SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
klinkt als een TT van een puberquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker Lijntjes Snuiven was een betere TT geweest!
Ja maar dat trekt weer kutvolk aan en dat hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker Lijntjes Snuiven was een betere TT geweest!
ik houd het bij een biertjequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat trekt weer kutvolk aan en dat hebben we niet nodig
ik pak een 0.0lletjequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd het bij een biertje[ afbeelding ]
Ja dat drink ik de hele dag door alquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan drink ik liever gewoon water, maar proost
Ik heb nog geen keuze gemaakt maar ik neig naar ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wat ga je nou eigenlijk doen? Niet meegekregen.
Ik heb nog wel een andere worst voor jequote:
Serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik serieus moet antwoorden of niet.
Ja maar in Groningse zit kruidnagel ofzo dacht ik. @Karzai weet dit nu haha.quote:
Bij twijfel doen!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klaar met werk en uitnodiging voor een feestje vanavond. Ben kapot, maar misschien toch maar even doen later.
koekjes, snoep en ander slecht spulquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
Mijn tas is erg leeg. Ben benieuwd wat ik allemaal ben vergeten.
Ik hoop dat dit op mijn eindbestemming ligt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
koekjes, snoep en ander slecht spul
Dan lig ik weer heel laat in mijn mandje. En als de politie komt kan ik toch vroeg naar huis. Nog even over nadenken.quote:
Nu heb ik gvd zin in een pizza inferno met 5 extra porties sambalquote:
Ze bestaan tegenwoordig ook met batterijtjesquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
Uurtje levenloos op een machine staan te trappen zit er weer op, tijd voor wijn
Wat?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bestaan tegenwoordig ook met batterijtjes
een schaaltje bitterballen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat denk je dat ik vanavond ga eten?
Kaasquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja bij mij is dat niet mijn nadenkgezicht iddquote:
Jij mag nooit meer raden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn dat bitterballen met bieten ofzo?
Brrquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden.
En zonder vlees dus.
hebben ze een tijdmachine?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef CherryLips het volgende:
In de dierentuin was het al 25 september geloof ik.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als dat zo is heb ik mijn verjaardag gemist.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij is dat niet mijn nadenkgezicht idd
Bad nemen in bleekmiddel ook.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst in anderhalf jaar ook weer ergens binnen gegeten. Even wat zelftesten halen zo.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijk snel op je bankieren app, of iemand geld heeft overgemaakt voor je verjaardag
vergeet dat paardenmiddel nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bad nemen in bleekmiddel ook.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe al 2 weken alles wat God Hugo verboden heeft
Klinkt vies.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden.
En zonder vlees dus.
Haar ouders waren zwakzinnigquote:. Ik denk dat het klikte tussen mijn ouders omdat ze hetzelfde niveau hadden. Diepgaande gesprekken voerden ze niet, ze hadden het over de boodschappen, het dorp en het weer.
De laatste 2 weken mag toch ook alles weer?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe al 2 weken alles wat God Hugo verboden heeft
Ook zonder mondkapje in de tram zitten op minder dan anderhalve meter?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste 2 weken mag toch ook alles weer?
Sowieso.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bad nemen in bleekmiddel ook.
zoonlief zat vorige week in de trein naar Gouda zonder mondkapje, vergeten mee te nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zonder mondkapje in de tram zitten op minder dan anderhalve meter?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja die 1,5mtr is toch allang weg?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
officieel niet maar officieus hield geen mens er nog rekening meequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die 1,5mtr is toch allang weg?
Omdat ik geloof in de werking van de vaccins en me verder gewoon aan de plaatselijke regels houd.quote:
Zou het echt niet weten, waar ik kom is alles gewoon normaal al wat maanden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
officieel niet maar officieus hield geen mens er nog rekening mee
Geen hoofdschuddende Hugo in zijn corona-app?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief zat vorige week in de trein naar Gouda zonder mondkapje, vergeten mee te nemen.
Conducteur zei er niks van
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen hoofdschuddende Hugo in zijn corona-app?
standaard leven is weer 99.99% normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten, waar ik kom is alles gewoon normaal al wat maanden.
Openbaar vervoer kom ik niet.
auwiequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarstraks mijn vinger opengehaald aan het grendeltje van het kleedhokje. Bloeden als een rund
Ja nou wij hebben behalve overal handgel en wat weken mondkapjes altijd gewoon op kantoor gezeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
standaard leven is weer 99.99% normaal inderdaad.
Op jouw werk ook weer 100% hetzelfde?
in het OV is het meer "probeer 1,5m afstand te houden"quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die 1,5mtr is toch allang weg?
ik heb 1.5 jaar lang soms een, soms zero keer per week het kantoor gezien..........quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou wij hebben behalve overal handgel en wat weken mondkapjes altijd gewoon op kantoor gezeten.
in het OV is het vooral "Mondkapjes verplicht" terwijl Formule1, terwijl nachtclubs, terwijl de hele wereld alles mag. Er wordt geen enkel reëel probleem mee opgelost en het is knetterirritant. Schaf dat af en ik ben blij.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
in het OV is het meer "probeer 1,5m afstand te houden"
ipv hou 1,5m afstand..
ik probeer het maar het is bijna ondoenlijk
nachtclubs? Die zijn in NL in 1.5 jaar ook 2 weken open geweestquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in het OV is het vooral "Mondkapjes verplicht" terwijl Formule1, terwijl nachtclubs, terwijl de hele wereld alles mag. Er wordt geen enkel reëel probleem mee opgelost en het is knetterirritant. Schaf dat af en ik ben blij.
Tijdelijk.quote:
ja maar vanaf volgende week mag ALLES weer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nachtclubs? Die zijn in NL in 1.5 jaar ook 2 weken open geweest
Vond het in het vliegtuig ook rete-irritant. En dan delen ze de boterhammen uit en dan mogen alle mondkapjes afquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in het OV is het vooral "Mondkapjes verplicht" terwijl Formule1, terwijl nachtclubs, terwijl de hele wereld alles mag. Er wordt geen enkel reëel probleem mee opgelost en het is knetterirritant. Schaf dat af en ik ben blij.
je kan gewoon burgelijk ongehoorzaam zijn..quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
das wel vreemd jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het in het vliegtuig ook rete-irritant. En dan delen ze de boterhammen uit en dan mogen alle mondkapjes af
Buiten op het perron heb ik ‘m ook niet op. Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan gewoon burgelijk ongehoorzaam zijn..
op stations lopen sowieso al bijna geen mensen met mondkapje meer rond.
Als je eet neemt het virus pauzequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het in het vliegtuig ook rete-irritant. En dan delen ze de boterhammen uit en dan mogen alle mondkapjes af
Nachtclubs tot 0:00 max toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar vanaf volgende week mag ALLES weer.
Behalve een kapje omlaag trekken in de trein.
Kaas neutraliseert coronaquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je eet neemt het virus pauze
Huidige vaccin is niet eens effectief tegen de Delta. In Israel ben je al niet meer volledig gevaccineerd zonder boostershot.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:46 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd naar de herfstuitbraak, gamma/ypsillon/Belgische variant, hoe lang vaccins effectief blijven, etc etc
Ik houd rekening met de terugkeer van 1,5 meter en thuiswerken. Dat laatste juich ik toe.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:46 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd naar de herfstuitbraak, gamma/ypsillon/Belgische variant, hoe lang vaccins effectief blijven, etc etc
Herstel: ben je zes maanden na je tweede prik niet meer ‘gevaccineerd’.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huidige vaccin is niet eens effectief tegen de Delta. In Israel ben je al niet meer volledig gevaccineerd zonder boostershot.
Jij hoort ook maar wat je wilt horen hequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huidige vaccin is niet eens effectief tegen de Delta. In Israel ben je al niet meer volledig gevaccineerd zonder boostershot.
Allez Gertje toch!-variant.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:46 schreef Koen66 het volgende:
Paar dagen geleden toch ook al McDonalds tochquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Spijt van die Burger King-rommel
Dat horen ze eigenlijk te vragen. Maar ik zeg er ook altijd heel duidelijk bij hoeveel boekjes ik wil laten uitbetalen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef mschol het volgende:
en snap niet dat AH met boekjes werkt voor hun zegels in de app..
ik kreeg gewoon alles uitbetaald in 1x
ik had verwacht per compleet "boekje" uitbetaald te krijgen
Behalve dat autorijden in België dodelijker is dan corona?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen twijfels om te gaan?
Dan mag je inbreken!quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand heeft een pakketje voor me aangenomen en is nu niet thuis.
Ja en dan op vakantie gaan!quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan een briefje achterlaten?
Daar zijn we allemaal goed in.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat wachten op pakketjes altijd lastig. Ga ik op de tijd letten en de track&trace-pagina verversen etc. Totaal zinloos gedrag.
aha.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat horen ze eigenlijk te vragen. Maar ik zeg er ook altijd heel duidelijk bij hoeveel boekjes ik wil laten uitbetalen.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Als je op een pakketje wacht moet je gewoon gaan poepen, dan staat ie voor de deur.
ik laat het meeste op de zaak bezorgen.. zie wel wanneer het komt, en voor thuis weet ik hoe laat ze langskomen..quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
Ik vind dat wachten op pakketjes altijd lastig. Ga ik op de tijd letten en de track&trace-pagina verversen etc. Totaal zinloos gedrag.
neemt ie het weer mee en moet je 3 dagen wachten (zaterdag, zondag, maandag) voor het op een ophaalpunt ligtquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Als je op een pakketje wacht moet je gewoon gaan poepen, dan staat ie voor de deur.
Daarom laat ik alles op het werk bezorgen. Daar is altijd wel iemand die niet hoeft te poepenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk meer vanwege dat liedje over mensen die over Belgie getwijfeld hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Behalve dat autorijden in België dodelijker is dan corona?
Eigenlijk moeten die postbezorgers gewoon een sleutel hebben van m'n berging. Dat zou een boel gedoe schelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat het meeste op de zaak bezorgen.. zie wel wanneer het komt, en voor thuis weet ik hoe laat ze langskomen..
Ik heb meestal wel meerdere volle boekjes op mijn kaart staan en dan wil ik er maar 1 laten uitbetalen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
aha.
ik vind het opzich niet erg dat het wat meer was hoor, zoveel had ik niet.
zo hard gaat het niet met momenteel misschien 150 euro per maand (wild guess) aan boodschappen
als je een pakketbus neer kan zetten moet je dat doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten die postbezorgers gewoon een sleutel hebben van m'n berging. Dat zou een boel gedoe schelen.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk meer vanwege dat liedje over mensen die over Belgie getwijfeld hebben
Daar passen veel pakketjes natuurlijk weer net niet in.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je een pakketbus neer kan zetten moet je dat doen
https://brievenbuswinkel.nl/xl_pakketboxen/
niet dat ik zie?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:19 schreef Recce het volgende:
Zijn de kleuren van WhatsApp een klein beetje veranderd?
Ja, dat was na wat drankquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar dagen geleden toch ook al McDonalds toch
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan back-to-office-feestje gegeven voor degenen die er behoefte aan hadden.
Heb je iedereen even geknuffeld?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er dertig bij en moest er vijftig bij laten halen
oh.. ik heb een donker thema.. wel android maar wellicht valt het daarom niet opquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik lees dat het alleen bij Android is. Het groen is net iets lichter.
Dat viel niet tegen, zeker na wat biertjesquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je iedereen even geknuffeld?
Dat is meer een feestje omdat je weer twee dagen niet op het oooh zo leuke kantoor met die leuke collega's hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]Leuk doen we hier elke vrijdag.
Moeten we over 9 maanden een reminder zetten voor een aantal collega’s?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel niet tegen, zeker na wat biertjes
Aaawquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel niet tegen, zeker na wat biertjes
Mensen hebben het kantoor wat dat betreft wel gemist, zag aardig wat stijfvochtige snaakse blikken heen en weer gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we over 9 maanden een reminder zetten voor een aantal collega’s?
Eigen schuld, hadden ze maar een baan moeten hebben, waarbij je gewoon door mocht werken op de zaakquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hebben het kantoor wat dat betreft wel gemist, zag aardig wat stijfvochtige snaakse blikken heen en weer gaan.
Wij moeten verplicht vrouwen aan gaan nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hebben het kantoor wat dat betreft wel gemist, zag aardig wat stijfvochtige snaakse blikken heen en weer gaan.
Gewoon vragen om de cupmaat op het CV te zetten...quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij moeten verplicht vrouwen aan gaan nemen.
Ik geloof dat ik sjans had in het zwembadquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
"Goh Hannie, jij hebt zo te zien ook niet veel bewogen in anderhalf jaar tijd, toch maar neuken anders dadelijk?"
Sprak een van de langbenige kantoorsloerie's met een dikke buik en die zei altijd, als ik moet kiezen tussen een bubbelbad en een kind dan ga ik lekker bubbelen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij moeten verplicht vrouwen aan gaan nemen.
Toegeslagen of alleen blikken uitgewisseld?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik sjans had in het zwembad
Henk en Henkquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk meer vanwege dat liedje over mensen die over Belgie getwijfeld hebben
Alleen blikken uitgewisseld. Ze kwam twee keer naast me zitten, maar ik wist niet wat ik moest zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toegeslagen of alleen blikken uitgewisseld?
Zondequote:Op vrijdag 17 september 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen blikken uitgewisseld. Ze kwam twee keer naast me zitten, maar ik wist niet wat ik moest zeggen.
Voor altijd weg uit je leven en je bed nu.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, prachtig lijf en interessant hoofd
Jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor altijd weg uit je leven en je bed nu.
In mijn tijd was dat juist een prima motivatie om elkaar op geur en instinct alleen al helemaal kapot te naaien.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaMaar goed, zij was overduidelijk een toerist en ik ook.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat juist een prima motivatie om elkaar op geur en instinct alleen al helemaal kapot te naaien.
Oh je bent nog bij de Magyar??quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaMaar goed, zij was overduidelijk een toerist en ik ook.
Laatste avond. Morgenochtend naar de luchthavenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh je bent nog bij de Magyar??
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste avond. Morgenochtend naar de luchthaven
Waarom dan? Zoveel mensen die hun partner op het werk ontmoetenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:50 schreef mschol het volgende:
ik heb op werk ook een leuke collega maar collegas is voor mijn een no go.
Gewoon doorpakken in Nederland.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste avond. Morgenochtend naar de luchthaven
Zwem zwem zwem zwem zwem "Hoiiiiiiii ik ben Buda en als we het vanavond niet doen dan zit ik morgen in Nederland en jij in Tadzjikistan en zien we elkaar nooit meer, zullen we?"quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben iets minder doortastend.
* noteertquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwem zwem zwem zwem zwem "Hoiiiiiiii ik ben Buda en als we het vanavond niet doen dan zit ik morgen in Nederland en jij in Tadzjikistan en zien we elkaar nooit meer, zullen we?"
Sushi ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
omdat ze sowieso een vriend en 2 kids heeftquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom dan? Zoveel mensen die hun partner op het werk ontmoeten
Heb je wel eens gedate?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze sowieso een vriend en 2 kids heeftmaar als ze single (met of zonder kids) zou zijn zou ik het ook niet doen: het is een klein bedrijf is en ik geen zin heb potentiële "vervelende" situaties.
collegas daten zit gewoon niet in mijn aard.
Hmm die vriend is wel een valide redenquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ze sowieso een vriend en 2 kids heeftmaar als ze single (met of zonder kids) zou zijn zou ik het ook niet doen: het is een klein bedrijf is en ik geen zin heb potentiële "vervelende" situaties.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik vlieg om 14.00 uur. Denk dat ik hier zo rond tien uur vertrek.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je naar de kippenschuur morgen?
Vreemd MI nu.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je naar de kippenschuur morgen?
Mooie tijd. En die kippenschuur is weg? Die had op een gekke manier ook wel haar charme.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vlieg om 14.00 uur. Denk dat ik hier zo rond tien uur vertrek.
Die kippenschuur is trouwens weg
Heb je wel eens een collega geneukt dan en is dat misgelopen anders is het ja ik lust geen rode bessen terwijl nog nooit een besje op hebtquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
lach maar, ik trek daar echt een lijn
quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooie tijd. En die kippenschuur is weg? Die had op een gekke manier ook wel haar charme.
Ik weet het zelf ook nog niet. Ik neig wel steeds meer naar ja en vertrouwen op mijn vaccins. Misschien dan iets minder reizen daar. Maar heb nog geen keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
ga je nou nog naar Albaantje @:liesje1979 ? Heb dit gemist
Ohja, jij was een luxe paard.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vervangen door een heel nieuw gebouw. Maar ik vlieg KLM dus sowieso geen kippenschuur
ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook nog niet. Ik neig wel steeds meer naar ja en vertrouwen op mijn vaccins. Misschien dan iets minder reizen daar. Maar heb nog geen keuze gemaakt.
nee en dat mag jij denken, ik denk daar echt anders over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens een collega geneukt dan en is dat misgelopen anders is het ja ik lust geen rode bessen terwijl nog nooit een besje op hebt
Ik denk niet zonder te wetenquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee en dat mag jij denken, ik denk daar echt anders over.
ik had wel een paar keer een collega waarbij ik dacht "" als ik nou niet getrouwd was dan zou ik het wel weten ""quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nee en dat mag jij denken, ik denk daar echt anders over.
kippenschuur is wachtruimte?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wijlen de kippenschuur
[ afbeelding ]
je loopt je lul dus achterna zonder na te denken, ok..quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet zonder te weten
quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je loopt je lul dus achterna zonder na te denken, ok..
kan als kerel ook geen kwaad af en toequote:Op vrijdag 17 september 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je loopt je lul dus achterna zonder na te denken, ok..
Mwoah, dan zou je ervan uit gaan dat de testbereidheid hetzelfde is als hier. Daar zou ik niet zo vanuit gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
Laatste dagen zitten ze in de 900 gevallen per dag, valt toch reuze mee @:liesje1979
Jaaaaaaa!quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wijlen de kippenschuur
[ afbeelding ]
Vast wel. Ieren zitten ook overalquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook leprechauns in Hongarije wonen?
Denk dat het met die vaccins wel goed zit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook nog niet. Ik neig wel steeds meer naar ja en vertrouwen op mijn vaccins. Misschien dan iets minder reizen daar. Maar heb nog geen keuze gemaakt.
De uitbraak daar is in ieder geval niet meer aan het toenemen nu. In de laatste 7 dagen waren er ongeveer evenveel gevallen als in de 7 dagen daarvoor.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, dan zou je ervan uit gaan dat de testbereidheid hetzelfde is als hier. Daar zou ik niet zo vanuit gaan.Maar thanks, het helpt me wel als mensen zeggend dat ik het gewoon moet doen.
75 procent van de IC opnames betreft ongevaccineerden, zelfs de zwaartekracht is nog wat minder plausibelquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het met die vaccins wel goed zit.
Precies, ruimtepak aan en gaanquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
75 procent van de IC opnames betreft ongevaccineerden, zelfs de zwaartekracht is nog wat minder plausibel
dat bedoelde ik dus ookquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
De uitbraak daar is in ieder geval niet meer aan het toenemen nu. In de laatste 7 dagen waren er ongeveer evenveel gevallen als in de 7 dagen daarvoor.
Wat dacht je van “hello sunshine”quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen blikken uitgewisseld. Ze kwam twee keer naast me zitten, maar ik wist niet wat ik moest zeggen.
Jij hebt toch die Fucking prikken EN corona gehad? Jou kan niks gebeuren hoorquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, dan zou je ervan uit gaan dat de testbereidheid hetzelfde is als hier. Daar zou ik niet zo vanuit gaan.Maar thanks, het helpt me wel als mensen zeggend dat ik het gewoon moet doen.
ditquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch die Fucking prikken EN corona gehad? Jou kan niks gebeuren hoor
Mja, zou het voor mij niet helemaal doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dacht je van “hello sunshine”
Dit ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zou het voor mij niet helemaal doen
Hij helemaal van het padje nuquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://twitter.com/Joyce_Devivre2/status/1438585011503046657
Je zult hè toch moeten proberen voordat je dat weet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zou het voor mij niet helemaal doen
Vier maanden geleden zei ik dat hij binnen een jaar in een gevangenis of een psychiatrisch ziekenhuis zou zitten, ik lig ruim op schema.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij helemaal van het padje nu
[ twitter ]
kamertje met kussens aan de muurquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier maanden geleden zei ik dat hij binnen een jaar in een gevangenis of een psychiatrisch ziekenhuis zou zitten, ik lig ruim op schema.
Neuh ff een avondje doorgehaald gister.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier maanden geleden zei ik dat hij binnen een jaar in een gevangenis of een psychiatrisch ziekenhuis zou zitten, ik lig ruim op schema.
Mooie vrouwen poepen ook en als er een streepje striae te zien is denken ze dat ze totaal mismaakt zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Vond haar ook wel uit mijn league hoor
Ze had wel een putje her en derquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen ook en als er een streepje striae te zien is denken ze dat ze totaal mismaakt zijn
"Hi I am Buda from Holland, I see you have giant puts in and on your butt but nonetheless I think you are a beautiful princess"quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze had wel een putje her en der
Fuck you dry tonight, no problem, im from Amsterdam and can arrange Some good weed.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hi I am Buda from Holland, I see you have giant puts in and on your butt but nonetheless I think you are a beautiful princess"
gelijk boekenquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, de volgende keer dan maar
quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:
En, wie hier gaat de coronapas boycotten?
Dimmy.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:
nicequote:
Genoeg restaurants en kroegen die niet meedoen, dat kun je toch boycotten noemen als je daar een vorkje gaat prikken?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de bedrijven jou boycotten kun jij ze niet terugboycotten
Dan ga ik weer die restaurants boycotten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg restaurants en kroegen die niet meedoen, dat kun je toch boycotten noemen als je daar een vorkje gaat prikken?
Jij doet gewoon alles wat een overheid zegt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een paar influencers/tattoo artists/kookmiepjes die dus niet meedoen en niet meer naar de film of een restaurant gaan, of ze nu zelf wel of niet zijn gevaccineerd.
Ik heb geen principes dus ik kan me er gewoon niet zo goed in inleven.
Ach tot nu toe valt het mee allemaal, F1 en de vakantieterugkeerders gehad en er is amper nog een stijging te zien van het aantal mensen op de IC, eens even afwachten hoe het gaat als het griepseizoen begint maar wie weet hebben er genoeg een spuitje om het allemaal weer los te kunnen laten, ondanks de spuitjesweigeraars.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar fijn, de versoepelingen waren alleen mogelijk dankzij de pas, dus dat wordt weer een grote shit show.
Het is altijd zo lekker genuanceerd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet gewoon alles wat een overheid zegt?
Moet je lekker in N-Korea wonen.
Grapje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is altijd zo lekker genuanceerd.
Alle wetten en regels afschaffen, iedereen zelf zijn ding maar laten doen want we zijn allemaal slim en mans genoegquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij doet gewoon alles wat een overheid zegt?
Moet je lekker in N-Korea wonen.
Ja dat is ook zo. Iedereen vindt wel wat en denkt dat anderen daar wat mee moeten doen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grapje.
Maar ben gewoon klaar met al die meningen erover, die is daarvoor die is dan daartegen blabla
Not a bad ideaquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle wetten en regels afschaffen, iedereen zelf zijn ding maar laten doen want we zijn allemaal slim en mans genoeg
Als iedereen zoals ons was kon dat makkelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle wetten en regels afschaffen, iedereen zelf zijn ding maar laten doen want we zijn allemaal slim en mans genoeg
Nog niet. Ga wel zo echt..quote:
Die is verschrikkelijk valsquote:
ik ga em waarschijnlijk niet eens nodig hebben in NLquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |