Nee ik geloof inderdaad dat hij ziek was, beterschap Dquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien is ie vast aan het voorproeven voor de bierproeverij.
Ik mis David Bowiequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel goed. Totale mind fuck ook. Zijn zoon heet als regisseur zijnde Duncan Jones. Ik kende hem alleen als Zowie Bowie. Had even geen idee dat het dezelfde persoon was.
Ik ga volgende week Source Code kijken, is ook van hem.
Zonde!quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is mijn eigen cocktail...
Proost lieve mensen.. en niet te zuipen man.![]()
Dat is mij veel te sterk![]()
casita?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellie..
Ik heb een like van iemand, die nul posts heeft en sinds 2012 geregistreerd.
Ook raar of niet dan
Hier geen kermis geweest, sinds corona. Niet dat ik het heb gemist.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is kermis hier in het dorp.. daar past het wel bij
En mijn dochter heeft nog muziekles van één van die bandleden gehad
Ik heb een fles Franse rosé van een buurvrouw gehad, zeer smakelijk! Proost!quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deiss, welke wijn heb je?
Proost
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een fles Franse rosé van een buurvrouw gehad, zeer smakelijk! Proost!
Je bent Sofietje niet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in dit topic om ranja te drinken.
LOL.. naar de kermis zelf ga ik ook niet meer... Kinderen zijn daar te oud voor.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier geen kermis geweest, sinds corona. Niet dat ik het heb gemist.
Jaquote:
Ik had afgelopen week (bij de Moon film ) voor het eerst Chateauneuf du pape gedronken. Dat was een heerlijk wijntje moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in dit topic om ranja te drinken.
Hoeveel procent is die?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Casita.. die kennen we allemaalquote:
Wil je mijn bezem lenen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar even een flinke scroll door het topic gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |