De grootste angst onder de leden van de heersende klasse is het "escapen" van de bevolking aan hun ongebreidelde controle- en micromanagementdrang. Zo'n OMT is bijv. doodsbang irrelevant en naar huis gestuurd te worden en de coronakaart niet meer te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Maar goed, als we al gaan lopen speculeren over escape variants, dan zullen óók gevaccineerden een net zo hoge kans maken het nog eens op te lopen.
Slaat ook nergens op want tetanus is geen ziekte die van mens op mens wordt doorgegeven. Wordt veroorzaakt door een bacterie via een wond die je oploopt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 03:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
klinkt best raar ook dit?
https://nos.nl/artikel/23(...)iger-toe-dan-normaalquote:Het succes van de coronamaatregelen om griep tegen te gaan, roept de vraag op of de maatregelen kunnen blijven om een influenza-epidemie te voorkomen. Volgens Kroes is daar nooit aan gedacht, hoe logisch het misschien ook lijkt. "Virologen heeft het altijd wel wat verbaasd dat we zo weinig doen om influenza te voorkomen, daar gaan immers ook mensen aan dood. We houden zelfs midden in de winter, dé grieptijd, een volksfeest dat zich vooral binnen afspeelt: carnaval."
Carnaval bloedbad, de eckte selectie tussen de sterke en zwakke mensquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)iger-toe-dan-normaal
Bijeenkomsten in de winter maar verbieden dan, we willen immers niet dat mensen doodgaan.
heeft het toch nog nutquote:Op zaterdag 18 september 2021 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Carnaval bloedbad, de eckte selectie tussen de sterke en zwakke mens
Laat ze maar niet horen over luchtvervuiling en obesitas. Daar schijnen ook mensen aan te overlijden. En voor iemand begint te janken over besmettelijkheid: dat is compleet irrelevant als er geen zorginfarct dreigt. In beide gevallen overlijden mensen door te voorkomen oorzaken, appels met appels dus.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bijeenkomsten in de winter maar verbieden dan, we willen immers niet dat mensen doodgaan.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je in plaats van corona, covid-19 zegt, klopt het heel aardig?
Goh, dit zag je niet aankomen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je überhaupt nog dood mag gaan als ik dit zo lees. Het is nou eenmaal niet iedereen gegeven om op zijn 120ste vredig in zijn slaap te sterven. Uiteraard zonder noemenswaardige ouderdomsaftakeling...quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Laat ze maar niet horen over luchtvervuiling en obesitas. Daar schijnen ook mensen aan te overlijden. En voor iemand begint te janken over besmettelijkheid: dat is compleet irrelevant als er geen zorginfarct dreigt. In beide gevallen overlijden mensen door te voorkomen oorzaken, appels met appels dus.
Het mag wel, maar het is behoorlijk egoïstisch.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:48 schreef josja het volgende:
Ik vraag me af of je überhaupt nog dood mag gaan als ik dit zo lees.
Het is je reinste kolder dat er geen griep was. Die was er gewoon, echter is die gewoon in de boeken gezet als corona.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Goh, dit zag je niet aankomen.
dat is ook weer een aannamequote:Op zaterdag 18 september 2021 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is je reinste kolder dat er geen griep was. Die was er gewoon, echter is die gewoon in de boeken gezet als corona.
Menno de Jong is toch ook lid van het OMT? Dit begint wel steeds absurder te worden. Ik snap waarom het wellicht nodig zou zijn, maar op deze manier kom je in een vicieuze cirkel terecht omdat alle virussen uit hun groepsimmuniteit gaan lopen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In de kiemsurveillance was de griep op een gegeven moment toch helemaal verdwenen? En niet alleen hier, ook op het zuidelijk halfrond. Puur wat de epidemiologie betreft vind ik zijn verhaal wel plausibel, maar de suggestie dat griep wellicht vergelijkbare maatregelen rechtvaardigt als corona absoluut niet. Corona was de uitzondering, laten we dat alsjeblieft zo houden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is je reinste kolder dat er geen griep was. Die was er gewoon, echter is die gewoon in de boeken gezet als corona.
griep zou best wat in te halen hebben maar in principe is een groot deel van de potentiele slachtoffers vorig jaar al weggevaagd, je kan niet eerst dood gaan aan corona en vervolgens aan griep voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Menno de Jong is toch ook lid van het OMT? Dit begint wel steeds absurder te worden. Ik snap waarom het wellicht nodig zou zijn, maar op deze manier kom je in een vicieuze cirkel terecht omdat alle virussen uit hun groepsimmuniteit gaan lopen.
Wat klopt er volgens jou niet aan?quote:
100% van de mensen die niet gevaccineerd is krijgt de ziekte Covid-19 na besmetting met het nieuwe coronavirus ja?quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat klopt er volgens jou niet aan?
Meerdere vrienden hebben gewoon nog de normale griep gehad ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |