een hard hoofd in, ik vermoed dat we vooral verkiezingstaal en Youtube fragmentjes gaan krijgen.
Er valt niet zoveel te lekkenquote:
FNV: 100 euro per maand voor alle werkenden en een inflatiecorrectie: https://nos.nl/artikel/23(...)e-werkenden-eist-fnvquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te lekken.
Wat zijn trouwens de looneisen van de vakbonden van dit jaar ? Worden traditioneel ook op Prinsjesdag bekend...
Sympathieke eis, we gaan het meemaken. (Verwacht overigens niet dat dit het gaat halen, maar het is een beginquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
FNV: 100 euro per maand voor alle werkenden en een inflatiecorrectie: https://nos.nl/artikel/23(...)e-werkenden-eist-fnv
Dat is voor minimumloon meer dan 7%, voor modaal meer dan 5%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |