SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik moest inderdaad aan jou denken.quote:
Of dingen hier duur zijn? Ja, maar de lonen zijn ook hogerquote:
gezondheidszorg en actuele coronacijfers en zoquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of dingen hier duur zijn? Ja, maar de lonen zijn ook hoger
Daar springen ze in de winter dan weer massaal depressief de fjorden inquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Noorwegen is lastig vergelijken he.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar springen ze in de winter dan weer massaal depressief de fjorden in
Ik las haantje en vond het raar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks maar koffie met een lekker taartje
https://www.fhi.no/sv/smi(...)rter-om-koronavirus/quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gezondheidszorg en actuele coronacijfers en zo
Nou, prepare your cloaca!quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Spijt van, ik mailde gisteren rond, ja ik ben morgen op kantoor, voor wie het gezellig en leuk vind om naar me te komen kijken en levensvragen te stellen of om me aan te raken, ik heb koffie en Bossche Bollen bij.
Een groot kippenhok hier
Levensvragen en een knuffelquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Spijt van, ik mailde gisteren rond, ja ik ben morgen op kantoor, voor wie het gezellig en leuk vind om naar me te komen kijken en levensvragen te stellen of om me aan te raken, ik heb koffie en Bossche Bollen bij.
Een groot kippenhok hier
Hoger dan hierquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.fhi.no/sv/smi(...)rter-om-koronavirus/
Jullie hebben geen koffie daar?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Een groot kippenhok hier
MI van US met een thermoskannetje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben geen koffie daar?Of is dit verwenkoffie?
ik neig toch naar bezorgpizzaquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef Karzai het volgende:
Om 12 uur steken we de bbq aan en staat het bier koud
die hij vult met het verwen ingrediënt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van US met een thermoskannetje.
Goddank drink ik zelf m'n koffie zwart.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hij vult met het verwen ingrediënt?
* noteert.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank drink ik zelf m'n koffie zwart.
Stiekem is het gewoon uitgestorvenquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Een groot kippenhok hier
Uhhuquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Een groot kippenhok hier
Oh, ga je halen?quote:
geen idee, nooit gehad volgens mijquote:
Ik tiepte per ongeluk een keer "Heksenaas". Sindsdien laat ik het maar zoquote:
Beter dan "Heksenaars"?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tiepte per ongeluk een keer "Heksenaas". Sindsdien laat ik het maar zo
Watquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit gehad volgens mij
ja dat smeer ik niet op brood neequote:
echt nog maar nčt voordat de zon ondergaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik heb niks voor lunchquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Mijn excuus is Molo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat smeer ik niet op brood neeVieslakje jij
Matig inkoopbeleid.quote:
Heb je de hele pot heksenkaas leeg gelepeld?quote:
Nee natuurlijk niet haha, zat nog klein beetje in.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je de hele pot heksenkaas leeg gelepeld?
ja die plug je overal in als je een excuus voor viezigheid nodig hebtquote:
Ik lust zo langzaam wel wat.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lunch wordt hier standaard vanuit kantoor geregeld.
wat is er ingestort?quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:05 schreef Karzai het volgende:
Heb ik altijd na de lunch
Als ik naar huis mag leef ik weer helemaal op
oh jawel hoor, maar ik ben altijd nog liever niet aan het werk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie het niet naar je zin op het werk ?
Krijg je ook maar half geld.quote:
nee moet om 1700 beginnenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Weer zo,n lange dienst of ben je vrij?
Ja en dat is niet genoeg om van te levenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je ook maar half geld.
Oke daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jawel hoor, maar ik ben altijd nog liever niet aan het werk.
nee, dat niet.quote:
Dat ben ik niet van plan, maar goed, dat is nog zo ver weg..quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke daar heb je een punt.
In ieder geval eerlijker dan die droeftoeters die zeggen na hun pensioen door te werken
Vind ik minder bedroevend dan van stinkouderen die koffie drinken bij de Appie.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke daar heb je een punt.
In ieder geval eerlijker dan die droeftoeters die zeggen na hun pensioen door te werken
eerder dan watquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:13 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop iets eerder met pensioen te kunnen
ga misschien even zo op balkon liggen jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is fijn kan je nog even een dutje doen
ach, als je daarnaast nog een paar huisjes en een stapel bitcoins hebt is dat best prima te doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
als je 32 uur werkt wordt dat wel allemaal wat lastiger dan wanneer je 40 uur werkt he
Huehuequote:Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die plug je overal in als je een excuus voor viezigheid nodig hebt
ja dan wel ja. Dan kun je ook nu meteen stoppen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als je daarnaast nog een paar huisjes en een stapel bitcoins hebt is dat best prima te doen
Ik heb een lage hypotheek en ik heb liever nu wat meer vrije tijd nu ik nog jong benquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
als je 32 uur werkt wordt dat wel allemaal wat lastiger dan wanneer je 40 uur werkt he
Dit is toch ook bizar hequote:De gemeente Amsterdam heeft een
noodverordening afgekondigd voor de
onthulling van het Nationaal Holocaust
Namenmonument,komende zondag.Die geldt
tussen 11.00 uur en 17.00 uur,schrijft
burgemeester Halsema aan omwonenden.
In die uren mogen zij niet vanaf hun
balkon naar de onthulling kijken en
ramen en deuren moeten dicht blijven.
Alleen genodigden mogen de onthulling
bijwonen.
ik wel hoorquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie het niet naar je zin op het werk ?
gewoon met de hele buurt afspreken burgelijk ongehoorzaam te zijn..quote:
nou dat het kennelijk nodig gevonden wordt om omwonenden te verbieden zoiets vanaf hun balkon te bekijken. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat dat monument het doelwit wordt van vandalismequote:
goeie manier dan wel om olie op het vuur te gooien met dit soort actiesquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:28 schreef Karzai het volgende:
Er was wel veel verzet tegen van de buurt. Ze vonden de plek niet goed gekozen
Zondag is het pasquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:32 schreef Karzai het volgende:
Het regent, hoop dat ze een parapluutje mee hebben
Oh wauw.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
bal je moet even naar Tampa international airport.
[ afbeelding ]
Daar zou iedereen gewoon heen moeten hoor, wat een tof kunstwerk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mee met gianni, karzai en mij.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En dat isquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe mee met gianni, karzai en mij.
Snap ik zķ goed. Omgevlogen ook zeker.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HelaasIk wil niet
Voel me eindelijk weer een beetje mens
Weer een jaar wachtenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HelaasIk wil niet
Voel me eindelijk weer een beetje mens
quote:
quote:Er zijn twee doden en twee gewonden gevallen bij het kruisboog-incident in Almelo vanochtend. De man met de kruisboog is één van de gewonden, laat de politie weten. Hij is inmiddels aangehouden.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)-kruisboog-in-Almelo
maar pizza = lifequote:Op vrijdag 17 september 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat het details zijn dat je het van de week al at en niet noodzakelijk de details van die pizza
Correct!quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat het details zijn dat je het van de week al at en niet noodzakelijk de details van die pizza
Nou ik vertel graag wat voor pizza het was.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bizar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen
"hij was vierkant"quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zijn pizzadetails ook gewoon welkom.
Ja nogal. Al heb ik wel een hoop leuke dingen gedaan en mensen gezien.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik zķ goed. Omgevlogen ook zeker.
Zag een hoop moois voorbij komen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja nogal. Al heb ik wel een hoop leuke dingen gedaan en mensen gezien.
die zijn opzich prima te etenquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zon rol met een potje saus die je zelf moet beleggen?
Ik voel hier zo enorm thuisquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag een hoop moois voorbij komen.Dus je zal ook wel moe maar voldaan zijn. Maar gewoon je zo prettig voelen is fijn. Gek eigenlijk dat een land dat met je kan doen maar ook wel mooi.
Waarom ga je er niet weer wonen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel hier zo enorm thuis
snel door naar de winterquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is herfst jongens![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hier twee weken 28-30 graden gehad. Dat was wel weer even genoegquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:26 schreef Karzai het volgende:
Ik ben er nog niet klaar voor, nog een maandje zomer heb ik nodig
quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:26 schreef Karzai het volgende:
Ik ben er nog niet klaar voor, nog een maandje zomer heb ik nodig
Ik ben tevreden met alles boven de twintigquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hier twee weken 28-30 graden gehad. Dat was wel weer even genoeg
Wel andere warmte dan in NL, mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hier twee weken 28-30 graden gehad. Dat was wel weer even genoeg
Nee, maar ik mag niet meer zeggen wat ik aan het doen ben.quote:
*is nieuwsgierig*quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag niet meer zeggen wat ik aan het doen ben.
Ewl.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag niet meer zeggen wat ik aan het doen ben.
Cola pauzequote:
Ik zou mijn neus er niet in stekenquote:
Véél minder klamquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel andere warmte dan in NL, mag ik hopen ?
Gewoon wattenschijfje in haar stoeltje klikken en gaanquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag om 4 uur wegMaar ik vind dat zo ambtenaar-achtig
Alhoewel.. als ik een ambtenaar was, zou ik nu niet eens meer aan het werk zijn.
Nee joh, ik moet zo nog sporten.quote:
Ik ben gewoon goed in plannen.quote:
Fuuuuuquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop vandaag om 18:00 klaar; dan heb ik weer vanaf 6:00 gewerkt
Morgen kan ik uitslapen en dan 's middags eens kijken of alles weer in elkaar stort.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop vandaag om 18:00 klaar; dan heb ik weer vanaf 6:00 gewerkt
Morgen kan ik uitslapen en dan 's middags eens kijken of alles weer in elkaar stort.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Even thuis hapje eten en dan plonzen.
Er is niet veel meer te doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag om 4 uur wegMaar ik vind dat zo ambtenaar-achtig
Alhoewel.. als ik een ambtenaar was, zou ik nu niet eens meer aan het werk zijn.
van de dierenbescherming fbquote:Met de beste intenties, want de kleine vogel was aangereden en had ontzettende last van duizeligheid. Verpakt als burrito kon hij zichzelf niet alleen niet verwonden, maar was het voor hulpverleners ook een stuk gemakkelijker om hem bij te voeren zonder dat hij ze zou aanvliegen. ''Hoe lief en schattig hij er ook uitziet met zijn 136 gram, zijn nagels zijn scherp en hij bijt hard!''.
hij kijkt ook wel alsof hij alles onder gaat schijten van de persoon die hem vast houdtquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
van de dierenbescherming fb
Als ze nu aftreden als demissionair minister, kunnen ze dan in het volgende kabinet niet gewoon weer overnieuw worden aangesteld als minister?quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Bijleveld zal ook wel vertrekken?
Onvrede in CDA over aanblijven Bijleveld, partijtop lijkt bijeen in crisisoverleg
https://nos.nl/artikel/23(...)een-in-crisisoverleg
geen idee. Denk het welquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze nu aftreden als demissionair minister, kunnen ze dan in het volgende kabinet niet gewoon weer overnieuw worden aangesteld als minister?
Nee, ik werk nooit hele dagenquote:
Huuuuuuuquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik werk nooit hele dagen![]()
Gewoon tot mijn postzakken leeg zijn
Die zegt gewoon een keertje sorry en gaat verder met lachenquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
Die maar blijft zitten ondanks alle schandalen
Bizar jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
Die maar blijft zitten ondanks alle schandalen
quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zegt gewoon een keertje sorry en gaat verder met lachen
Ik blijf het wonderlijk vinden dat mensen er nog steeds op stemmen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus als je dingen zo zwaar verkloot dat je als premier amper bewindslieden overhoudt, moet je toch zelf ook eens wat anders gaan doen. Zo bizar dit.
Na de toeslagenaffaire was ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 17 september 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderlijk vinden dat mensen er nog steeds op stemmen.
Al met al blijkt Geertje straks helemaal niet meer zo'n slechte optiequote:Op vrijdag 17 september 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
"GOH, laten we weer op die gast van de schandalen stemmen!" - waarschijnlijk Henk en Ingrid
Geertje is prima als oppositie imo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al met al blijkt Geertje straks helemaal niet meer zo'n slechte optie
Op veel punten is geertje best links hoorquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geertje is prima als oppositie imo.
Zelf zit ik meer in de linkse hoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Want hij ziet er zo leuk uit met die downie kop van hemquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderlijk vinden dat mensen er nog steeds op stemmen.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
Maar Ijs, iets dat veel belangrijker is:Tsja, Stroll heeft toch iemand nodig die de auto kan ontwikkelen en punten kan pakken ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Maar hij lacht zo leuk en gaat met de fiets naar zijn werk dus hij is zo bescheiden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus als je dingen zo zwaar verkloot dat je als premier amper bewindslieden overhoudt, moet je toch zelf ook eens wat anders gaan doen. Zo bizar dit.
Ja, van zn zoontje hoeft hij het niet te hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, Stroll heeft toch iemand nodig die de auto kan ontwikkelen en punten kan pakken ermee.
Toen pas?quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na de toeslagenaffaire was ik er wel klaar mee
Die heeft het goed gedaan als hij meer dan 10 punten paktquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, van zn zoontje hoeft hij het niet te hebben
Zo kijk jij meestal als ik zeg dat je geen sushi magquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
van de dierenbescherming fb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik zie toevallig net een artikel van iemand met allemaal wormpjes dankzij sushiquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kijk jij meestal als ik zeg dat je geen sushi mag
Denk dat @bitterbal helemaal niet nieuwsgierig is naar dat artikelquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie toevallig net een artikel van iemand met allemaal wormpjes dankzij sushi
Dat is het hem nu juist, hij gaat maar door en verkloot weinig.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Of ze hebben het gewoon uit hun duim gezogen in de ijdele hoop dat iemand met een IQ in de dubbele cijfers naar Drenthe verhuistquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik vond het er maar kut maar oke. Als je boven de 40 bent is het wel leuk denk ik. Ze hebben vast de jeugd niet gevraagd.
Ehmquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist, hij gaat maar door en verkloot weinig.
Maar het gaat over de beste buurt in Drenthe, alleen mensen in Drenthe hebben meegedaan dus nee haha. Woonde wel in een hele nette buurt dat wel maar niks te doen voor de jeugd en geen basisschool ofzo niks.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze hebben het gewoon uit hun duim gezogen in de ijdele hoop dat iemand met een IQ in de dubbele cijfers naar Drenthe verhuist
Komt omdat jij er niet meer woont denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
Ey de buurt waar ik als laatst met mijn ouders woonde is uitgeroepen tot beste buurt van Drenthe.
Sowquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat jij er niet meer woont denk ik.
Volgens mij valt het daar wel mee met inbraken. Mensen met geld dus ook wel goede inbraakbeveiliging vaak (wij niet hoor haha) en de huurhuisjes valt toch niks te halen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grote huizen = meer onderhoud = schoonmaken = grotere kans op inbraken.
Heb toen ik klein was ooit een inbraak meegemaakt, ze hadden de achterdeur ingebeukt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij valt het daar wel mee met inbraken. Mensen met geld dus ook wel goede inbraakbeveiliging vaak (wij niet hoor haha) en de huurhuisjes valt toch niks te halen.
always look on the bright sidequote:Op vrijdag 17 september 2021 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grote huizen = meer onderhoud = schoonmaken = grotere kans op inbraken.
Meer ruimte = minder mensen = meer ruimte voor cavia's = 300 cavia's per kamer = cavia's zijn levensgelukquote:
Als je huis maar groot genoeg is kun je zelfs je partner de hele dag ontlopenquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer ruimte = minder mensen = meer ruimte voor cavia's = 300 cavia's per kamer = cavia's zijn levensgeluk
Wat gemeenquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:bitterbal helemaal niet nieuwsgierig is naar dat artikel
Uhm, ik wil mr. 4E niet ontlopenquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je huis maar groot genoeg is kun je zelfs je partner de hele dag ontlopen
en hij jou ook niet?quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik wil mr. 4E niet ontlopen
Hehe, mag het hopen van niet, voor hemquote:
Oeh alles potdicht verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb toen ik klein was ooit een inbraak meegemaakt, ze hadden de achterdeur ingebeukt.
Maar sindsdien heb ik iets tegen donkere ramen. Er moet iets voor, zoals gordijnen oid.. Vind een huis zonder raambekleding ook heel ongemakkelijk
Alleen als het donker is, btw.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh alles potdicht verschrikkelijk.
Dit definieerd zowat heel Nederland buiten de Randstad en Maastrichtquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het gaat over de beste buurt in Drenthe, alleen mensen in Drenthe hebben meegedaan dus nee haha. Woonde wel in een hele nette buurt dat wel maar niks te doen voor de jeugd en geen basisschool ofzo niks.
Als je huis maar 20 meter van straat staat en wat plisses ervoor maar wel licht binnenquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als het donker is, btw.
En dat vind ik juist van die aquaria die door moeten gaan als woonkamer, brrr
Het is geen open huis
hij schuift de verantwoordelijkheid afquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist, hij gaat maar door en verkloot weinig.
Alle wijken hier zijn verder prima voor de jeugd hoor. Maar omdat helft van de wijk een vakantiepark is mag er ook niks komen zoals basisscholen etc. Toen ik na 10 jaar wegging kwam er eindelijk een bushalte aan het begin van de wijk maar was ook nog eens een kut belbus.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit definieerd zowat heel Nederland buiten de Randstad en Maastricht
Ik heb geen voortuin, dus dat is wel een dingetje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je huis maar 20 meter van straat staat en wat plisses ervoor maar wel licht binnen
Ik ook zelden nog maar moest altijd half uur fietsen naar school dus als kutweer was kreeg ik wel eens geld om de bus te pakken maar ja tegen tijd dat je daar was was je ook al zeikenat en er was geen bushokje ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al 3 eeuwen niet meer in een bus gezeten
Ja, ik moest een uur fietsen (bijna 15 km) en er ging geen bus, maar wel een trein, maar ja.. geen bus die naar het treinstation gingquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook zelden nog maar moest altijd half uur fietsen naar school dus als kutweer was kreeg ik wel eens geld om de bus te pakken maar ja tegen tijd dat je daar was was je ook al zeikenat en er was geen bushokje ofzo.
Met mondkapjequote:
Ook al zo lekker geregeld dus.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moest een uur fietsen (bijna 15 km) en er ging geen bus, maar wel een trein, maar ja.. geen bus die naar het treinstation gingdus dat was ook al janken.
De tering, zelfs het mini gehucht waar ik jaren gewoond heb had 4 bushaltes en daar woonde nog geen 1000 mensenquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Alle wijken hier zijn verder prima voor de jeugd hoor. Maar omdat helft van de wijk een vakantiepark is mag er ook niks komen zoals basisscholen etc. Toen ik na 10 jaar wegging kwam er eindelijk een bushalte aan het begin van de wijk maar was ook nog eens een kut belbus.
Gemeente doet/deed heel moeilijk omdat linkerhelft van de wijk vakantiepark is. Echt zo kinderachtig, laat gewoon een lijnbus door de woonwijk rijden op z'n minst.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tering, zelfs het mini gehucht waar ik jaren gewoond heb had 4 bushaltes en daar woonde nog geen 1000 mensen
Ja, ik weet niet hoe het nu geregeld is, maar ov is altijd drama in die kleine dorpjes.quote:
Volgens mij hebben de meeste dorpen hier wel gewoon een busverbinding.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe het nu geregeld is, maar ov is altijd drama in die kleine dorpjes.
Vroegah moest ik ook met een treinverbinding die om het uur ging.
Nou dan wilde je wel rennen als de trein bijna aankwam
Welk genre ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand tips voor leuke podcasts op spotify? Wil eens wat anders luisteren in de auto dan muziek.
Wij hadden hier twee busverbindingen om het half uur en om het uur of zo en eentje reed er maar tot 19.00 uurquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste dorpen hier wel gewoon een busverbinding.
Mag vanalles zijn. Heb crime geprobeerd, maar moest veel te goed opletten om het te volgen en dat lukte niet in de autoquote:
Ah ja dat tot 19:00 is hier ook wel standaard met de dorpjes.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden hier twee busverbindingen om het half uur en om het uur of zo en eentje reed er maar tot 19.00 uur
Business:quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag vanalles zijn. Heb crime geprobeerd, maar moest veel te goed opletten om het te volgen en dat lukte niet in de auto
Hoe de F is dat dan tot beste buurt uitgeroepen of wonen daar echt alleen mensen met een IQ in de enkele cijfersquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Gemeente doet/deed heel moeilijk omdat linkerhelft van de wijk vakantiepark is. Echt zo kinderachtig, laat gewoon een lijnbus door de woonwijk rijden op z'n minst.
Vink Podcast.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag vanalles zijn. Heb crime geprobeerd, maar moest veel te goed opletten om het te volgen en dat lukte niet in de auto
Begrijp het ook niet hahaha.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe de F is dat dan tot beste buurt uitgeroepen of wonen daar echt alleen mensen met een IQ in de enkele cijfers
Grapjequote:
Moet je alleen wel zorgen dat mensen niet denken dat je uit Peru komtquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer ruimte = minder mensen = meer ruimte voor cavia's = 300 cavia's per kamer = cavia's zijn levensgeluk
In de beste buurt rijdt natuurlijk niet van dat veevervoer voor het plebsquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe de F is dat dan tot beste buurt uitgeroepen of wonen daar echt alleen mensen met een IQ in de enkele cijfers
terwijl je daar juist prima met trams uit de voeten kanquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, nee ik lieg.. vast nog wel begin dit jaar in Den Haag
een taxidienst met tarieven van OV dan? nice..quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de beste buurt rijdt natuurlijk niet van dat veevervoer voor het plebs
Shit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je alleen wel zorgen dat mensen niet denken dat je uit Peru komt
Uh jawel, maar niet waar ik wilde zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
terwijl je daar juist prima met trams uit de voeten kan
cavia’s zijn eigenlijk wel een beetje een kruising tussen ratten zonder staart en mislukte konijnen die nu kunnen springen hč.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een belediging voor ratten dit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
cavia’s zijn eigenlijk wel een beetje een kruising tussen ratten zonder staart en mislukte konijnen die nu kunnen springen hč.
Dit soort shit is toch alleen leuk voor mensen met autisme?quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je met 4 aaneengesloten lijnen deze punten verbinden?
Daarom ook!quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is toch alleen leuk voor mensen met autisme?
Hier ook maar dan aan een statafeltjequote:Op vrijdag 17 september 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Wel spontane foodtruckmiddag gehad in het zonnetje met een biertje en een onderling kwekje
Nee die weten dit allemaal allangquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is toch alleen leuk voor mensen met autisme?
Zie je het toch wel?quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die weten dit allemaal allang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |