Ja/nee. Deze twee collega's moeten samenwerken op kantoor en dat gaat zo niet.quote:Op maandag 20 september 2021 17:40 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij helemaal niks want jij bent niet collega A of B. Laat ze het lekker zelf uitvechten. Persoonlijk zou ik wel bij collega B uit de buurt blijven maar dat terzijde.
Ja dat snap ik dat ze moeten samenwerken. Maar waarom zou jij hier iets mee moeten? Ben je hun leidinggevende?quote:Op maandag 20 september 2021 17:42 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja/nee. Deze twee collega's moeten samenwerken op kantoor en dat gaat zo niet.
quote:Op maandag 20 september 2021 17:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat ze moeten samenwerken. Maar waarom zou jij hier iets mee moeten? Ben je hun leidinggevende?
Samenwerken op kantoor?quote:Op maandag 20 september 2021 17:42 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja/nee. Deze twee collega's moeten samenwerken op kantoor en dat gaat zo niet.
Dan zou B ook anti lichamen hebben, dat zou eigenlijk in het voordeel van B moeten werken in dit geval.quote:Op maandag 20 september 2021 17:41 schreef Brybry het volgende:
Mis wellicht nog een stukje belangrijke info:B is vorig jaar een tijdje uit roulatie geweest wegens Covid.
Ok dat stond niet in de OP. Misschien handig om te vermelden want ik dacht dat je een willekeurige collega uit het team was.quote:
Al gedaan.quote:Op maandag 20 september 2021 17:59 schreef Fer het volgende:
Vertel maar aan A dat een gevaccineerde ook besmettelijk kan zijn en dat hij zichzelf al voldoende heeft beschermd, door zichzelf te vaccineren.
Het aantal gevaccineerden dat in het ziekenhuis terecht komt is erg laag.
meer kan je niet doen.quote:
Het is ook complex. Ik denk niet B juridisch aan het kortste eind trekt: Die heeft namelijk wel aangegeven maatregelen te treffen mits nodig.quote:Op maandag 20 september 2021 18:04 schreef Fe2O3 het volgende:
Complex als je arbeidsrechtelijk kijkt.
WG moet voor een veilige werkplek voor A en B zorgen. Dan zou B maar alleen of op afstand moeten werken.
Of dat in dit geval zo is is nog geen uitspraak van een rechter van denk ik.
B trekt denk ik juridisch aan het kortste eind met de huidige status quo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |