quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes zoekt permanent onderdak: hier past haar halfje bruin namelijk niet zo goed in.![]()
[ afbeelding ]
(jammer dat ik net te laat was voor de foto, het was een geweldig gezicht om mijn brood met Radja door de woonkamer te zien paraderen. Zal me leren het op het aanrecht te laten liggen).
Paar jaar geleden had ik een best pittige pastasaus gemaakt. Stond op het aanrecht af te koelen. Dacht opeens, waar zijn de diva’s (die liggen altijd wel in het zicht. Ik stond op en vanuit de keuken hoorde is tweemaal plof plof. En daar kwamen ze aanlopen, gaan zitten en gaan vervolgens uitgebreid de bek aflikkenquote:
Knoflooksaus, mayo, satesaus is hier ook erg populair jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Pffft je kunt hier beter vragen wat de Teckel niet heeft gepikt
Mooiste was dat toen ik even in de keuken moest zijn en bord met kebab en knoflooksaus achterliet.
Toen ik terugkwam lag de kebab er nog maar was het bakje knoflooksaus leeg
En dan die voldane blik van haar
Olie geeft wel een erg vieze bendequote:Op zondag 19 september 2021 14:43 schreef stavromulabeta het volgende:
Naast de al eerder genoemde camembert, heeft ze ook ontdekt dat zonnebloemolie best lekker is. De zonnebloemolie moet hier nu achter slot en grendel, anders wordt de fles omgegooid om het oplikken te vergemakkelijken.
Ik denk dat ik een Marxistische kat heb. Het concept andermans eigendom kent ze niet. Al is het een blaadje spinazie.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:41 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn kat eet alleen haar eigen eten, soms als ik iets eet komt ze er even aan ruiken, maar als ik dan zeg dat het van mij is laat ze me met rust
Zou dat het zijn? De ene is hier half noor half sibeer al is dat niet de dief, dat is een brit.quote:Op dinsdag 21 september 2021 10:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Marxistische kat heb. Het concept andermans eigendom kent ze niet. Al is het een blaadje spinazie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Erwtensoep, draadjesvlees, bloemkool, broodbeleg, rookworst, borrelplank, cake. En een (leeft niet meer) likte het glas southern comfort uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een hele toffe foto!!quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:03 schreef pvdplanet het volgende:
Tuc en Sultana kun je hier niet veilig eten
[ afbeelding ]
Katten zijn inderdaad briljant in misleiden. Heel erg relaxed en nonchalant op tafel komen liggen en dan ineens je eten jatten.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:37 schreef DjVero het volgende:
Onze kat vreet (lees: doet poging tot jatten van) alles, maar waar ze extra haar best voor doet is shoarma. Ze heeft dus ook allerlei trucjes, bijvoorbeeld zogenaamd ergens van schrikken, staren naar waar het vandaan kwam (meestal achter ons), zodat we ons omdraaien en zij dus wat reepjes shoarma van het bord grist waarna ze er snel vandoor gaat. Of een glas van tafel gooien - pogingen alleen als we shoarma eten - zodat we op moeten ruimen en zij er met de inhoud van het bord vandoor gaat. Of heeeeel langzaam steeds dichter naar je bord toe
Katten haha.
[..]
Dit vind ik echt een hele toffe foto!!
Alles opquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:00 schreef stavromulabeta het volgende:
In ieder geval hebben we de wijn nog om de ellende te verdrinken.
Nee maar wel afgelebberd, vol kattekwijl. Alleen had ik dat misschien nog wel afgespoeld. Maar om het nou gasten voor te zetten...quote:
Dat zou ik ook niet doen nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:54 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee maar wel afgelebberd, vol kattekwijl. Alleen had ik dat misschien nog wel afgespoeld. Maar om het nou gasten voor te zetten...
Rook je niet onbewust kattenkruid?quote:Op maandag 20 juni 2022 14:11 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn kat gaat er alleen vandoor met joints, als ik er net eentje gerolt heb en ik ga ff drinken pakken. Dan kan ik er op wachten dat de kat met de joint aan het spelen is. Soms kom ik telaat terug en ligt ie onder de bank of issie helemaal weg, hoe ze dat doet weet ik niet.
Wiet en kattenkruid zijn gerelateerde planten, kattenkruid doet met een kat wat wiet met ons doet, dus katten zijn wel aangetrokken tot wiet.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:32 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Rook je niet onbewust kattenkruid?
Nee zijn het niet, ze zijn totaal verschillende planten, enige overeenkomst is dat ze tweezaadlobbig zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wiet en kattenkruid zijn gerelateerde planten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |