abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201440461
Dat links dit, links dat, mag wel wat minder ja.
pi_201440550
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh ja.
VS is niet Europa.
De regelingen omtrent werknemers is ronduit beroerd.
En 26 dollar lijkt veel maar in verhouding is dat niet veel.
Wisselt denk ik sterk per regio. Hartje Manhatten zal het vermoedelijk niet veel zijn. Centraal Alabama aanzienlijk meer dan je nodig zou hebben.
pi_201440938
twitter

0,008% is niet zo veel. Ik verwacht eerder een foutmarge van het formaat Stacey Abrams.
pi_201440969
quote:
10s.gif Op maandag 20 september 2021 12:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Misschien anticiperen ze voor de (hyper)inflatie die ze zelf hebben veroorzaakt. In ieder geval is het weer een prachtig inzicht in de Linkse geest als het gaat om de economie.
Men er begrijpt er inderdaad weinig van maar pretendeert desalniettemin alle wijsheid en kennis in pacht te hebben. Het benadrukt weer het misplaatste narcisme dat keer op keer zichtbaar is bij de progressieve geest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201441095
quote:
10s.gif Op maandag 20 september 2021 14:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Men er begrijpt er inderdaad weinig van maar pretendeert desalniettemin alle wijsheid en kennis in pacht te hebben. Het benadrukt weer het misplaatste narcisme dat keer op keer zichtbaar is bij de progressieve geest.
Het Progressief-Idealistische gedachtengoed is extreem gevaarlijk, voor het individu zelf als voor de samenleving.
  maandag 20 september 2021 @ 14:43:40 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201441106
Narcisme! Waar hebben we dat woord eerder gehoord? Oh wacht, de grote oranje leider!

Zou dit nu een gevalletje projectie zijn?

Misplaatst narcisme is dan ook wel weer een opmerkelijke zinsconstructie. Er is bij rechts-verdwaasd dus ook niet misplaatst narcisme begrijp ik? Of is dat dan een argument wat niet gemaakt is?
pi_201441211
quote:
14s.gif Op maandag 20 september 2021 14:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het Progressief-Idealistische gedachtengoed is extreem gevaarlijk, voor het individu zelf als voor de samenleving.
Inderdaad. Je ziet het nu ook weer met CRT en intersectionaliteit, twee radicale theorieën die worden omarmd door menig progressieve geest. Men wil raciaal essentialisme weer de standaard maken en zelfs waar mogelijk segregeren op basis van ras. Schrikbarend natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over allerlei ander woke en progressief gedachtegoed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201441228
Bingo!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201441356
Uit de dikke duim zuigen zonder feitelijk onderbouwing is een typisch conservatief sektarisch trekje zoals we hier weer kunnen constateren. Dat ze zich wel aan regels houden als een autoriteit het hier zegt maakt ze wel woke terwijl hun grote held gewoon door zou blijven gaan met dezelfde onzin en dan ook nog eens op de grote trom zou slaan over linkse cancelcultuur en censuur. :D
pi_201441943
quote:
14s.gif Op maandag 20 september 2021 14:33 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

0,008% is niet zo veel. Ik verwacht eerder een foutmarge van het formaat Stacey Abrams.
Hihi, Stacey Abrams. De zou de Governor of Georgia zijn geweest, was het niet voor "widespread voter suppression" #BlueAnon #HonkHonk
pi_201442126
quote:
10s.gif Op maandag 20 september 2021 15:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, Stacey Abrams. De zou de Governor of Georgia zijn geweest, was het niet voor "widespread voter suppression" #BlueAnon #HonkHonk
Ik vind het wel sneu voor haar. Heeft zij zo hard lopen frauderen dat haar winst zeker had moeten zijn, blijkt Kemp, met Raffensperger, ook een ordinaire fraudeur te zijn.
pi_201442224
twitter

twitter

Colorado verdient ook een audit.
pi_201442264
Dat kun je in Colorado wel vergeten. Daar zijn de progressieve geesten zo heetgebakerd dat men zelfs schuimbekkend en snikkend, een conservatieve talk show host een Covid test weigert.
pi_201442474
twitter

Het leven in één van grote steden in de VS onder Blauw beleid. Een baken van veiligheid, rust en vrede. Oh wacht ..
pi_201442712
quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 16:27 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het leven in één van grote steden in de VS onder Blauw beleid. Een baken van veiligheid, rust en vrede. Oh wacht ..
En inkomens-/vermogensgelijkheid is er ook. En het milieu in de steden is ook goed te doen. Toch mooi hoe steden waar de Democraten het voor het zeggen hebben naar zure melk, pis en stront ruiken. En neem Covid. Voor kinderen, is leven in Chicago is dodelijker dan Covid in het hele land is.
pi_201443034
36 maar tot nu toe? Rookie numbers.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201443072
quote:
11s.gif Op maandag 20 september 2021 16:27 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Defund the police!!!
pi_201443084
Maar waag het niet om je hardop af te vragen of het nu wel zo verstandig is dat elke idioot een wapen kan kopmen, want dan worden de rednecks boos.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 20-09-2021 17:53:24 ]
pi_201443097
Dit topic doet me soms een beetje aan untitled goose game denken.

Incelfrikandel
pi_201443207
twitter

Do as i say, not as i do.
Wanneer zeggen mensen daar eindelijk eens dat het genoeg is met die flauwekul?
pi_201443216
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 17:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Defund the police!!!
Politie is zogenaamd racistisch, dus dan maar geen politie. Links en progressief georiënteerden prefereren trauma-informed, gender-affirming, anti-racist praxis social workers. Hihi.
pi_201444222
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 07:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Aha anti vaxxers zijn rechts.
_O- Nee joh, dat is het punt hier helemaal niet. Het punt is dat Eric Trump daar blijkbaar vanuit gaat.

Natuurlijk zijn er niet alleen ongeinformeerde rechtse anti-vaxxers maar daar zijn er wel veel meer van vanwege hun politieke voorkeur. Die doen nl 'zelf' onderzoek :D

quote:
Volkomen terecht aangezien Trump de wetenschap aan zijn laars lapte en knoeide met uitkomsten:

Trump officials bragged about pressuring CDC to alter Covid reports, emails reveal

Four ways Trump has meddled in pandemic science — and why it matters
quote:
How US President Donald Trump and his administration have silenced scientists, meddled in their reports and ignored their advice.
CDC Director: Agency Was ‘Muzzled’ Under Trump

Trump officials interfered with CDC reports on Covid-19
quote:
The politically appointed HHS spokesperson and his team demanded and received the right to review CDC’s scientific reports to health professionals.
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar gelukkig wordt er onder Biden gewoon weer naar het advies van wetenschappers geluisterd *O*

quote:
De politici en de media die voor de verkiezingen het vaccin hebben gepolitiseerd daar ben je uiteraard al mee bekent.
Nope er is altijd vertrouwen geweest in het oordeel van wetenschappers over het vaccin, alleen niet over het oordeel van Trump en zijn jaknikkers daarover.

quote:
https://www.msn.com/en-us(...)-vaccine/ar-BB1av6D6
Wist je trouwens ook dat vooral zwarte Amerikanen het vaccin niet willen?
Het vertrouwen in de overheid is er niet en dat is nu net hele “probleem”.
Als je de overheid niet kan vertrouwen en een verstandig mens doet dat ook niet, dan kan ik mij eigen goed voorstellen dat je geen trek hebt in een experimenteel goedje in je lichaam.
Je hebt zeker je 'eigen' onderzoek gedaan? :wtf:

Wist je dat het vooral Republikeinen zijn die maar wat graag willen wijzen op de zwarte bevolking als het gaat om wantrouwen tov het vaccin?

The ‘what about Black people’ defense of Republican vaccine hesitancy
quote:
Black Americans are only slightly more hesitant than Whites to get vaccinated, according to the Kaiser survey. (Whites make up two-thirds of those who say they won’t get vaccinated, according to the survey.) But that group of White adults includes a lot of White Republicans. Compared with White Democrats, there’s a bigger disparity.

Trump and his allies really, really, really want to blame Black Americans and Democrats for vaccine hesitancy
quote:
New polling from CNN and its partners at SRSS reinforces that point. They found that about 27 percent of Americans hadn’t yet received a dose of a vaccine, including 26 percent of Whites and 32 percent of Blacks. But among White Republicans the figure was 39 percent, compared to 6 percent of White Democrats. It’s also important to contrast lack of vaccination with opposition to vaccination. Only 22 percent of Black respondents told CNN that they wouldn’t get vaccinated, the same as the overall national figure. Among Republicans, more than a third expressed outright opposition.

This comparison is misleading in another way: There are more White Republicans in the United States than Black adults. Twelve percent of the U.S. population is made up of adult Blacks. Adult Whites make up 64 percent of the population, and 28 percent of them are Republican. (An additional 15 percent are Republican-leaning independents.) In other words, there are about twice as many Republican or Republican-leaning White adults as there are Black adults. This is a large part of why the KFF found in July that a majority of those who weren’t vaccinated were Republicans and, again, that the density of those who adamantly oppose vaccination skews more heavily to the right.

Conclusie: het klopt dat er onder de zwarte bevolking (om niet politieke redenen) een grotere aarzeling tov het nemen van het vaccin is maar dat staat in geen verhouding tot de weigering (om politieke redenen) van witte Republikeinen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 september 2021 @ 19:20:52 #248
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201444535
Tja rechts-verdwaasde Republikeinen die geen vaccinatie nemen. Dat is natuurlijk geen verrassing. Het verkiesbaar stellen en vervolgens tot president maken van een absolute idioot doet vermoeden dat het vermogen intelligente beslissingen te nemen bij rechts-verdwaasden niet zo groot is….
pi_201444702
Hihi, leuk staaltje gaslighting van de WaPo met dubieuze stats. Je zou er maar met open ogen intrappen, het getuigd wel van een overdosis MSM.
pi_201444742
Wat is er precies mis met die statistieken dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')