Vond ik vandaag juist één van de mindere. Zag hem een paar keer echt dom balverlies lijden.quote:Op zondag 19 september 2021 18:11 schreef fetX het volgende:
Toch nog wel een keertje: Aursnes![]()
Ik hou ervan. Simpel, functioneel en verdedigend sterk. Lekkere voetballer.
Echt? Oh, ik vond hem samen met Trauner en Senesi denk ik de beste.quote:Op zondag 19 september 2021 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vond ik vandaag juist één van de mindere. Zag hem een paar keer echt dom balverlies lijden.
Trauner was een god vandaag
Het was 442 met een ruit of 433 met een valse spits, ligt dicht bij elkaarquote:Op zondag 19 september 2021 20:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik hoor iedereen op tv roepen dat we 4-4-2 speelde maar volgens mij was het gewoon 4-3-3 want Til was gewoon de nr. 9 en Jahanbakz en Sini op de vleugels.
Slot knijpt alles uit deze ploeg (als een sinaasappel)quote:
*perstquote:Op zondag 19 september 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot knijpt alles uit deze ploeg (als een sinaasappel)
Ik ben toch wel benieuwd naar het fysieke aspect icm met de donderdagavond wedstrijd. Het was wel in ons voordeel dat wij nu twee dagen extra rust hadden.quote:Op zondag 19 september 2021 19:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ieder jaar ook weer dezelfde PSV-hype, terwijl hun aankopen zelden overtuigen. Al het goeds van hen komt uit de jeugd zo’n beetje.
Komt nog bij dat een hoop van hun spelers die wèl van een goed niveau zijn schijnbaar niet twee keer in de week de 90 minuten kunnen volmaken. Ik zie het daar de komende periode wel helemaal misgaan, want hoe ze de laatste 20 minuten voor de dag kwamen vandaag was echt ongekend slecht, en dat al in september.
Dat heeft natuurlijk het verschil gemaakt. De eerste 70 minuten waren we niet beter en in principe vond ik dit geen heel goede wedstrijd van Feyenoord (behalve verdedigend). Tegen Sociedad speelde PSV een echt intense wedstrijd, komt nog eens bij dat vGinkel en Gotze geen twee wedstrijden in een week kunnen spelen en Madueke en Gakpo niet geheel fit zijn (en Sangare afwezig was), waardoor PSV met een gehavende ploeg aantrad. Daar heeft Slot slim gebruik van gemaakt met zijn tactisch plan door PSV veel te laten lopen en het achterin dicht te metselen. Zelf wachten op foutjes die PSV geheid ging maken.quote:Op zondag 19 september 2021 21:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar het fysieke aspect icm met de donderdagavond wedstrijd. Het was wel in ons voordeel dat wij nu twee dagen extra rust hadden.
Ik kan hier prima mee leven inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je had in ieder geval de 4-0 goed
Meisjes knijpenquote:Op zondag 19 september 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot knijpt alles uit deze ploeg (als een sinaasappel)
Ze hebben de verkeerde Propperquote:Op zondag 19 september 2021 17:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kampioen zal Feyenoord niet worden, maar tweede waarom niet? PSV heeft met Madueke, Gakpo en Gotze een paar aanvallende kanonnen. Maar hun verdediging en keeper is minder. En hun middenveld met Propper en Van Ginkel is vooral gebaseerd op hun naam uit het verleden.
Vorig seizoen in de 2e seizoenshelft 2x van Heerenveen verloren, dat moet sowieso nog even rechtgezet wordenquote:Op maandag 20 september 2021 10:47 schreef fetX het volgende:
Hopelijk kunnen we deze klinkende zege woensdag en zaterdag een mooi vervolg geven. Zal niet de eerste keer zijn dat we na zo’n overwinning tegen puntverlies aanlopen.
Niemand had dit verwacht. Maar de verdediging van Feyenoord wordt er wel eentje om rekening mee te houden.quote:Op zondag 19 september 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan hier prima mee leven inderdaad.
En ik zat inderdaad faliekant mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |