SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 19 september 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In sprookjes leefden ze nog lang en gelukkig.
In het echte leven is het meestal, wat lig je toch met je kaken te knarsen de halve nacht en wat ruiken je scheten vies als je weer aan de drugs gezeten.quote:
Ohquote:Op zondag 19 september 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echte leven is het meestal, wat lig je toch met je kaken te knarsen de halve nacht en wat ruiken je scheten vies als je weer aan de drugs gezeten.
Op de drugs na klopt het aardig,hij vergeet nog de apnuequote:
Ik moet eigenlijk nog de badkamer poesten en nieuw beddengoed op bed gooienquote:
De alcohol apneu?quote:Op zondag 19 september 2021 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de drugs na klopt het aardig,hij vergeet nog de apnue
Ben je mooi klaar mee dan.quote:Op zondag 19 september 2021 15:07 schreef gianni61 het volgende:
Ergens op een terras was ook een of andere volkszanger aan het optreden.
Op zich wel lekker als je buiten de ramen aant wassen bent
Gewoon op de bank slapen.quote:Op zondag 19 september 2021 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog de badkamer poesten en nieuw beddengoed op bed gooien
Daar heb ik geen drugs voor nodig.quote:Op zondag 19 september 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echte leven is het meestal, wat lig je toch met je kaken te knarsen de halve nacht en wat ruiken je scheten vies als je weer aan de drugs gezeten.
Alles weggooien en dertig nieuwe tassen en sjaals lopen de komende week, geluksmomentjequote:Op zondag 19 september 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik was begonnen met het uitmesten van m'n kast en uitzoeken van tassen en sjaals enzo.
Nu ligt alles op bed en heb ik geen zin meer.
Die ja.quote:
Tijd om te minderen dus.quote:Op zondag 19 september 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft al veel geilheid uit relaties gehaald.
Dat is mooi.quote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
Lol krijg net appje van een vega vriendin: we hebben net per ongeluk twee vleeskroketten gekocht. Zal ik ze brengen?
Wat een toppertje.
Altijd toch, als je drank en drugs nodig hebt om een leuk mens te zijn of om een leuke tijd te hebben dan klopt er iets niet met je leven/hoofd/karakter?quote:
veel te warm voorquote:
ah mooi ruilen voor een paar worteltjsquote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
Lol krijg net appje van een vega vriendin: we hebben net per ongeluk twee vleeskroketten gekocht. Zal ik ze brengen?
Wat een toppertje.
Heb ik niet in huis.quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah mooi ruilen voor een paar worteltjs
Of gewoon Muis dwingen het te doenquote:
Morgen terug appen "Hey ik heb per ongeluk een krop sla gekocht. Hebben?"quote:Op zondag 19 september 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
Wat een toppertje.
Oh ja ik moet mijn kalimba nog stemmen. Er zit er eentje helemaal scheefquote:Op zondag 19 september 2021 15:36 schreef Karzai het volgende:
Zit iemand op een electrische gitaar de pingelen in de binnentuin
Maar dat is helemaal geen leuke grap want ik heb geen auto en ze was al in de buurt.quote:Op zondag 19 september 2021 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen terug appen "Hey ik heb per ongeluk een krop sla gekocht. Hebben?"
oh warme kroketten ookquote:Op zondag 19 september 2021 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal geen leuke grap want ik heb geen auto en ze was al in de buurt.
Half, heb ze even in de oven nu. Of naja 1, ik hoef er geen 2 maar dat was zo stom om te zeggen.quote:
Moest vandaag een paar keer aan je denken, jij zou een elektrische fiets echt zo zwaar relaxed vinden.quote:Op zondag 19 september 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik moet mijn kalimba nog stemmen. Er zit er eentje helemaal scheefAlleen ik weet niet goed of hij veel te hoog of veel te laag is
![]()
inb4 is het je clitquote:Op zondag 19 september 2021 14:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt een zieke puist onder mijn lip.
stemapparaat/appquote:Op zondag 19 september 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik moet mijn kalimba nog stemmen. Er zit er eentje helemaal scheefAlleen ik weet niet goed of hij veel te hoog of veel te laag is
![]()
Is dat niet voor oude mensen die niet zo'n goede benen meer hebben?quote:Op zondag 19 september 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest vandaag een paar keer aan je denken, jij zou een elektrische fiets echt zo zwaar relaxed vinden.
Ook.quote:Op zondag 19 september 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet voor oude mensen die niet zo'n goede benen meer hebben?
Nou mooi, ik fiets voor eeuhm voor 75 procent voor conditie en beweging maar die andere 25 procent is ook veel waard.quote:Op zondag 19 september 2021 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook.Maar deze was over bij mijn ouders dus mocht ik hem hebben. En geloof me, op mijn gewone fiets trap ik niet even op en neer naar Hoek van Holland, en op deze heb ik dat net wel gedaan, genietend.
Eindhoven toch?quote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem een fles wijn en wat toastjes en boursin mee naar mijn hotelkamer.
zoveel huehuehue's mogelijkquote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem een fles wijn en wat toastjes en boursin mee naar mijn hotelkamer.
Heb je ook zo'n ding dat als je eraan draait bij heuvelop, je nog net wat extra snelheid krijgt?quote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een elektrische fiets voor woon werk en boodschappenverkeer
Haat aan heuveltjes en tegenwind
Ik fiets vooral gewoon wanneer ik ergens heen moet. Maar dit was gewoon heerlijk joh, hele route langs de kust.quote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou mooi, ik fiets voor eeuhm voor 75 procent voor conditie en beweging maar die andere 25 procent is ook veel waard.
nope ik heb 4 standen waar ik 'm in kan zetten.. Hij geef dan ondersteuning tot 5 km/h, 15km/h, 20km/h en 25km/h. Bepaalt dan zelf hoeveel vermogen hij erbij gaat geven.quote:Op zondag 19 september 2021 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n ding dat als je eraan draait bij heuvelop, je nog net wat extra snelheid krijgt?
Alleen hoe kwamen ze erachter dat ze van vlees waren, heb je nu aangevreten kroketten gekregen?quote:Op zondag 19 september 2021 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal geen leuke grap want ik heb geen auto en ze was al in de buurt.
Ah. Ik heb wel zo'n draaiding ook nog. En bij mij is max 25, en daar zat ik ook steeds wel op, maakt dan niet uit of ik hem op stand 3, 4 of 5 heb. En ik vind het echt best hard gaan.quote:Op zondag 19 september 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope ik heb 4 standen waar ik 'm in kan zetten.. Hij geef dan ondersteuning tot 5 km/h, 15km/h, 20km/h en 25km/h. Bepaalt dan zelf hoeveel vermogen hij erbij gaat geven.
Haha dacht ik eerst maar nee, denk dat ze het konden zien of dat ze het zeiden toen ze het kregen?quote:Op zondag 19 september 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen hoe kwamen ze erachter dat ze van vlees waren, heb je nu aangevreten kroketten gekregen?
fiets uit mezelf 28km/h gemiddeld.. Dus die trapondersteuning doet alleen wat bij heuveltjes en tegenwind.quote:Op zondag 19 september 2021 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb wel zo'n draaiding ook nog. En bij mij is max 25, en daar zat ik ook steeds wel op, maakt dan niet uit of ik hem op stand 3, 4 of 5 heb. En ik vind het echt best hard gaan.
Oh dat is best hard!quote:Op zondag 19 september 2021 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fiets uit mezelf 28km/h gemiddeld.. Dus die trapondersteuning doet alleen wat bij heuveltjes en tegenwind.
Dat is wel netjes, zo hard fiets ik niet terwijl ik toch bijna altijd iedereen moet inhalen op de fiets.quote:Op zondag 19 september 2021 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fiets uit mezelf 28km/h gemiddeld.. Dus die trapondersteuning doet alleen wat bij heuveltjes en tegenwind.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 19 september 2021 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest vandaag een paar keer aan je denken, jij zou een elektrische fiets echt zo zwaar relaxed vinden.
klopt.. en doen dan ook alle moeite om jou niet te laten passeren..quote:
ja.. dat ken ikquote:Op zondag 19 september 2021 16:16 schreef Ama het volgende:
Zelfs mensen met een elektrische fiets moet ik inhalen en dan denk ik heh hoezo fiets jij niet harder?
Ik heb hem niet altijd aanquote:Op zondag 19 september 2021 16:16 schreef Ama het volgende:
Zelfs mensen met een elektrische fiets moet ik inhalen en dan denk ik heh hoezo fiets jij niet harder?
Ik heb echt heel vaak dat er oudjes aan de linkerkant van het fietspad gaan lopen dus dat ze eigenlijk tegen de richting inlopen, zo bloedje irritant.quote:Op zondag 19 september 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. dat ken ik
laatst 5 van die Gerda's achter elkaar (incl Gaastra shirtjes en zweetlucht eromheen) met elektrische fietsen.. 12km/h.. ik bellen van ik wil er langs.. niemand aan de kant. dus maar de weg op gegaan en er voorbij.
'hee jij moet een helm op want je rijdt op een pedelec'
nee Gerda jij moet doortrappen.
Volgens mij moet je ook zo lopen. Alleen dus niet in bochten.quote:Op zondag 19 september 2021 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt heel vaak dat er oudjes aan de linkerkant van het fietspad gaan lopen dus dat ze eigenlijk tegen de richting inlopen, zo bloedje irritant.Moet je maar uitkijken dat je niet tegen een oudje aan knalt als je de bocht omgaat.
mja in de boerenbuiten wordt je ook aangeleerd om tegen t verkeer in te lopenquote:Op zondag 19 september 2021 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt heel vaak dat er oudjes aan de linkerkant van het fietspad gaan lopen dus dat ze eigenlijk tegen de richting inlopen, zo bloedje irritant.Moet je maar uitkijken dat je niet tegen een oudje aan knalt als je de bocht omgaat.
Oh ik zou denken met het verkeer mee.quote:Op zondag 19 september 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ook zo lopen. Alleen dus niet in bochten.
Gewoon in de sloot drukken.quote:Op zondag 19 september 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. dat ken ik
laatst 5 van die Gerda's achter elkaar (incl Gaastra shirtjes en zweetlucht eromheen) met elektrische fietsen.. 12km/h.. ik bellen van ik wil er langs.. niemand aan de kant. dus maar de weg op gegaan en er voorbij.
nee Gerda jij moet doortrappen.
Dat gebemoei met andere mensen ookquote:Op zondag 19 september 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.wandel.nl/wan(...)n-in-het-verkeer.htmquote:. Loop aan de juiste kant van de weg.
Er zijn geen officiële verkeersregels die aangeven aan welke kant van de weg voetgangers moeten lopen. Het is op wegen buiten de bebouwde kom het verstandigst om aan de linker kant van de weg te lopen, dus tegen het verkeer in. Je ziet dan het tegemoetkomende verkeer aankomen. Ga bij een tegenligger de berm in. Let altijd extra op in bochten. Als je in een onoverzichtelijke binnenbocht loopt, zien automobilisten (en ook fietsers) je soms pas op het laatste moment. Dan kan het verstandiger zijn om rechts (in de buitenbocht) te lopen. Loop ook op brede of tweezijdige fietspaden zoveel mogelijk tegen het verkeer in, zodat je fietsers en scooters ziet aankomen en de berm in kunt stappen als tegenliggers onvoldoende ruimte hebben om voor je uit te wijken. Op een smal fietspad is het beter om aan de rechter kant te lopen. Op die manier kan een fietser, als er geen ruimte is om je in te halen, even langzaam achter je blijven rijden. Loop op wegen en fietspaden zoveel mogelijk achter elkaar, zodat er zoveel mogelijk ruimte is voor andere weggebruikers om je in te halen.
Blijft irritant haha.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.wandel.nl/wan(...)n-in-het-verkeer.htm
Fietsers zijn altijd kut.quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Fietsers zijn kut als je wandelaar bent, als je fietser bent zijn auto's weer kut, als je F-16 piloot bent zijn auto's weer meh en als je astronaut bent dan kun je dit doen
Heb weinig last van auto's hoor, hier hebben we gewoon fatsoenlijke fietspaden.quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Fietsers zijn kut als je wandelaar bent, als je fietser bent zijn auto's weer kut, als je F-16 piloot bent zijn auto's weer meh en als je astronaut bent dan kun je dit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |