SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
jep, van de hersenstichtingquote:Op donderdag 16 september 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vertelde je inderdaad. Met zo'n app toch?
Of ben je daar mee gestopt?
Mee eens. En hij zingt niet eens zo slecht Nederlands voor een Duitser.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
jep, van de hersenstichting
dit blijft ook een mooi nummer
het heeft wel watquote:Op donderdag 16 september 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. En hij zingt niet eens zo slecht Nederlands voor een Duitser.
Hoe ver had je eigenlijk gelopen?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
jep, van de hersenstichting
dit blijft ook een mooi nummer
Ik heb vandaag 1 uur gefietst en 1 uur gelopenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe ver had je eigenlijk gelopen?
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 uur gefietst en 1 uur gelopen
Ik denk dat ik even rustig zittend blijf luisterenquote:Op donderdag 16 september 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed bezig.
Nu vanavond nog een uur dansen, en dan rustig slapen.
Dat mag natuurlijk ook.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even rustig zittend blijf luisteren
Ik heb er weer 13 kilometer opzitten. Nog even en ik begin wandelen nog leuk te vinden...quote:Op donderdag 16 september 2021 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 uur gefietst en 1 uur gelopen
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er weer 13 kilometer opzitten. Nog even en ik begin wandelen nog leuk te vinden...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er weer 13 kilometer opzitten. Nog even en ik begin wandelen nog leuk te vinden...
[ afbeelding ]
Je mag je rondjes ook hier wel komen wandelen hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat het ook wel motiveert als je in 'n leuke omgeving kunt wandelen. Ik ben de rondjes hier ondertussen wel zat hoor
Goed idee, eerst op de fiets naar jou en dan wandelenquote:Op donderdag 16 september 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag je rondjes ook hier wel komen wandelen hoor.
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Goed idee, eerst op de fiets naar jou en dan wandelen
eet smakelijkquote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu alles er weer aan vreten... 😜
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu alles er weer aan vreten... 😜[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |