Hij post niet alleen in 40+quote:Op donderdag 16 september 2021 17:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alleen omdat hij het zelf opperde, anders was het zelfs niet in me opgekomen. Maar kon me bijna niet voorstellen dat het zo zou zijn. En gelukkig ook niet dus.
Maar ik kon me eigenlijk ook niet iets anders herinneren of vinden wat er was voorgevallen de laatste dagen.
Je bent gewoon lui.quote:
Ook datquote:
Ok googelquote:Op donderdag 16 september 2021 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben Fibonacci groente aan het koken
Iets met mooi naakt.quote:
Ja. In DTS is een mooie op, in de loop van de tijd steeds verder gegroeid en verbeterd.quote:
Gsm lag op een doos met magneetquote:Op donderdag 16 september 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar? waarom leg je er een magneet op............
Ja}%%%>^^quote:Op donderdag 16 september 2021 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Deisyy had 'ie, door het slotje heen.
Wie?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben Fibonacci groente aan het koken
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En iets zonder dat politieke gedram!
Capiche?
Oh nee ik krijg daar nare gevoelens bij. Trypofobiequote:
Je kent Fibonacci toch wel?quote:
Wat zat er in die doosquote:Op donderdag 16 september 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gsm lag op een doos met magneet
Gaf ook foutmelding van corrupt.
Wij hebben een dynamische OPquote:Op donderdag 16 september 2021 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. In DTS is een mooie op, in de loop van de tijd steeds verder gegroeid en verbeterd.
Maar hier is nog niet echt iets.
Alles van mijn reis naar DK. Geen vreemde vraag.quote:
Ik stel een vaste op voor met usericonsquote:
Zo kan je het ook noemen ja.quote:
Leuk jou weer eens te zienquote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ja hallo allemaal, leef nog gewoon hoor, hier ook maar ff gedag zeggen dan he.![]()
Magneet?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alles van mijn reis naar DK. Geen vreemde vraag.
Rot op.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel een vaste op voor met usericons
Mag ik daar dan ook inquote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Een soort schijf van vijf dus.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kent Fibonacci toch wel?
De bouwstenen van leven en groei
Hoi dame.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ja hallo allemaal, leef nog gewoon hoor, hier ook maar ff gedag zeggen dan he.![]()
Ja.. misschien ben ik wat prikkelig.. maar vind dat gepolariseer met die politieke berichten steeds erg vervelend.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Wil je me iets zeggen?
Miss Lquote:
Fijn! Ik leef ook nogquote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
De boodschap is duidelijk .ik ben er weg van.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. misschien ben ik wat prikkelig.. maar vind dat gepolariseer met die politieke berichten steeds erg vervelend.
Mijn mening.. doe wat je leuk vind.
Ben hier juist om die shit niet te hebben.. al ga ik ook weleens in de fout.
Dus.. tja.. ik had het ook la gewist.
Godskolere wat een drama gaf datquote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Johoe.... Ik mag zwaaienquote:Op donderdag 16 september 2021 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
In GC gaat het vrij aardig.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godskolere wat een drama gaf dat
ONzin FF, we kennen elkaar lang genoeg dat je weet dat dit geen persoonlijke aanval is.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De boodschap is duidelijk .ik ben er weg van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |