abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:35:13 #201
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412230
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:33 schreef ludovico het volgende:
Beetje cherry picking doen zodat je de discussie denkt te winnen, leuk allemaal, maar helpt echt geen ene fuck.
Wie begon er over een spiegel? _O- Of ben jij nu aan het winnen? Het helpt geen fuck dus waarom dan nog met jou een discussie nog aangaan?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201412247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou dus niet op dat onderdeel. :')
Jawel, de spike is een essentieel onderdeel van het virus.
Die kan niet volledig muteren, zonder gevolgen voor de besmettelijkheid.

quote:
Ik ben daarin niet de expert
Dat blijkt.

quote:
maar gezien er geen vaccin is tegen welk Corona virus dan ook lag het enigszins voor de hand dat daar geen hele sterke oplossing voor zou komen.
Er is toch een sterke oplossing gekomen, een vaccin dat tot 90% bescherming biedt tegen ernstig ziek worden door Covid.

quote:
Keb nog nooit een experts overtuigd horen zeggen dat groepsimmuniteit een dingetje zou worden,
Je hebt ze het dus wel horen zeggen..

quote:
sterker nog, meer dan een jaar geleden was het al "leer er maar mee leven". En dat idee wordt nog steeds niet geaccepteerd hier.
Nee, op BNW is die acceptatie er inderdaad niet.
Maar dat komt doordat experts dat zeggen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201412260
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nee zo simpel is dat dus niet....

Is het je ondertussen wel duidelijk dat je aanname fout is?
Uiteraard wel, als het virus muteert en het immuunsysteem daarmee omzeilt word je weer ziek.

Denk gewoon na, ff serieus. Logica, je weet wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201412270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:35 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wie begon er over een spiegel? _O- Of ben jij nu aan het winnen? Het helpt geen fuck dus waarom dan nog met jou een discussie nog aangaan?
Man wat zou ik wensen dat jullie gewoon dit topic uitgeschopt worden jullie hebben hier toch niks te zoeken.

Jullie zitten met een groepje gelijkgestemden elkaar maar een beetje op te geilen in jullie eigen gelijk.

Totaal niet waar dit topic voor bedoeld is, vanwege gebrek aan moderatie tegen "off topic"...

Misschien denkt de moderatie onterecht dat het allemaal on-topic is dit, het zal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:40:07 #205
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412294
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uiteraard wel, als het virus muteert en het immuunsysteem daarmee omzeilt word je weer ziek.

Maar je blijft een richting uitgaan dat vaccins niet werken ook al geven anderen voorbeelden van het tegendeel? Die ook goed te zijn onderbouwen? Is dat logisch?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201412297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:36 schreef Wantie het volgende:
Er is toch een sterke oplossing gekomen, een vaccin dat tot 90% bescherming biedt tegen ernstig ziek worden door Covid.
Wie zijn dat dan die nu de IC nog massaal besmetten. Die zouden toch massaal antistoffen opbouwen die groepen? Waarom dan verplicht vaccineren doordrukken??

Wat is er aan de hand dat jullie dit niet gebrijpen? Is de cirkel redenatie net te lang om het door te krijgen?
pi_201412310
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:36 schreef Wantie het volgende:
Nee, op BNW is die acceptatie er inderdaad niet.
Maar dat komt doordat experts dat zeggen.
Dat niet accepteren van moeten leven met Covid komt niet van de wappies hoor, die willen maar al te graag gewoon weer normaal doen en accepteren dat mensen ziek kunnen worden.
pi_201412312
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar je blijft een richting uitgaan dat vaccins niet werken ook al geven anderen voorbeelden van het tegendeel? Die ook goed te zijn onderbouwen? Is dat logisch?
Waar the fuck heb je het over man. "vaccins niet werken" ben je nu net zo tekst uit de context aan het halen als Devlin?

Heb jij ook last van Pavlov responses? Wie heeft jou getraind?
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:42:25 #209
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Man wat zou ik wensen dat jullie gewoon dit topic uitgeschopt worden jullie hebben hier toch niks te zoeken.

Jullie zitten met een groepje gelijkgestemden elkaar maar een beetje op te geilen in jullie eigen gelijk.

Totaal niet waar dit topic voor bedoeld is, vanwege gebrek aan moderatie tegen "off topic"...

Misschien denkt de moderatie onterecht dat het allemaal on-topic is dit, het zal.
Omdat mensen het wellicht niet met je eens zijn? Met redelijke argumenten komen moeten ze het topic maar uitgeschopt worden? Lijkt mij niet echt de bedoeling.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:42:26 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201412318
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:41 schreef ludovico het volgende:

accepteren dat mensen ziek kunnen worden.
Wie accepteert dat niet?
Huilen dan.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:43:14 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201412328
quote:

[..]

Aah, nu gaan de doelpalen weer aan de wandel. Net was het nog alleen muteren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201412331
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:42 schreef Megumi het volgende:

[..]
Omdat mensen het wellicht niet met je eens zijn? Met redelijke argumenten komen moeten ze het topic maar uitgeschopt worden? Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW? Voor jullie om je gelijk te bewijzen aan mensen die denken dat er wat aan de hand is, of voor mensen die denken dat er wat meer aan de hand is om daar hun gedachtes mee te delen?
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:43:45 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201412336
quote:

[..]

Goh. En wat nu als het virus wel snel muteert maar daarmee niet het immuunsysteem weet te omzeilen?
Huilen dan.
pi_201412356
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wie zijn dat dan die nu de IC nog massaal besmetten. Waarom dan verplicht vaccineren doordrukken??

Wat is er aan de hand dat jullie dit niet gebrijpen? Is de cirkel redenatie net te lang om het door te krijgen?
Ongevaccineerden. Duh.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:46:26 #215
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW? Voor jullie om je gelijk te bewijzen aan mensen die denken dat er wat aan de hand is, of voor mensen die denken dat er wat meer aan de hand is om daar hun gedachtes mee te delen?
Waar poste ik dat ik gelijk heb binnen dit topic. Deze post gaat wellicht meer over je zelf dan anderen?
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:48:41 #216
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412390
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ongevaccineerden. Duh.
Ik kan me daar ook niet echt druk om maken. Covid lost dat wel op. :') Mits de vaccins blijven werken.
pi_201412404
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:48 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik kan me daar ook niet echt druk om maken. Covid lost dat wel op. :') Mits de vaccins blijven werken.
Ik maak me ook niet echt druk om de ongevaccineerden op de ic.
De druk die ze de zorg opleggen daarentegen..........
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:51:54 #218
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412424
-knip-
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:52:43 #219
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412432
-knip-
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:53:29 #220
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik maak me ook niet echt druk om de ongevaccineerden op de ic.
De druk die ze de zorg opleggen daarentegen..........
Dat is dus het grote probleem. Met je eens.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:55:42 #221
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412465
quote:

[..]
Gelijk hebben en krijgen boeit mij persoonlijk niet zo veel meer. Maar jou des te meer blijkbaar?
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:56:19 #222
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201412470
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:42 schreef Megumi het volgende:
Met redelijke argumenten komen moeten ze het topic maar uitgeschopt worden? Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Met hetzelfde gemak wil je ongevaccineerden de maatschappij uittrappen, dus waarom zou het met dit topic niet kunnen.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:57:33 #223
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201412486
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Met hetzelfde gemak wil je ongevaccineerden de maatschappij uittrappen, dus waarom zou het met dit topic niet kunnen.
Waar schrijf ik dat precies? Nergens. Dus dit is dan meer jou richting van denken? Ik ben geen voorstander van het gebruik van zulke methodes. En al zou ik dat willen? Zo een dom idee kan niet meer gelukkig binnen Europa.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 18-09-2021 13:04:57 ]
pi_201412617
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat niet accepteren van moeten leven met Covid komt niet van de wappies hoor, die willen maar al te graag gewoon weer normaal doen en accepteren dat mensen ziek kunnen worden.
Totdat experts dat gaan zeggen.
pi_201412632
quote:

[..]
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW?
Voor mensen die de realiteit niet meer aan kunnen en daarom ruimte zoeken voor hun eigen realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')