Wie begon er over een spiegel?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:33 schreef ludovico het volgende:
Beetje cherry picking doen zodat je de discussie denkt te winnen, leuk allemaal, maar helpt echt geen ene fuck.
Jawel, de spike is een essentieel onderdeel van het virus.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou dus niet op dat onderdeel.![]()
Dat blijkt.quote:Ik ben daarin niet de expert
Er is toch een sterke oplossing gekomen, een vaccin dat tot 90% bescherming biedt tegen ernstig ziek worden door Covid.quote:maar gezien er geen vaccin is tegen welk Corona virus dan ook lag het enigszins voor de hand dat daar geen hele sterke oplossing voor zou komen.
Je hebt ze het dus wel horen zeggen..quote:Keb nog nooit een experts overtuigd horen zeggen dat groepsimmuniteit een dingetje zou worden,
Nee, op BNW is die acceptatie er inderdaad niet.quote:sterker nog, meer dan een jaar geleden was het al "leer er maar mee leven". En dat idee wordt nog steeds niet geaccepteerd hier.
Uiteraard wel, als het virus muteert en het immuunsysteem daarmee omzeilt word je weer ziek.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee zo simpel is dat dus niet....
Is het je ondertussen wel duidelijk dat je aanname fout is?
Man wat zou ik wensen dat jullie gewoon dit topic uitgeschopt worden jullie hebben hier toch niks te zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wie begon er over een spiegel?Of ben jij nu aan het winnen? Het helpt geen fuck dus waarom dan nog met jou een discussie nog aangaan?
Maar je blijft een richting uitgaan dat vaccins niet werken ook al geven anderen voorbeelden van het tegendeel? Die ook goed te zijn onderbouwen? Is dat logisch?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiteraard wel, als het virus muteert en het immuunsysteem daarmee omzeilt word je weer ziek.
Denk gewoon na, ff serieus. Logica, je weet wel.
Wie zijn dat dan die nu de IC nog massaal besmetten. Die zouden toch massaal antistoffen opbouwen die groepen? Waarom dan verplicht vaccineren doordrukken??quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:36 schreef Wantie het volgende:
Er is toch een sterke oplossing gekomen, een vaccin dat tot 90% bescherming biedt tegen ernstig ziek worden door Covid.
Dat niet accepteren van moeten leven met Covid komt niet van de wappies hoor, die willen maar al te graag gewoon weer normaal doen en accepteren dat mensen ziek kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:36 schreef Wantie het volgende:
Nee, op BNW is die acceptatie er inderdaad niet.
Maar dat komt doordat experts dat zeggen.
Waar the fuck heb je het over man. "vaccins niet werken" ben je nu net zo tekst uit de context aan het halen als Devlin?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar je blijft een richting uitgaan dat vaccins niet werken ook al geven anderen voorbeelden van het tegendeel? Die ook goed te zijn onderbouwen? Is dat logisch?
Omdat mensen het wellicht niet met je eens zijn? Met redelijke argumenten komen moeten ze het topic maar uitgeschopt worden? Lijkt mij niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Man wat zou ik wensen dat jullie gewoon dit topic uitgeschopt worden jullie hebben hier toch niks te zoeken.
Jullie zitten met een groepje gelijkgestemden elkaar maar een beetje op te geilen in jullie eigen gelijk.
Totaal niet waar dit topic voor bedoeld is, vanwege gebrek aan moderatie tegen "off topic"...
Misschien denkt de moderatie onterecht dat het allemaal on-topic is dit, het zal.
Wie accepteert dat niet?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:41 schreef ludovico het volgende:
accepteren dat mensen ziek kunnen worden.
Aah, nu gaan de doelpalen weer aan de wandel. Net was het nog alleen muteren.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Uiteraard wel, als het virus muteert en het immuunsysteem daarmee omzeilt word je weer ziek.
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW? Voor jullie om je gelijk te bewijzen aan mensen die denken dat er wat aan de hand is, of voor mensen die denken dat er wat meer aan de hand is om daar hun gedachtes mee te delen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Omdat mensen het wellicht niet met je eens zijn? Met redelijke argumenten komen moeten ze het topic maar uitgeschopt worden? Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Goh. En wat nu als het virus wel snel muteert maar daarmee niet het immuunsysteem weet te omzeilen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ongevaccineerden. Duh.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan die nu de IC nog massaal besmetten. Waarom dan verplicht vaccineren doordrukken??
Wat is er aan de hand dat jullie dit niet gebrijpen? Is de cirkel redenatie net te lang om het door te krijgen?
Waar poste ik dat ik gelijk heb binnen dit topic. Deze post gaat wellicht meer over je zelf dan anderen?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW? Voor jullie om je gelijk te bewijzen aan mensen die denken dat er wat aan de hand is, of voor mensen die denken dat er wat meer aan de hand is om daar hun gedachtes mee te delen?
Ik kan me daar ook niet echt druk om maken. Covid lost dat wel op.quote:
Ik maak me ook niet echt druk om de ongevaccineerden op de ic.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook niet echt druk om maken. Covid lost dat wel op.Mits de vaccins blijven werken.
Dat is dus het grote probleem. Met je eens.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet echt druk om de ongevaccineerden op de ic.
De druk die ze de zorg opleggen daarentegen..........
Gelijk hebben en krijgen boeit mij persoonlijk niet zo veel meer. Maar jou des te meer blijkbaar?quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW? Voor jullie om je gelijk te bewijzen aan mensen die denken dat er wat aan de hand is, of voor mensen die denken dat er wat meer aan de hand is om daar hun gedachtes mee te delen?
Met hetzelfde gemak wil je ongevaccineerden de maatschappij uittrappen, dus waarom zou het met dit topic niet kunnen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:42 schreef Megumi het volgende:
Met redelijke argumenten komen moeten ze het topic maar uitgeschopt worden? Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Waar schrijf ik dat precies? Nergens. Dus dit is dan meer jou richting van denken? Ik ben geen voorstander van het gebruik van zulke methodes. En al zou ik dat willen? Zo een dom idee kan niet meer gelukkig binnen Europa.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:56 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Met hetzelfde gemak wil je ongevaccineerden de maatschappij uittrappen, dus waarom zou het met dit topic niet kunnen.
Totdat experts dat gaan zeggen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat niet accepteren van moeten leven met Covid komt niet van de wappies hoor, die willen maar al te graag gewoon weer normaal doen en accepteren dat mensen ziek kunnen worden.
Voor mensen die de realiteit niet meer aan kunnen en daarom ruimte zoeken voor hun eigen realiteit.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar denk je dat dit topic voor bestaat in BNW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |