Op wintertijd ..quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
De klok van je magnetron staat verkeerd
Goede planningquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten... er zijn kopmeeuwen (klanten van daar) die vissen alle ballen eruit.
Tonja had ooit soep zonder ballen.
Nu maak ik 2 pannen. Pan 2 komt pas uit d keuken als jullie er zijn
18 uur nog wat toch, vreemde wintertijdquote:
Opa ligt dat te kijken. Ik luister met een half oor en zit te typen. Bedden nog in achterkamer en daar staat bureau met computer ookquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:Tonja haalt het steeds voor mij omdat ik er niet goed bij kan
Mooie gintonic glazenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup
Hier het resultaat:
[ afbeelding ]
eyyyyquote:
Ik zou voor de zekerheid toch hakken aan doenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat ik er zonder kontje ook wel bij kan en zonder hakken.
Schattig met die hartjesquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deze heb ik nu, maar ben aan nieuwe toe.
[ afbeelding ]
Kom je ook Shii?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb er al veel over gelezen in ieder geval. Ben nu wel reuze nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch hakken aan doen
Als mensen mij niet zinnen, zet ik er stroom opquote:
Ja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die stond op mijn boodschappenlijst toen, maar vergeten.... wel een pendek voor die badeend
Dan kan ik op hun rug klimmen, bedoel je?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij er een voetbal elftal binnenkomt voordat jij er bent
Oma denkt overal aanquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oma had een opstapje voor me de vorige keer ook
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ik op hun rug klimmen, bedoel je?
Dat is fijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat ik er zonder kontje ook wel bij kan en zonder hakken.
LOl.. dat kan... als jij dat wilquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat wel een leuk programma vindquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa ligt dat te kijken. Ik luister met een half oor en zit te typen. Bedden nog in achterkamer en daar staat bureau met computer ook
Nee, die vraten de soep op... De fokkers zaten te lullen en te lullen.... 15 voetballers + de vaste gasten. Ik had 10 liter soep... ze konden nog nete wat vermicellie van de bodem schrapenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schattigquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als mensen mij niet zinnen, zet ik er stroom op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |