quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zei net ook al tegen haags, er is hier al een maandloon doorheen en het seizoen is nog maar net begonnen![]()
Dit ritje was ook niet gepland maar wil het seizoen toch wat aftrappen en wat sfeer proeven
Ik ga zo mijn eendje weer instellen. Mocht je nog eens tips nodig hebben met een avatar maken dan stel je die maar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaa mooi paars is niet lelijk!!
Pussyquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
maar sorry vrienden. ik ga niet voor het record.
Een maandloon niet. Maar het zit al wel in de 4 cijfersquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zei net ook al tegen haags, er is hier al een maandloon doorheen en het seizoen is nog maar net begonnen![]()
Dit ritje was ook niet gepland maar wil het seizoen toch wat aftrappen en wat sfeer proeven
Vriendin ja?quote:
Hier ook voor de zomer alquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een maandloon niet. Maar het zit al wel in de 4 cijfers
Schakel pussy noemen = ruzie met SBE.quote:
okequote:Op vrijdag 17 september 2021 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ah ik kijk oranje vrouwen voetbal tegen tsjechie
Een aantal ja, maar dat laten we maar in het middenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vriendin ja?
Laatst noemde je 40+-ers nog anders
Ik James Bond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |