alcohol met de helft alcohol ... en wat ijsquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier Tia Maria.. heb hem doorgeschoven naar Silverfox![]()
![]()
Die vindt hem lekker...
Volgens mij komt dat bij iedereen naar boven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef pullup het volgende:
Facebook zit me nu al een paar dagen te spammen omdat ze willen dat ik een enquete omtrent covid voor ze invul man3![]()
Na wegklikken komt ie zooi steeds weer terug
Proost ook Silverfox! Ik vind 'm ook lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier Tia Maria.. heb hem doorgeschoven naar Silverfox![]()
![]()
Die vindt hem lekker...
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat bij iedereen naar boven.
Sonnenkinderquote:
Dat vind ik helemaal bizar...quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Van dat account hebt ik een gratis abo gehad, beetje creepy
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal bizar...
Blijkbaar heb je toch een fan
Ik heb echt heel veel fans hoor, dat zul je in november ook wel merkenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal bizar...
Blijkbaar heb je toch een fan
Hoe weet je nu dat het hetzelfde account isquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Van dat account hebt ik een gratis abo gehad, beetje creepy
Tia Maria stond toch op de fotoquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen Kalua erbij of ook mensen met iets anders?
Ja, ook dat....quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe weet je nu dat het hetzelfde account is
Is dat altijd anoniem of kan je misschien de naam er wel bij vermelden als je iemand een abbo cadeau doet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe weet je nu dat het hetzelfde account is
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:51 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een suikerrandje op mijn theekopje gedaan
Krijg een beetje Bowie gedachten bij die stemquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:51 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een suikerrandje op mijn theekopje gedaan
Ik heb geen naam genoemd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is dat altijd anoniem of kan je misschien de naam er wel bij vermelden als je iemand een abbo cadeau doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |