SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
klinkt als een TT van een puberquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker Lijntjes Snuiven was een betere TT geweest!
Ja maar dat trekt weer kutvolk aan en dat hebben we niet nodigquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker Lijntjes Snuiven was een betere TT geweest!
ik houd het bij een biertjequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat trekt weer kutvolk aan en dat hebben we niet nodig
ik pak een 0.0lletjequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd het bij een biertje[ afbeelding ]
Ja dat drink ik de hele dag door alquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan drink ik liever gewoon water, maar proost
Ik heb nog geen keuze gemaakt maar ik neig naar ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wat ga je nou eigenlijk doen? Niet meegekregen.
Ik heb nog wel een andere worst voor jequote:
Serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of ik serieus moet antwoorden of niet.
Ja maar in Groningse zit kruidnagel ofzo dacht ik. @Karzai weet dit nu haha.quote:
Bij twijfel doen!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klaar met werk en uitnodiging voor een feestje vanavond. Ben kapot, maar misschien toch maar even doen later.
koekjes, snoep en ander slecht spulquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
Mijn tas is erg leeg. Ben benieuwd wat ik allemaal ben vergeten.
Ik hoop dat dit op mijn eindbestemming ligt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
koekjes, snoep en ander slecht spul
Dan lig ik weer heel laat in mijn mandje. En als de politie komt kan ik toch vroeg naar huis. Nog even over nadenken.quote:
Nu heb ik gvd zin in een pizza inferno met 5 extra porties sambalquote:
Ze bestaan tegenwoordig ook met batterijtjesquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
Uurtje levenloos op een machine staan te trappen zit er weer op, tijd voor wijn
Wat?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze bestaan tegenwoordig ook met batterijtjes
een schaaltje bitterballen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat denk je dat ik vanavond ga eten?
Kaasquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat denk je dat ik vanavond ga eten?
Ja bij mij is dat niet mijn nadenkgezicht iddquote:
Jij mag nooit meer raden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn dat bitterballen met bieten ofzo?
Brrquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden.
En zonder vlees dus.
hebben ze een tijdmachine?quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef CherryLips het volgende:
In de dierentuin was het al 25 september geloof ik.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als dat zo is heb ik mijn verjaardag gemist.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij is dat niet mijn nadenkgezicht idd
Bad nemen in bleekmiddel ook.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst in anderhalf jaar ook weer ergens binnen gegeten. Even wat zelftesten halen zo.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kijk snel op je bankieren app, of iemand geld heeft overgemaakt voor je verjaardag
vergeet dat paardenmiddel nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bad nemen in bleekmiddel ook.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe al 2 weken alles wat God Hugo verboden heeft
Klinkt vies.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden.
En zonder vlees dus.
Haar ouders waren zwakzinnigquote:. Ik denk dat het klikte tussen mijn ouders omdat ze hetzelfde niveau hadden. Diepgaande gesprekken voerden ze niet, ze hadden het over de boodschappen, het dorp en het weer.
De laatste 2 weken mag toch ook alles weer?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik doe al 2 weken alles wat God Hugo verboden heeft
Ook zonder mondkapje in de tram zitten op minder dan anderhalve meter?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste 2 weken mag toch ook alles weer?
Sowieso.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bad nemen in bleekmiddel ook.
zoonlief zat vorige week in de trein naar Gouda zonder mondkapje, vergeten mee te nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zonder mondkapje in de tram zitten op minder dan anderhalve meter?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja die 1,5mtr is toch allang weg?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
officieel niet maar officieus hield geen mens er nog rekening meequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die 1,5mtr is toch allang weg?
Omdat ik geloof in de werking van de vaccins en me verder gewoon aan de plaatselijke regels houd.quote:
Zou het echt niet weten, waar ik kom is alles gewoon normaal al wat maanden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
officieel niet maar officieus hield geen mens er nog rekening mee
Geen hoofdschuddende Hugo in zijn corona-app?quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief zat vorige week in de trein naar Gouda zonder mondkapje, vergeten mee te nemen.
Conducteur zei er niks van
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen hoofdschuddende Hugo in zijn corona-app?
standaard leven is weer 99.99% normaal inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten, waar ik kom is alles gewoon normaal al wat maanden.
Openbaar vervoer kom ik niet.
auwiequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarstraks mijn vinger opengehaald aan het grendeltje van het kleedhokje. Bloeden als een rund
Ja nou wij hebben behalve overal handgel en wat weken mondkapjes altijd gewoon op kantoor gezeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
standaard leven is weer 99.99% normaal inderdaad.
Op jouw werk ook weer 100% hetzelfde?
in het OV is het meer "probeer 1,5m afstand te houden"quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die 1,5mtr is toch allang weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |