SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik moest inderdaad aan jou denken.quote:
Of dingen hier duur zijn? Ja, maar de lonen zijn ook hogerquote:
gezondheidszorg en actuele coronacijfers en zoquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of dingen hier duur zijn? Ja, maar de lonen zijn ook hoger
Daar springen ze in de winter dan weer massaal depressief de fjorden inquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Noorwegen is lastig vergelijken he.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar springen ze in de winter dan weer massaal depressief de fjorden in
Ik las haantje en vond het raar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks maar koffie met een lekker taartje
https://www.fhi.no/sv/smi(...)rter-om-koronavirus/quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gezondheidszorg en actuele coronacijfers en zo
Nou, prepare your cloaca!quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Spijt van, ik mailde gisteren rond, ja ik ben morgen op kantoor, voor wie het gezellig en leuk vind om naar me te komen kijken en levensvragen te stellen of om me aan te raken, ik heb koffie en Bossche Bollen bij.
Een groot kippenhok hier
Levensvragen en een knuffelquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Spijt van, ik mailde gisteren rond, ja ik ben morgen op kantoor, voor wie het gezellig en leuk vind om naar me te komen kijken en levensvragen te stellen of om me aan te raken, ik heb koffie en Bossche Bollen bij.
Een groot kippenhok hier
Hoger dan hierquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.fhi.no/sv/smi(...)rter-om-koronavirus/
Jullie hebben geen koffie daar?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Een groot kippenhok hier
MI van US met een thermoskannetje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie hebben geen koffie daar?Of is dit verwenkoffie?
ik neig toch naar bezorgpizzaquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef Karzai het volgende:
Om 12 uur steken we de bbq aan en staat het bier koud
die hij vult met het verwen ingrediënt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van US met een thermoskannetje.
Goddank drink ik zelf m'n koffie zwart.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hij vult met het verwen ingrediënt?
* noteert.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank drink ik zelf m'n koffie zwart.
Stiekem is het gewoon uitgestorvenquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Een groot kippenhok hier
Uhhuquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Een groot kippenhok hier
Oh, ga je halen?quote:
geen idee, nooit gehad volgens mijquote:
Ik tiepte per ongeluk een keer "Heksenaas". Sindsdien laat ik het maar zoquote:
Beter dan "Heksenaars"?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tiepte per ongeluk een keer "Heksenaas". Sindsdien laat ik het maar zo
Watquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit gehad volgens mij
ja dat smeer ik niet op brood neequote:
echt nog maar nčt voordat de zon ondergaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik heb niks voor lunchquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |