Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Denk velen met jou. Net als verleden jaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze kunnen mij toch al niet meer pakken, ik ben die rotzakken al lekker voor geweestZonder wrijving geen glans![]()
Morgen 7:30 stap ik toevallig weer in de auto richting de zuiderburenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk velen met jou. Net als verleden jaar.
~FEYENOORD~
Moet ik je nu naar een hoogtepunt toe werken?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Jij mag tt niet eens aanpassen 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat mag ik dus welquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag tt niet eens aanpassen 😛~FEYENOORD~
Nee en dot echte slagroomquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik je nu naar een hoogtepunt toe werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb hoogtevreesquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik je nu naar een hoogtepunt toe werken?![]()
![]()
Jij hebt meer in je huis liggen dan defensie joh.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen 7:30 stap ik toevallig weer in de auto richting de zuiderburenZonder wrijving geen glans![]()
Ga toch weg.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
O dacht dat dat niet mocht in een topic waar je geen mod bent.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er ligt wel een dertiende maand ja, heb het ook moeten verspreiden over meerdere huizen, anders heb ik wel een probleem jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt meer in je huis liggen dan defensie joh.
~FEYENOORD~
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben zelf de TS, anders doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat dat niet mocht in een topic waar je geen mod bent.~FEYENOORD~
Van mij mag je hoor. Maar straks is Paul weer boos 😉quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben zelf de TS, anders doe ik het ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: