Dat is absoluut waar. Als ik foto's van de zomerperiode zie, dan voelt de tuin veel weelderiger aan.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:30 schreef Zedi het volgende:
Pad gaat er wel mooi uitzien zo, hele verbetering!
Boom weghalen is altijd zonde maar soms is het niet anders. Wellicht dat het ook wat kaal lijkt omdat nog niet alles vol in bloei is en/of nog redelijk jong en daarmee wat kleiner is?
Nu begin ik me heel onrustig te voelen!quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:16 schreef Seven. het volgende:
Gaat de kat niet kakken in het witte zand?
Handschoenen aan voor de zekerheidquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu begin ik me heel onrustig te voelen!
Dit vroeg ik me vanmorgen nog af! Ik heb gisteren de nieuwe contouren gelegd voor onze robot. We zijn de plek van de borders nog aan het bepalen en die heb ik nu geoptimaliseerd voor robotmaaien.quote:Op maandag 25 april 2022 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Andere update: de robotmaaier hebben we op de lange baan geschoven. De lanceerdatum van de Navimow werd steeds uitgesteld en zou nu juni moeten zijn. Maar intussen is onze reguliere maaier kapotgegaan en hebben we het budget deels gespendeerd aan een goede, nieuwe maaier (die ik sowieso nog nodig blijf hebben). Het andere deel van het budget ga ik waarschijnlijk opmaken aan een goede bosmaaier. Intussen wachten we af of de Navimow zich weet te bewijzen en schaffen we die eventueel later aan.
Wat voor soort aanpassingen heb je gedaan?quote:Op maandag 25 april 2022 12:50 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me vanmorgen nog af! Ik heb gisteren de nieuwe contouren gelegd voor onze robot. We zijn de plek van de borders nog aan het bepalen en die heb ik nu geoptimaliseerd voor robotmaaien.
We hebben wat 'eilanden' met border in het gras, en ik heb de doorgangen tussen de buitenrand en de eilanden iets ruimer gemaakt. En een deel dat vorige jaar nog onbegaanbaar was is nu ook toegevoegd. Ik overweeg een eigen topic voor feedback op het ontwerp, maar weet niet of het lukt om anoniem genoeg foto's te maken.quote:Op maandag 25 april 2022 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat voor soort aanpassingen heb je gedaan?
Met de Navimow heb je geen perimeterdraad, dus in principe zou je contouren makkelijk aan moeten kunnen passen. Maar ik vind met name de waterranden spannend en vraag me daarvan af of het niet handig is toch een natuurlijke barrière te creëren. Ik heb nu in ieder geval meer tijd om daarover na te denken.
Het muurtje met de witte stenen wordt wel met de dag lelijker.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:10 schreef SV-tje het volgende:
Ziet er nu al heel goed uit. Pad maakt het echt af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |