SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hij gedraagt zich nog steeds alsof die tegen zijn mid-lifecrisis aanschuurt terwijl die zo'n beetje de jongste is hierquote:Op maandag 20 september 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je doet net of je hem niet gelooft
Niet alleen in zin gebit hoor..quote:Op maandag 20 september 2021 09:14 schreef Haags het volgende:
Mart Hoogkamer zwemt de hele dag in bacardi lemon, die moet ook vaak gaatjes in zijn gebit hebben.
@Ama is de jongste tochquote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich nog steeds alsof die tegen zijn mid-lifecrisis aanschuurt terwijl die zo'n beetje de jongste is hier
quote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
ik had van de week warme chocolademelk gemaakt met kokosmelk
En vaak niet eens Chineesquote:Op maandag 20 september 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chinees voedsel in NL is toch helemaal niet zo heet ?
Heh, apart wel. Oh well, gewoon apart zetten dan.quote:Op maandag 20 september 2021 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee ze zei zelf al dat die vulling in januari weer eruit gaat, ze slijpen je kies helemaal klein.
Omdat je het topic open hebt?quote:
Haha, nee.. meer een beetje vernederlandst.quote:Op maandag 20 september 2021 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En vaak niet eens Chinees
Mind = blownquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je het topic open hebt?
Ew, kokos.quote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
ik had van de week warme chocolademelk gemaakt met kokosmelk
Niet eens perse vernederlandst, maar gewoon Indo.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee.. meer een beetje vernederlandst.
Maar goed.. ik zit ook helemaal niet te wachten op kippenvoeten of hanenkammen
nee ik heb niks gewijzigdquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ze uitstaan misschien??
ik had een quote in een ander topic maar die kwam niet hier omhoogquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je het topic open hebt?
jonge godin jijquote:
kokosquote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew, kokos.
[..]
Niet eens perse vernederlandst, maar gewoon Indo.
Veel van wat wij hier Chinees noemen is ook nog eens indonesisch. Omdat die restaurants meestal CHinees-INdonesische restaurants zijn/waren.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee.. meer een beetje vernederlandst.
Maar goed.. ik zit ook helemaal niet te wachten op kippenvoeten of hanenkammen
Oei even lezen en dan naar werk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Nu maar raden waarom die kerel met zijn verkeerde schedel haar vermoord heeft.
https://www.nu.nl/buitenl(...)an-gabby-petito.html
Hmm. Ach, als het foutloos werkte, was het geen Fok natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik heb niks gewijzigd
[..]
ik had een quote in een ander topic maar die kwam niet hier omhoog
quote:Op maandag 20 september 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik heb niks gewijzigd
[..]
ik had een quote in een ander topic maar die kwam niet hier omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |