SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door maxi-mus op 16-09-2021 13:51:50 ]![]()
Aangepast en een paar eruit gehaald.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen![]()
Test geslaagd makkerquote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nou ja, voor zijn doen was hij erg matig. Ik heb vrijwel geen bruikbare bal van zijn kant gezien. In goede doen komt hij nog wel regelmatig langs zijn tegenstander, maar nu liep ie zich keer op keer vast.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Tadic niet heel slecht, er ging vooral (logischerwijs) enorm veel over rechts vanwege Antony en omdat Mazraoui de vrije man was in de opbouw. Vond Blind wederom niet geweldig en Martinez ook niet. (@:wimderon)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor zijn doen was hij erg matig. Ik heb vrijwel geen bruikbare bal van zijn kant gezien. In goede doen komt hij nog wel regelmatig langs zijn tegenstander, maar nu liep ie zich keer op keer vast.![]()
dan nog heeft hij altijd wel oplossingen maar gelukkig was dat gisteren ook niet nodig, was al blij dat er enkelen wel de vorm hadden, dat heb je gewoon nodig bij dit soort wedstrijdenquote:Op donderdag 16 september 2021 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.![]()
Iemand anders ook zo gelachen toen Plasveer tot twee keer toe trucjes ging proberen in de eigen 16?
Deze man zit stevig in een midlife crisis![]()
lachen is misschien niet het juiste woord, wat een debiel, zo van jullie denken dat ik onzeker ben maar dat ben ik nietquote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
Iemand anders ook zo gelachen toen Plasveer tot twee keer toe trucjes ging proberen in de eigen 16?
Deze man zit stevig in een midlife crisis![]()
Ik zeg niet dat zijn tegenstanders niet goed waren, maar hij heeft al regelmatig op dit niveau laten zien ook tegen goede tegenstanders prima te kunnen presteren. Dus ja, als hij dan in een wedstrijd totaal geen potten kan breken, dan noem ik dat matig. Geeft ook verder niet, iedereen heeft wel eens mindere wedstrijden.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die berghuis hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen![]()
Het zit diep.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
OP wat geactualiseerd qua gifjes en plaatjes. Is nu wel allemaal van één potje maar zoveel moois is er nog niet geweest dit seizoen, tzt komt er vast wel wat bij gedurende het seizoen.![]()
![]()
Heel mooiquote:Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
OP wat geactualiseerd qua gifjes en plaatjes. Is nu wel allemaal van één potje maar zoveel moois is er nog niet geweest dit seizoen, tzt komt er vast wel wat bij gedurende het seizoen.![]()
dit vind ik leukquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
Deze man zit stevig in een midlife crisisIk hield m'n hart vast, maar als het lukt is het uiteindelijk wel een goede manier om van die onzekerheid af te komen. Hij had daarna nog een goede redding op een afstandsschot en was er op tijd bij bij die bal op de paal. Beter dit dan onzeker de bal de tribune in blijven schieten... dan kom je er nooit overheen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
lachen is misschien niet het juiste woord, wat een debiel, zo van jullie denken dat ik onzeker ben maar dat ben ik nietOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
1,5 jaar naar lege stadions en klote CL wedstrijden moeten kijken. Denk dat iedereen snakte naar een pot zoals deze, laatste keer was Valencia/Chelsea uit dat ik deze vibe had.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat echt omdat hij een paar jaar bij Feyenoord gespeeld heeft? Die hele voetbalwereld is gewoon een grote business he.quote:![]()
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Tadic niet heel slecht, er ging vooral (logischerwijs) enorm veel over rechts vanwege Antony en omdat Mazraoui de vrije man was in de opbouw. Vond Blind wederom niet geweldig en Martinez ook niet. (@:wimderon)
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen? Bij een gevaarlijke vrije trap liep hij als enige naar achteren waardoor buitenspel opgeheven werd. Die kopbal vlak voor rust was zijn man (al had Pasveer die bal de actie daarvoor natuurlijk moeten klemmen). De afgekeurde goal vlak na rust komt diezelfde spits weer gemakkelijk voor hem (al stond eigenlijk Blind bij die man). Pakt ook nog een domme gele kaart.
Gravenberch heeft de topvorm ook nog niet te pakken trouwens.![]()
mwa is natuurlijk zijn zwakke kant, zou de zone van Timber moeten zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen?![]()
Ik vond Gravenberch veruit de beste middenvelder op het veld. De man was werkelijk overal.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen? Bij een gevaarlijke vrije trap liep hij als enige naar achteren waardoor buitenspel opgeheven werd. Die kopbal vlak voor rust was zijn man (al had Pasveer die bal de actie daarvoor natuurlijk moeten klemmen). De afgekeurde goal vlak na rust komt diezelfde spits weer gemakkelijk voor hem (al stond eigenlijk Blind bij die man). Pakt ook nog een domme gele kaart.
Jij weet het ook mooi te vertellen moet ik zeggen. Blind moet die man dekken en het is de schuld van Martinez. Kijk eens objectief johquote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.
Ik vond hem de minste middenvelder bij Ajax, en hij kan sowieso (veel) beter dan hij tot nu toe dit seizoen laat zien. Maar ik vond hem zeker niet slecht gister hoor alleen er zit nog rek in.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vond Gravenberch veruit de beste middenvelder op het veld. De man was werkelijk overal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: