Nou dan moet men het maar weghalen zodat het prima lopende topic door kan. Met allemaal gelijkgestemden die elkaar overbieden in hoe succesvol men zogenaamd is. Je gelooft hoop ik niet dat dat allemaal echt is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is nou net het probleem. Jij ervaart het als oppijperij en denkt dat het wat toevoegt om schijtlollig te gaan doen. Niemand zit op je overbodige bullshit te wachten in het verder prima lopende topic.
Dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Niemand zit op je overbodige bullshit te wachten in het verder prima lopende topic.
Daar komt heel wgr op neer toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De instanties zullen dit vast mee naar achter nemen. Even afwachten dus.
Verder is het gewoon een onzin topic natuurlijk waar iedereen elkaar moet overtreffen met vierkante en kubieke meters en wat dat allemaal gekost heeft en hoeveel tonnetjes ze nog reserveren om het allemaal nog een beetje knap te krijgen. Oppijperij m.i.
Ach. Weet ik niet. Werd een beetje recalcitrant van het topic. En het rare onderwerp. Heef iemand zogenaamd net een huis gekocht van 1,2 mio en dan vraagt ie zich af welke keuken wel of niet. En dan allemaal anderen die ook zeer dure woningen hebben gekocht en dan opnoemen wat ze uitgegeven hebben aan een keuken die in verhouding is met de aankoopprijs van het huis. Zo zinloos, zo oppervlakkig en hedonistisch. Word daar wat narrig van altijd. Maar de Coolguy heeft het al verwijderd zodat men ongestoord door kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar komt heel wgr op neer toch?
Je kunt vinden wat je wil maar dat betekent niet dat je het topic moet gaan lopen verprutsen,en daar hoeft hier ook niet over verder gepraat te worden. Als je een topics niks vindt, blijf er dan gewoon wegquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ach. Weet ik niet. Werd een beetje recalcitrant van het topic. En het rare onderwerp. Heef iemand zogenaamd net een huis gekocht van 1,2 mio en dan vraagt ie zich af welke keuken wel of niet. En dan allemaal anderen die ook zeer dure woningen hebben gekocht en dan opnoemen wat ze uitgegeven hebben aan een keuken die in verhouding is met de aankoopprijs van het huis. Zo zinloos, zo oppervlakkig en hedonistisch. Word daar wat narrig van altijd. Maar de Coolguy heeft het al verwijderd zodat men ongestoord door kan.
Part of the rat race.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ach. Weet ik niet. Werd een beetje recalcitrant van het topic. En het rare onderwerp. Heef iemand zogenaamd net een huis gekocht van 1,2 mio en dan vraagt ie zich af welke keuken wel of niet. En dan allemaal anderen die ook zeer dure woningen hebben gekocht en dan opnoemen wat ze uitgegeven hebben aan een keuken die in verhouding is met de aankoopprijs van het huis. Zo zinloos, zo oppervlakkig en hedonistisch. Word daar wat narrig van altijd. Maar de Coolguy heeft het al verwijderd zodat men ongestoord door kan.
Ben ik het wel mee eens. Toch vond ik mijn post over het huis van 3,2 mio met nog een budget van 1,4 mio om de boel een beetje op te pimpen best goed. Er komt dan vast wel weer iemand die dat overtreft. Dat had ik leuk gevonden. Als je het topic zo doorleest gaat het allemaal over geld waar men mee strooit, tonnetje hier en tonnetje daar. Terwijl men nog nooit een tiende daarvan ooit echt in handen heeft gehad. Het is pimpen met geleend geld en kijk mij eens goed bezig zijn. Dat triggert mij. Maar zal het niet meer doen voorlopig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kunt vinden wat je wil maar dat betekent niet dat je het topic moet gaan lopen verprutsen,en daar hoeft hier ook niet over verder gepraat te worden. Als je een topics niks vindt, blijf er dan gewoon weg
Jij pseudo mod op wel meer plekken, niet alleen hier. Als ik gewoon inhoudelijk in ga op wat hij zegt hoef jij je daar helemaal niet mee te bemoeien. Daarnaast is pseudo modden linksom of rechtsom niet gewenst, welke onderbouwing jij of wie dan ook daarvoor denkt te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
@:coolguy als ik niet mag pseudomodden moet je jezelf misschien niet als een totale debiel gedragen.
Ieder topic van hem is het weer een duet zonder einde tussen jullie twee, aardig vermoeiend ondertussen.
Ik pseudo mod helegaar niet op meer plekken; smaad en laster. Daarnaast ben jij natuurlijk niet objectief in deze. Ben jij verder wel moderator op dit forum of heb je zogenaamd weer de pet op van user in dit forum? Ook geen touw aan vast te knopen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij pseudo mod op wel meer plekken, niet alleen hier. Als ik gewoon inhoudelijk in ga op wat hij zegt hoef jij je daar helemaal niet mee te bemoeien. Daarnaast is pseudo modden linksom of rechtsom niet gewenst, welke onderbouwing jij of wie dan ook daarvoor denkt te hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik pseudo mod helegaar niet op meer plekken; smaad en laster. Daarnaast ben jij natuurlijk niet objectief in deze. Ben jij verder wel moderator op dit forum of heb je zogenaamd weer de pet op van user in dit forum? Ook geen touw aan vast te knopen eigenlijk.
Mijn voorstel is dat je jezelf wat minder laat kennen en stopt met die quatsch tussen jou en sir, dat heeft wel vaker topics onnodig om zeep geholpen.
Nuja het komt neer op de eeuwigdurend wedstrijd tussen bepaalde users over wie het verst kan piesen; in dit geval dan een mod en een user waarover ik een gematigde opmerking maak. Prima dat je dit dan wegmod maar werp eerst eens voorzichtig een blik in de spiegel denk ik dan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder heb ik inhoudelijk niet scherp waar het precies om gaat, dus laat ik me daar niet mee bemoeienBehalve dat in mijn ogen een discussie voortzetten in zulke topics vaak niet tot meer overeenstemming leidt
quote:
Dat is toch mooi?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..] Zo zinloos, zo oppervlakkig en hedonistisch.
Geen bezwaar tegen hoor.quote:
Het is een inhoudelijke reactie. Het is hetzelfde deuntje in een ander jasje. We blijven bij het punt zitten dat alles wat jou momenteel 'gebeurt' bij elk topic volledig meegenomen wordt. Het lijkt een algemene vraag maar is een volledig SirDanilot topic. Ik kan dit wel iedere keer blijven benoemen maar ik hoop dat je dat in kunt en gaat zien. Wanneer je alles in de volle breedte op jezelf blijft betrekken blijft alles wat gaandeweg gebeurt moeilijk en moeilijker worden. Stap uit die cirkel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:03 schreef sirdanilot het volgende:
Moderators lopen te klagen dat mijn topic off topic gaat. Vervolgens lopen ze zelf te trollen in mijn topic. Ik rapporteer dat, maar de moddereter in kwestie verwijdert die rapportage natuurlijk gewoon.
Tsja zo blijft het een kip ei verhaal he. Waarschijnlijk gooit coolguy het topic zometeen dicht.
[..]
Ik heb alle offtopic reacties in dat topic gerapporteerd. Sommige daarvan zijn ook daadwerkelijk verwijderd door jou of een van de anderen, dus dat is al ee nstap in de goede richting . Maar om mij de schuld te geven dat het topic over mij gaat vind ik nogal ver gaan, lees maar al de reacties van met name Coolguy maar ook andere gebruikers die het altijd weer op de man spelen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 15:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Het is een inhoudelijke reactie. Het is hetzelfde deuntje in een ander jasje. We blijven bij het punt zitten dat alles wat jou momenteel 'gebeurt' bij elk topic volledig meegenomen wordt. Het lijkt een algemene vraag maar is een volledig SirDanilot topic. Ik kan dit wel iedere keer blijven benoemen maar ik hoop dat je dat in kunt en gaat zien. Wanneer je alles in de volle breedte op jezelf blijft betrekken blijft alles wat gaandeweg gebeurt moeilijk en moeilijker worden. Stap uit die cirkel.
heb mn reactie verwijderd hoor. punt is gemaakt
sirdanilot in WGR / Wat is er mis met jobhoppen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:03 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb alle offtopic reacties in dat topic gerapporteerd. Sommige daarvan zijn ook daadwerkelijk verwijderd door jou of een van de anderen, dus dat is al ee nstap in de goede richting . Maar om mij de schuld te geven dat het topic over mij gaat vind ik nogal ver gaan, lees maar al de reacties van met name Coolguy maar ook andere gebruikers die het altijd weer op de man spelen.
Het is iets wat van twee kanten moet komen, andere users moeten het niet persoonlijk maken en ik moet inderdaad zelf meer rapporteren nog.
Dat is super on topic , on topikker kan nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
sirdanilot in WGR / Wat is er mis met jobhoppen?
Leg even uit hoe deze reactie van jou on topic (over voor- en nadelen van jobhoppen) is?
Nota bene jouw eerste reactie nadat je ook in dat topic roept dat je alle off topic gaat rapporteren….
En HOE is die dan on topic?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dat is super on topic , on topikker kan niet
Het gaat over het onderwerp van de draad en het is geen jijbakkerijquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En HOE is die dan on topic?
Alleen roepen dat dat zo is, laat mij het niet snappen.
(Als dit te offtopic is voor FB dan hoor ik het wel van de mods)
Als je bedoelt dat het over werk gaat: ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het gaat over het onderwerp van de draad en het is geen jijbakkerij
Beetje een grove bezem doorheen gehaald. Niet alles weggegooid, maar de posts die storend waren voor het topic even weggehaaldquote:Op zondag 23 januari 2022 21:42 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / "Beleggen is gokken"
Kan iemand hier even vegen bij mevrouw perspectief (en mijn reacties dan ook natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |