quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is mijn eigen cocktail...
Proost lieve mensen.. en niet te zuipen man.![]()
Dat is mij veel te sterk![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer ... gelijk wakker hier
Tering...
quote:
We geven het een kansquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer ... gelijk wakker hier
Tering...
Ook.quote:
Die is heeeul tofquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We geven het een kans
quote:
nee maar heb het gevoel dat het niet goed gaat vallen. Beetje moe vooral.quote:
die heb ik weer niet neequote:
Gezellie..quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik drink een glaasje wijn mee [ afbeelding ]
Van dat account hebt ik een gratis abo gehad, beetje creepyquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellie..
Ik heb een like van iemand, die nul posts heeft en sinds 2012 geregistreerd.
Ook raar of niet dan
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellie..
Ik heb een like van iemand, die nul posts heeft en sinds 2012 geregistreerd.
Ook raar of niet dan
ze moeten optyfen met dat gezeikquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef pullup het volgende:
Facebook zit me nu al een paar dagen te spammen omdat ze willen dat ik een enquete omtrent covid voor ze invul man3![]()
Na wegklikken komt ie zooi steeds weer terug
Hier Tia Maria.. heb hem doorgeschoven naar Silverfoxquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen Kalua erbij of ook mensen met iets anders?
Lijkt de regering welquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef pullup het volgende:
Facebook zit me nu al een paar dagen te spammen omdat ze willen dat ik een enquete omtrent covid voor ze invul man3![]()
Na wegklikken komt ie zooi steeds weer terug
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt de regering wel
Zwaait ff naar SFquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier Tia Maria.. heb hem doorgeschoven naar Silverfox![]()
![]()
Die vindt hem lekker...
Ik heb Tia Maria. Sterk, maar ook lekker hoor. Wel veel ijsblokjes erbij gedaan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen Kalua erbij of ook mensen met iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |