Dan moet ze weer terugscrollen..quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wil je mijn bezem lenen?
Ik hoef toch nergens meer heen
Ik heb dat nog nooit op, ik heb wel heel lang gedacht dat het een verzonnen naam was, net als chateau migrainequote:
Dat zijn de gevaarlijke feestjesquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. naar de kermis zelf ga ik ook niet meer... Kinderen zijn daar te oud voor.
Maar in de feesttent of kroeg kan het wel gezellig zijn dezer dagen.
Zo ben ik gisteren na de bedrijfs BBQ in de kroeg terecht gekomen... Maar goed dat die oim 2400 uur dicht ging.. ik waggelde naar huis.
quote:
Kan je ook op verschillende manieren uitspreken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lurkliker.... dat is best een mooi woord
Volle rode wijn, kruidig. Bijzondere smaak, ik kan het even nergens mee vergelijken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op, ik heb wel heel lang gedacht dat het een verzonnen naam was, net als chateau migraineWat moet ik me er van voorstellen? Is het een droge wijn?
Dat komt door de thee... dat tast je hersens aanquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik snap hem weer niet.
Meestal begrijp ik wat je zegt maar dit is al de 2e keer vandaag dat het niet registreert
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat komt door de thee... dat tast je hersens aan
Anders spring ik wel achterop als het weer nodig isquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wil je mijn bezem lenen?
Ik hoef toch nergens meer heen
Ik denk dat zij dat ook wel vindt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lurkliker.... dat is best een mooi woord
Ik ken hem wel.. van bij mijn ouders thuisquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volle rode wijn, kruidig. Bijzondere smaak, ik kan het even nergens mee vergelijken.
Heel vol ja, ik vind die ook heel lekker, als ik rode wijn koop komt het meestal wel uit die buurt. De meeste Cotes du Rhone zijn ook vergelijkbaar wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volle rode wijn, kruidig. Bijzondere smaak, ik kan het even nergens mee vergelijken.
Dat werd al geschonken in de 70's of zo ..quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit op, ik heb wel heel lang gedacht dat het een verzonnen naam was, net als chateau migraineWat moet ik me er van voorstellen? Is het een droge wijn?
Casita lurkt alleen maar, en af en toe liket ze wel postsquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik snap hem weer niet.
Meestal begrijp ik wat je zegt maar dit is al de 2e keer vandaag dat het niet registreert
Dat mag.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders spring ik wel achterop als het weer nodig is
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kan je ook op verschillende manieren uitspreken.
Lekker he. Hele fles ging opquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel vol ja, ik vind die ook heel lekker, als ik rode wijn koop komt het meestal wel uit die buurt. De meeste Cotes du Rhone zijn ook vergelijkbaar wat mij betreft
Ik heb het gevoel dat het niet goed zal vallen of zo. Dan kan ik dat beter niet doen, ken mezelf een beetje.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Casita lurkt alleen maar, en af en toe liket ze wel posts
Is er een reden dat je alcoholvrij bent vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |