abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201404458
Voedsel dat voor mensen is bedoeld natuurlijk, we zijn wel in CUL :Y)

Onze kat Hansje is een hamsteraar. Ze steelt voedsel en verstopt het op de kattenbak. We hebben daar al een bol knoflook, mijn favoriete pollepel met een restje ragú en een gepofte biet gevonden.

@stavromulabeta en @Yinny hebben ook annekdotes :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 17-09-2021 20:56:32 ]
Spoilers!
pi_201404885
Vooral veel kaas.
Veel.
Kaas.

En pasta, zo van tafel.

Leuk, honden. _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201404955
Mijn hond heeft hier toen we haar net hadden het beleg van het brood gestolen maar het brood laten liggen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201405009
Ehm zowel gare kipspiesjes als rauwe drumsticks... Allemaal met BBQ'en...
Wakadoodle!
pi_201405388
Slakjes
Mosselen
Garnaalstaartjes
Reepjes Italiaanse ham
Lychees, die werden uit de fruitmand gehengeld en als balletje gebruikt O+
pi_201405517
Erwtensoep, draadjesvlees, bloemkool, broodbeleg, rookworst, borrelplank, cake. En een (leeft niet meer) likte het glas southern comfort uit

We have far more in common than that which devides us..
pi_201406299
Ik quote mezelf even :')

quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes zoekt permanent onderdak: hier past haar halfje bruin namelijk niet zo goed in. _O-
[ afbeelding ]

(jammer dat ik net te laat was voor de foto, het was een geweldig gezicht om mijn brood met Radja door de woonkamer te zien paraderen. Zal me leren het op het aanrecht te laten liggen _O- ).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201406407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik quote mezelf even :')
[..]

Paar jaar geleden had ik een best pittige pastasaus gemaakt. Stond op het aanrecht af te koelen. Dacht opeens, waar zijn de diva’s (die liggen altijd wel in het zicht. Ik stond op en vanuit de keuken hoorde is tweemaal plof plof. En daar kwamen ze aanlopen, gaan zitten en gaan vervolgens uitgebreid de bek aflikken _O-
En het was echt pittig
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 september 2021 @ 06:02:06 #9
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_201409049
De enigste die hier ooit echt roofde was Poes, als er knoflook of kaas inzat kon je op d'r wachten, en met een lekker vleesje kwam ze achter je zitten (wij aten altijd op de bank) en roetsj in een snelle beweging had ze je vlees en zat ze al bijna boven.

Poes kwam ook eens thuis met een enorme runderlap, die lag bij de buren op het aanrecht te wachten :') (diezelfde buren hadden ook heerlijke koikarpers :') )

Ruim 18 mocht ze worden 🧡
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_201410389
Pffft je kunt hier beter vragen wat de Teckel niet heeft gepikt :')

Mooiste was dat toen ik even in de keuken moest zijn en bord met kebab en knoflooksaus achterliet.
Toen ik terugkwam lag de kebab er nog maar was het bakje knoflooksaus leeg :')

En dan die voldane blik van haar _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201410419
Vorige week 2 donuts en een croissant :(
pi_201413414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 09:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffft je kunt hier beter vragen wat de Teckel niet heeft gepikt :')

Mooiste was dat toen ik even in de keuken moest zijn en bord met kebab en knoflooksaus achterliet.
Toen ik terugkwam lag de kebab er nog maar was het bakje knoflooksaus leeg :')

En dan die voldane blik van haar _O-
Knoflooksaus, mayo, satesaus is hier ook erg populair ja
We have far more in common than that which devides us..
pi_201417825
Wat niet? Ik geloof dat mijn katten vrijwel altijd honger hebben en vrijwel alles lusten. Chocolade slaan ze over, maar chips, kaas, kaasstengels, broodjes gaan en prima in. Helaas.
pi_201417994
Eierkoeken :( die verpakkingen trokken ze zelfs open.

En een van de eerste keren dat m’n vriend bij me kwam eten (op de bank) en ik nog even iets uit de keuken moest pakken en letterlijk tegen hem zei “let even op mijn bord”. Ik had een stap in de keuken gezet en ik hoorde hem schreeuwen en zag de kat met mijn worst wegrennen :D Hij dacht dat ik een grapje maakte :’)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  zaterdag 18 september 2021 @ 21:01:53 #15
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201418089
De hond in mijn Avatar heeft Steaks uit de keuken gestolen en een taart van tafel (niet een stukje, een hele taart)
pi_201426972
Naast de al eerder genoemde camembert, heeft ze ook ontdekt dat zonnebloemolie best lekker is. De zonnebloemolie moet hier nu achter slot en grendel, anders wordt de fles omgegooid om het oplikken te vergemakkelijken. :{
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201438299
Hamburgers.

Ik heb (had, ondertussen nog maar één) twee katten, broertjes, in huis. Toen ze nog redelijk jong waren, besloot ik een keer broodjes hamburger te maken. Ik was bezig met het beleggen van de broodjes. Springt opeens één van de twee katten tegen mij aan om aandacht te vragen. Ik aandacht geven, een aai over zijn bol, etc.

Ik draai mij om en zie vervolgens dat één van de twee hamburgers verdwenen was! Zie ik vervolgens verderop in de kamer de andere kat lekker smullen van de hamburger. Die bastards hadden dus samengewerkt: één leidt de aandacht af en de ander gaat het er met de prooi vandoor.

Dit gedrag hebben ze later nog meerdere malen herhaald....
pi_201448652
Toen we vrienden op bezoek hadden roken we van boven een brandlucht. Er was een lamp omgevallen op een kledingstuk en dat was aan het smeulen... Dus wij renden met zijn allen naar boven en bezigde ons met het gevaar.
Onder lag in aller glorie verse biefstuk van de slager. Bijna een kilo. Want we wilden een keer wat luxer eten.
Gekruid en al is het naar binnen geslokt door onze oudste witte herder beer Wodan.
Volgens mij smaakte het hem wel....
Wij berusten ons met een frietje en een frikandel van de lokale snackbar.
En hij bedankte ons de volgende dag door de gehele benedenverdieping onder te schijten omdat hij daardoor diarree had gekregen.

Toen jaren later we onze mooie beer moesten laten inslapen is het laatste wat hij heeft gegeten in de wachtkamer van de dierenarts een flinke biefstuk....

Rust zacht oude reus.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_201451321
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Naast de al eerder genoemde camembert, heeft ze ook ontdekt dat zonnebloemolie best lekker is. De zonnebloemolie moet hier nu achter slot en grendel, anders wordt de fles omgegooid om het oplikken te vergemakkelijken. :{
Olie geeft wel een erg vieze bende
  dinsdag 21 september 2021 @ 09:41:16 #20
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_201451391
Mijn kat eet alleen haar eigen eten, soms als ik iets eet komt ze er even aan ruiken, maar als ik dan zeg dat het van mij is laat ze me met rust :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_201452025
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:41 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn kat eet alleen haar eigen eten, soms als ik iets eet komt ze er even aan ruiken, maar als ik dan zeg dat het van mij is laat ze me met rust :)
Ik denk dat ik een Marxistische kat heb. Het concept andermans eigendom kent ze niet. Al is het een blaadje spinazie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201452186
Abby vindt roggebrood en andere broodkruimels fantastisch.

Ziva doet een moord voor verse, rauwe sperziebonen. Ook smeerkaas en iedere vorm van zuivel is niet veilig.

Dora steelt niks. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201459334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:41 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik denk dat ik een Marxistische kat heb. Het concept andermans eigendom kent ze niet. Al is het een blaadje spinazie.
Zou dat het zijn? De ene is hier half noor half sibeer al is dat niet de dief, dat is een brit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201459868
Tuc en Sultana kun je hier niet veilig eten

pi_201459921
Best veel maar hetgeen wat het meest pijn deed was m'n net gebakken biefstukje die ik even alleen liet omdat m'n moeder belde.

Moeders. :(
pi_201464909
Ik moet het toch even kwijt. Telkens als deze in mijn AT langskomt word ik wat ongemakkelijk…

CUL… voedsel… huisdier :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201479163

Trots dat de chouquettes goed gelukt waren!
Maar dan moet je wel 's avonds doosje dichtdoen...want blijkbaar vindt kat dit ook lekker

Dit was gedeeltelijk woonkamer, er lagen nog meer.

Kat komt meestal ook op stoel bij eettafel zitten, wanneer we gaan eten. Af en toe een pootje richting bord

En kat is betrapt toen ik pan shoarma op tafel had gezet en nog even omdraaide om de sla te pakken...we aten pita kaas die avond
pi_201481594
Tom heeft ooit de bovenkant van een pizza opgevreten en de bodem laten staan ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201481629
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Erwtensoep, draadjesvlees, bloemkool, broodbeleg, rookworst, borrelplank, cake. En een (leeft niet meer) likte het glas southern comfort uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
Eens kijken
pi_201481850
Onze kat vreet (lees: doet poging tot jatten van) alles, maar waar ze extra haar best voor doet is shoarma. Ze heeft dus ook allerlei trucjes, bijvoorbeeld zogenaamd ergens van schrikken, staren naar waar het vandaan kwam (meestal achter ons), zodat we ons omdraaien en zij dus wat reepjes shoarma van het bord grist waarna ze er snel vandoor gaat. Of een glas van tafel gooien - pogingen alleen als we shoarma eten - zodat we op moeten ruimen en zij er met de inhoud van het bord vandoor gaat. Of heeeeel langzaam steeds dichter naar je bord toe :D

Katten haha.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 20:03 schreef pvdplanet het volgende:
Tuc en Sultana kun je hier niet veilig eten

[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een hele toffe foto!!
pi_201481958
Geen foto kunnen maken, maar Nika had (te) veel belangstelling voor avocado. Geen idee of dat giftig is voor katten dus heb ik het zelf maar snel opgegeten.
We have far more in common than that which devides us..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 september 2021 @ 13:05:26 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_201482136
Mijn kater heeft een keer een biefstuk gejat bij de buurvrouw :@ Haar kat kwam nooit op het aanrecht. De mijne thuis ook niet :+ Hij is ermee op het schuurdak gesprongen en heeft daar lekker zitten smullen.

Gelukkig kon ze er wel om lachen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_201483563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:37 schreef DjVero het volgende:
Onze kat vreet (lees: doet poging tot jatten van) alles, maar waar ze extra haar best voor doet is shoarma. Ze heeft dus ook allerlei trucjes, bijvoorbeeld zogenaamd ergens van schrikken, staren naar waar het vandaan kwam (meestal achter ons), zodat we ons omdraaien en zij dus wat reepjes shoarma van het bord grist waarna ze er snel vandoor gaat. Of een glas van tafel gooien - pogingen alleen als we shoarma eten - zodat we op moeten ruimen en zij er met de inhoud van het bord vandoor gaat. Of heeeeel langzaam steeds dichter naar je bord toe :D

Katten haha.
[..]
Dit vind ik echt een hele toffe foto!!
Katten zijn inderdaad briljant in misleiden. Heel erg relaxed en nonchalant op tafel komen liggen en dan ineens je eten jatten.

Gelukkig ben ik ook goed in misleiden. Als mijn kat 's avonds voor de deur zit te zeuren omdat ze naar buiten wil, draai ik de deur op slot en ga er dan aan trekken of duwen alsof hij kapot is. Gelukkig trapt ze er in en gaat er van uit dat tegen mij doorzeuren geen nut heeft omdat ik de deur ook niet open krijg.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205077371
Even een schaamteloze kick.
Het is vrijdagavond, alles klaargezet voor een mini-wijnproeverij. Drie vin natures uit Frankrijk, Italië en Georgië open getrokken. Daarbij een bakje met kaasblokjes, een bakje met grillworstplakjes en een stuk brie. Eén fout gemaakt: 30 seconden weglopen om de deur voor het bezoek open te maken :( :X |:( :(
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205077385
In ieder geval hebben we de wijn nog om de ellende te verdrinken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205078272
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 20:00 schreef stavromulabeta het volgende:
In ieder geval hebben we de wijn nog om de ellende te verdrinken.
Alles op :o ?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205078551
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Alles op :o ?
Nee maar wel afgelebberd, vol kattekwijl. Alleen had ik dat misschien nog wel afgespoeld. Maar om het nou gasten voor te zetten...
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_205078575
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:54 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Nee maar wel afgelebberd, vol kattekwijl. Alleen had ik dat misschien nog wel afgespoeld. Maar om het nou gasten voor te zetten...
Dat zou ik ook niet doen nee.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 juni 2022 @ 22:38:13 #39
296595 foodlover
live and learn
pi_205078997
Ierse Setter vrouwtje wordt 3 in augustus. En de Gordon Setter mannetje is 5 maanden.

Buit: stokbrood is favoriet doet de Ier bijna een moord voor. Hele punt brie, twee gepluisterde kipfilets voor kip Kerry salade... verse ham en salami van de slager, 6 (!) Croissants... Magdalena cakejes met papiertje. En ze spannen samen... Buit wordt verdeeld achter op het erf onder een olijfboom.
  Moderator zaterdag 18 juni 2022 @ 09:14:10 #40
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205080359
Stroopwafels hebben mijn beide katten weleens gegeten
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_205094438
Mijn poes een aardig maaltje vis van het aanrecht. Dat was een bummer. }:| En toen ik nog jong was stal onze hond een aardige string saucijzen. Mijn vader rende achter hem aan de trap op en elke twee treden was er een worstje verdwenen. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205095188
2 hemaworsten.
Weliswaar door 2 katten.
Maar dan nog.
  maandag 20 juni 2022 @ 10:14:30 #43
459050 SailorP
Oud in een nieuw jasje
pi_205100000
Hier kwam gisteren een hond van een paar huizen verderop door de beukenhaag gevlogen en die begon heerlijk te smikkelen van de aardbeien die klaar hingen om geplukt te worden
  maandag 20 juni 2022 @ 14:11:25 #44
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_205101733
Mijn kat gaat er alleen vandoor met joints, als ik er net eentje gerolt heb en ik ga ff drinken pakken. Dan kan ik er op wachten dat de kat met de joint aan het spelen is. Soms kom ik telaat terug en ligt ie onder de bank of issie helemaal weg, hoe ze dat doet weet ik niet.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_205105161
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:11 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn kat gaat er alleen vandoor met joints, als ik er net eentje gerolt heb en ik ga ff drinken pakken. Dan kan ik er op wachten dat de kat met de joint aan het spelen is. Soms kom ik telaat terug en ligt ie onder de bank of issie helemaal weg, hoe ze dat doet weet ik niet.
Rook je niet onbewust kattenkruid?
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 10:34:34 #46
414785 sirdanilot
pi_205108626
Wij hebben niet zo heel lang een kat gehad maar ik weet alleen nog dat hij een kippenpoot had gestolen van tafel.

c
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 21 juni 2022 @ 10:35:32 #47
414785 sirdanilot
pi_205108633
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:32 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Rook je niet onbewust kattenkruid?
Wiet en kattenkruid zijn gerelateerde planten, kattenkruid doet met een kat wat wiet met ons doet, dus katten zijn wel aangetrokken tot wiet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 21 juni 2022 @ 10:47:12 #48
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205108760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 10:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Wiet en kattenkruid zijn gerelateerde planten
Nee zijn het niet, ze zijn totaal verschillende planten, enige overeenkomst is dat ze tweezaadlobbig zijn
pi_205108872
Toen ik een hond had kwamen er muizen af op de hondebrokken. Inmiddels heb ik geen hond meer en ben ik verhuisd. Tip aan hondebazen: Doe een zak hondebrokken in een afsluitbare plastic bak.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')