quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die vraten de soep op... De fokkers zaten te lullen en te lullen.... 15 voetballers + de vaste gasten. Ik had 10 liter soep... ze konden nog nete wat vermicellie van de bodem schrapen![]()
![]()
Vreselijk
Die gaat dinsdag weer een paar uur beginnen. Wel lichte klussen. Nog geen grote verbouwingen e.d. Afgelopen week hier aan de slaapkamer begonnen. Maandag behangen. De nieuwe bedden staan al weken in de voorkamer. salontafel in de gang, linnenkasten opgestapeld in kleine kamer.... word langzaam temmesgekquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat wel een leuk programma vind
Hoe gaat het met opa's pootje nu?
Ik kan haar niet spotten en ze woont 100 meter bij me vandaan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is Hagenesie eigenlijk nog weleens online?
Wat ergquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, die vraten de soep op... De fokkers zaten te lullen en te lullen.... 15 voetballers + de vaste gasten. Ik had 10 liter soep... ze konden nog nete wat vermicellie van de bodem schrapen![]()
![]()
Vreselijk
Het was vooral lullig voor jouquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Vreselijk
Bijna een jaar geleden voor het laatst iets gepost zie ik. Even taggen. @Hagenesiequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan haar niet spotten en ze woont 100 meter bij me vandaan.
Zucht vond het ook zo leuk toen. Ook niet meer gespot.
Precies! Het was een memorabele avondquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hebben er niet minder om genoten
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden voor het laatst iets gepost zie ik. Even taggen. @:Hagenesie
Wat fijn! Dat betekent dat het een stuk beter gaat, dat is mooi en weer brood op de plank en straks alles weer stukje bij beetje op zijn plek terug.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die gaat dinsdag weer een paar uur beginnen. Wel lichte klussen. Nog geen grote verbouwingen e.d. Afgelopen week hier aan de slaapkamer begonnen. Maandag behangen. De nieuwe bedden staan al weken in de voorkamer. salontafel in de gang, linnenkasten opgestapeld in kleine kamer.... word langzaam temmesgek
Nog steedsquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Heb nu nog honger
Ja, jullie hebben samen hetzelfde adres gekregenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben samen hetzelfde adres gekregen
[..]
Ja, jullie hebben samen hetzelfde adres gekregen
[..]