Van rechts naar links gelezen zeker…quote:Op maandag 20 september 2021 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Verkeerde routekaart gevolgd. Update gemist.
Waar eet jij je gebakken vis bij de visboer?quote:Op maandag 20 september 2021 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ja dat snap ik![]()
Maar afhalen bij een snackbar is binnenlopen en met je spul naar huis. In een voetbalkantine ga je het vervolgens daar zitten opeten. Nu met redelijk goed weer kan dat nog buiten, maar binnenkort moet je dat gewoon binnen doen. Dan is het toch geen 'afhaal' meer?
Alleen buiten opeten/drinken. Voor de zaterdagmiddag nog niet eens zo’n gek idee.quote:Op maandag 20 september 2021 20:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We zetten gewoon de voordeur en achterdeur open van de kantine, dan is het ook een doorstroomlocatie toch?
Wel een beetje hoe ze algemeen rollen. Als er een plan gesaboteerd wordt, dan wordt het met een nieuw noodwetje gerepareerd of aangepaste regeling gefixt zodat het weer in het straatje past.quote:Op maandag 20 september 2021 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach iemand heeft het gewaagd om zijn nieuwste speeltje aan te passen, al was het op een ondergeschikt details, dan moet je dus wraak nemen en saboteren. Zo werkt dat bij mensen die hun ego belangrijker vinden dan de inhoud.
Een vuistslag.quote:Op maandag 20 september 2021 16:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gigantische klap in het gezicht van Hugo en de zorg...
Narcistische dictator.quote:Op maandag 20 september 2021 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach iemand heeft het gewaagd om zijn nieuwste speeltje aan te passen, al was het op een ondergeschikt details, dan moet je dus wraak nemen en saboteren. Zo werkt dat bij mensen die hun ego belangrijker vinden dan de inhoud.
Nu niet nee, maar in december/januari gaat niemand met zijn balletje mayo buiten staan natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen buiten opeten/drinken. Voor de zaterdagmiddag nog niet eens zo’n gek idee.
Och dan zetten we een paar heaters en een afdak neer of zo. Dat lost zich wel op.quote:Op maandag 20 september 2021 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar in december/januari gaat niemand met zijn balletje mayo buiten staan natuurlijk.
quote:Onderzoek naar fraude met vaccinatiebewijzen, medewerkers GGD op non-actief
Een aantal medewerkers van GGD-regio’s is op non-actief is gesteld vanwege mogelijke fraude met vaccinatiebewijzen. Dat meldt minister De Jonge (Volksgezondheid) vanavond in een Kamerbrief.
Volgens koepel GGD GHOR Nederland bestaat het vermoeden dat de betreffende medewerkers misbruik hebben gemaakt van het systeem waartoe zij vanwege hun werkzaamheden toegang hadden. Deze mensen zouden op aanvraag valse vaccinatieregistraties hebben aangemaakt, waardoor er onterecht QR-codes konden worden uitgegeven.
De mogelijke fraude werd enkele weken geleden ontdekt. De medewerkers zijn direct op non actief gesteld en tegen hen is aangifte gedaan bij politie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)non-actief~a327a9c7/
Papieren werkelijkheid, in die kantines is het straks complete anarchie qua naleving van regeltjes. Zeker met wat drank in de mik.quote:Op maandag 20 september 2021 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och dan zetten we een paar heaters en een afdak neer of zo. Dat lost zich wel op.
Maar vooralsnog is het voornemen om per 1 november te stoppen met coronamaatregelen (hahaha)
Een rijtje dixies waarin je je bitterbal kunt verorberen, veilig en droog.quote:Op maandag 20 september 2021 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Och dan zetten we een paar heaters en een afdak neer of zo.
Ik ben heel benieuwd….quote:Op maandag 20 september 2021 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Papieren werkelijkheid, in die kantines is het straks complete anarchie qua naleving van regeltjes. Zeker met wat drank in de mik.
Oh ik ook!quote:Op maandag 20 september 2021 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ook. Over een week of 4 kan ik wel redelijk verslag uitbrengen gok ik
Ik doe met jullie mee.quote:Op maandag 20 september 2021 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ook. Over een week of 4 kan ik wel redelijk verslag uitbrengen gok ik
Een trage chinees ja. Friet bakken en inpakken zou max 10 minuten moeten durenquote:Op maandag 20 september 2021 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik friet ga halen sta ik trouwens rustig een kwartier binnen totdat het klaar is. Heb ik dan gewoon een trage frietchinees, of is dit toch een beetje een lek in het voorstel dat bij de eerstvolgende persconferentie gerepareerd wordt?
Nee hoor, 10-15 mins is niet echt vreemd, tenminste hier ook vaak zat zo'n wachttijd.quote:Op maandag 20 september 2021 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik friet ga halen sta ik trouwens rustig een kwartier binnen totdat het klaar is. Heb ik dan gewoon een trage frietchinees, of is dit toch een beetje een lek in het voorstel dat bij de eerstvolgende persconferentie gerepareerd wordt?
Een vriend van mij heeft 3 snackbars, en die zegt altijd dat een klant in de spits binnen 10 min geholpen en weg moet zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee hoor, 10-15 mins is niet echt vreemd, tenminste hier ook vaak zat zo'n wachttijd.
Ongetwijfeld, maar als het spitsuur is in de snackbars hier in de buurt dan wordt 10 min niet gehaald hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft 3 snackbars, en die zegt altijd dat een klant in de spits binnen 10 min geholpen en weg moet zijn.
Maar dat is dan ook zijn streven.
Klopt. en nog steeds niet. zie laatste presentatie van Dissel.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef speknek het volgende:
Oef, ineens zes coronagevallen in de klas van mijn zoontje (groep 4). Delta is toch wel andere koek dan de vorige varianten, waarbij individuele gevallen nooit tot horizontale verspreiding leidde.
Snotneusje en weer door.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef speknek het volgende:
Oef, ineens zes coronagevallen in de klas van mijn zoontje (groep 4). Delta is toch wel andere koek dan de vorige varianten, waarbij individuele gevallen nooit tot horizontale verspreiding leidde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |