Maak er een topic over. In andere subfora hebben ze nog niet zoveel parodietopics.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uf-of-samy~a50a587a/
[..]
ad.nl een parodie op een krant.
Waarom deel je dan altijd elke scheet die op ad.nl staat?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uf-of-samy~a50a587a/
[..]
ad.nl een parodie op een krant.
mwa kan er geen wegtrekker van krijgen al ga ik PSV-Feyenoord denk ik wel kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:57 schreef Nober het volgende:
Super Zondag
12:15 Go Ahead Eagles v PEC Zwolle
13:00 OGC NICE v AS Monaco
14:30 PSV v Feyenoord
17:30 Tottenham v Chelsea
20:45 PSG v Olympique Lyonnais
20:45 Juventus v AC Milan
21:00 Valencia v Real Madrid
Mij niet mentionen als het om 'sport' gaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:mortaxx @:monkyyy @:fetx vanavond eindelijk weer competitie
Succes maat!quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:mortaxx @:monkyyy @:fetx vanavond eindelijk weer competitie
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa kan er geen wegtrekker van krijgen al ga ik PSV-Feyenoord denk ik wel kijken
Laatste 7 wedstrijden niet verloren van PSV.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.
Denk je, verdedigend staat Feyenoord toch aardig goed?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.
Op zich wel. Maar laten we eerlijk zijn: PSV is een stukje verder en zeker de eerste 11 hebben wel meer kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je, verdedigend staat Feyenoord toch aardig goed?
Zijn er al journalisten die roepen dat ‘de kans nu toch steeds groter wordt dat PSV weer gaat winnen?’quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste 7 wedstrijden niet verloren van PSV.
Maar ik denk het ook.
Ik verdenk Maarten Wijffels.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er al journalisten die roepen dat ‘de kans nu toch steeds groter wordt dat PSV weer gaat winnen?’
Terechte reactie. Sorry maat, volgende keer zit je bij de mention.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mij niet mentionen als het om 'sport' gaat.
Bedankt, vriend. Komt wel goed. Wordt gewoon 4-0 vanavond lijkt me.quote:
En Ajax tegen Cambuur met 8 man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet PSV met 10 man beginnen?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje, de Feyenoorders dekken zich nog erger in dan @:mexicanobakker .
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar laten we eerlijk zijn: PSV is een stukje verder en zeker de eerste 11 hebben wel meer kwaliteit.
Feyenoord moet zich lekker richten op de 3e plek.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |