Het laatste.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had jij Bannis de plek van Dessers in de selectie willen geven of bedoel je dat je hem ook had willen verhuren?
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ook bij het idee dat het O21 team niet alleen maar uit C-spelers moet bestaan. Die keuze pakt voorlopig niet al te goed uitquote:
Geef het nu een half jaartje de tijd, ze zijn nog maar net bezig.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ook bij het idee dat het O21 team niet alleen maar uit C-spelers moet bestaan. Die keuze pakt voorlopig niet al te goed uit
@:Pistolero
Hmm, ik weet niet. Ben zelf ook niet bijzonder gecharmeerd van Linssen als voetballer (spelers met dat niveau horen m.i. op de bank bij Feyenoord), alleen vraag ik me af of Dessers net zo goed zou renderen als Linssen. Laatste lijkt me echt een verschrikkelijke speler om tegen te moeten spelen. Ben ook wel benieuwd hoe Dessers het gaat doen als je minder ruimte krijgt (want tegen PSV was het lekker invallen, zoveel ruimte).quote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Dessers best nog wel eens kan gaan verrassen, zie hem sowieso nu al liever in de spits dan die Limburgse midget. Puur omdat hij wel een spits is.
Ja Linssen is wel een actief teringlijertje, maar vind dat hij op de echt cruciale momenten het laat afweten als pure spits. Wat dat aangaat zie ik daar dan liever Dessers.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet. Ben zelf ook niet bijzonder gecharmeerd van Linssen als voetballer (spelers met dat niveau horen m.i. op de bank bij Feyenoord), alleen vraag ik me af of Dessers net zo goed zou renderen als Linssen. Laatste lijkt me echt een verschrikkelijke speler om tegen te moeten spelen. Ben ook wel benieuwd hoe Dessers het gaat doen als je minder ruimte krijgt (want tegen PSV was het lekker invallen, zoveel ruimte).
Ik vond het juist wel geestig. Dick geeft hem ook direct een knuffel en is sowieso altijd lovend geweest over Malacia. Moet kunnen.quote:
Op basis waarvan dan? Het is nou niet alsof we hem nog nooit hebben zien spelen. Mislukt bij Utrecht en mislukt in België en één geweldig seizoen bij Heracles Heracles en verder was het vooral een leuk spitsje voor clubs als NAC.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Dessers best nog wel eens kan gaan verrassen, zie hem sowieso nu al liever in de spits dan die Limburgse midget. Puur omdat hij wel een spits is.
Heerlijk deze poll en dat de keuze nog lastig is ook. Uiteindelijk Trauner gekozen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Even een klein polletje want ik was wel nieuwsgierig wat jullie vinden. Gaat puur om de spelers. (dus geen Slot)
[poll=2949]
Ik vond het ook wel een indrukwekkend rijtje ja, zeker als je dan nagaat met hoeveel (lees hoe weinig) geld dit allemaal naar Feyenoord is gekomen.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk deze poll en dat de keuze nog lastig is ook. Uiteindelijk Trauner gekozen.
Van Linssen en Diemers als je enige aankopen naar dit in een jaar tijd.
Over twee jaar weer in de schuldsanering. Tradities moet je in stand houden.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een indrukwekkend rijtje ja, zeker als je dan nagaat met hoeveel (lees hoe weinig) geld dit allemaal naar Feyenoord is gekomen.
nee johquote:Op woensdag 22 september 2021 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Over twee jaar weer in de schuldsanering. Tradities moet je in stand houden.
Staat nu genoeg kapitaal op het veld gelukkig.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, hoop relatief jonge internationals ook, dat is wel eens anders geweestquote:Op woensdag 22 september 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat nu genoeg kapitaal op het veld gelukkig.
Oke Pistoleroquote:Op woensdag 22 september 2021 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heb er ook weer zin in. Wel veel gelijk achter elkaar maar goed.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:41 schreef fetX het volgende:
Eindelijk weer naar de Kuip nadat ik de afgelopen 2 wedstrijden over moest slaan.
Ik kan zaterdagavond helaas ook niet dus ik mis dan mooi 2 van de eerste 3 competitiewedstrijden in de Kuipquote:Op woensdag 22 september 2021 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja heb er ook weer zin in. Wel veel gelijk achter elkaar maar goed.
Vandaag verwacht ik geen enkel probleem. 5-0.
Hier hetzelfde ja. Doordeweeksquote:Op woensdag 22 september 2021 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan zaterdagavond helaas ook niet dus ik mis dan mooi 2 van de eerste 3 competitiewedstrijden in de Kuip
Naja met Eredivisie, Europees voetbal en Interlands is anders gewoon niet mogelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hier hetzelfde ja. Doordeweekswie verzint het.
Dat is zo. Lekker in december en juni wat interlands en verder opgerot daarmeequote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja met Eredivisie, Europees voetbal en Interlands is anders gewoon niet mogelijk.
Zolang ze de kwalificatietoernooien van interlands niet gewoon in een aaneengesloten periode achter elkaar doen blijf je dit krijgen.
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja met Eredivisie, Europees voetbal en Interlands is anders gewoon niet mogelijk.
Zolang ze de kwalificatietoernooien van interlands niet gewoon in een aaneengesloten periode achter elkaar doen blijf je dit krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |