Ik zou met zoveel minder kcal wel met honger rondlopen, dat bedoelde ik, ik ben blij voor je dat jij dat niet hebt. Eet je inmiddels weer ‘normaal’ en heeft het geholpen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wil even herstellen dat ik niét met honger rondloop![]()
Het woord "uithongeren" gebruikte ik op figuratieve wijze
Het verschil tussen 1500 kcal en 1800 kcal is niet enorm hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou met zoveel minder kcal wel met honger rondlopen, dat bedoelde ik, ik ben blij voor je dat jij dat niet hebt. Eet je inmiddels weer ‘normaal’ en heeft het geholpen?
Ik ga het maar eens met nog wat meer eiwitten proberen als het volgende week nog zo blijft.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:12 schreef minilot het volgende:
Zo, ik begin de barbecue op 56.5Eens zien of ik eraan denk om ook erna eens te wegen
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen OMAD maaltje agz ik 4 keer per dag medicijnen moet slikken MET WAT TE ETEN. Urgh.
57.8quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:12 schreef minilot het volgende:
Zo, ik begin de barbecue op 56.5Eens zien of ik eraan denk om ook erna eens te wegen
Dit was dus de reden dat ik met OMAD moest stoppenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een halve zak linzen over en eet nu een linzencalzoneommeletoudekaas met pittige knoflooksaus van de sambalman
Geen OMAD maaltje agz ik 4 keer per dag medicijnen moet slikken MET WAT TE ETEN. Urgh.
Ik doe alles voor geldquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:58 schreef Myraela het volgende:
Aparte dag waarbij m'n lunch blijkbaar is vervangen met 3 meer tussendoortje-achtige dingen.
T: 3 happen van een noten/dadeltaartje
T: 2 van de grootste sappigste perzikken
T: Radijsjes en bleekselderij met wat hummus
D: 1.5 spinazie-wrap met avocado, komkommer, courgette en een vega burger
T: Handje gemengde noten
En weer 15.000 stappen. Ik noem m'n beweging vaak niet, maar het gaat wel echt lekker. Dat ASR vitality motiveert me wel. En terwijl we dan weer extra boxen of wandelen voor wat punten, kunnen we daar ook wel om lachen. Als je me zou vragen om voor 5 euro iets te doen, dan zou ik je heel stom aankijken. Maar bij zo'n app wil je dan toch je streak niet verliezen en zomaar opgeven.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:15 schreef minilot het volgende:
Onderweg terug met ruim 28000 stappen gedaan en het volgende gegeten:
- Aardbeienfrappé
- Vegan Loaded fries met onder andere gefrituurde avocado
- Softijsje met discodip
- Volkoren baguette met salade en geroosterde kip
- Hartenkoek (enorm bitterkoekje in de vorm van een hart)
- Half zakje chocolade Eftelingdukaten
Het was zo'n dag dat omzet aan de Efteling gunnen ook belangrijk leek
Wat heb je op je bruchetta?quote:Op zondag 26 september 2021 09:57 schreef Declan-Harp het volgende:
Bitterkoekjes![]()
O: Proteïnereep
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 2 gekookte eitjes
T: TBA
D: Tomatencrème soep met zelfgemaakte bruchetta
Gewoon rode pesto en oreganoquote:
Oh dat brood isquote:Op zondag 26 september 2021 11:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Gewoon rode pesto en oreganoOp dunne plakjes stokbrood (partybrood van de Lidl).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |