SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zijn er ook..quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:12 schreef Karzai het volgende:
Zolang er geen lege schappen bij de action onstaan is er niets aan de hand
dat de boel duurder was geworden wist ik maar dit gaat best ver :pquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:06 schreef FranticDJ het volgende:
En dat resulteerde hierin:
[ afbeelding ]
Waarbij de eerste piek dus de corona lockdown is.. dan daalt het ligt. En dan volgt het zweepslag effect.
actuele prijzen liggen nog hoger en eind is nog niet in zicht. Want straks komt alles in eens op gang. Dan is het alsof je een enorme puist uit knijpt en de containers weer weg vliegen. Vervolgens komt er op de plaats van ontvangst zoveel tegelijk aan dat ze het daar niet aan kunnen. Krijg je daar weer congestie (dit zie je in Rotterdam al).quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat de boel duurder was geworden wist ik maar dit gaat best ver :p
Woedende Fransen is wel een beetje een pleonasme natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-australie~a763432d/
Macron was toch zo blij met de Biden administration?
Dacht alquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Naar de luchthaven. Met zwaar gemoed
aha.. hoi siswetquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Ik gebruik overal andere gebruikersnamen natuurlijk.
Nu ga ik die 60% posts wel in een ander daglicht zien. Ofja, eigenlijk ziet die 60% dan geen daglicht meer.quote:
Op het vliegveld al doen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Bij terugkomst volgende trip boeken
quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ga ik die 60% posts wel in een ander daglicht zien. Ofja, eigenlijk ziet die 60% dan geen daglicht meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |