Kerrolain?quote:Op woensdag 15 september 2021 23:37 schreef Faraday01 het volgende:
Dat hijgende ademnhalen is inmiddels behoorlijk irritant
Vliegtuig met geld erheen en de boel regelen! Gr gr, Thierry.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
Wat wil Belhaj nu dan? Staatsontvoeringen? Dat lijkt me ook niet zo’n best plan.
Bijleveld, hierna nog Broekers-Knol in de eerste termijn. Dit gaat ver-ver de nacht inquote:Op woensdag 15 september 2021 23:49 schreef vosss het volgende:
Net thuis van m'n werk. Is het debat nog bezig en zo ja, waar zijn ze?
Snap niet dat ze debatten niet veel eerder stoppenquote:Op woensdag 15 september 2021 23:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bijleveld, hierna nog Broekers-Knol in de eerste termijn. Dit gaat ver-ver de nacht in
Snap niet waarom ze niet gewoon stoppen en morgen verder gaan. Alsof er ook maar iemand beter van wordt door de nacht door te trekken.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bijleveld, hierna nog Broekers-Knol in de eerste termijn. Dit gaat ver-ver de nacht in
Ja. Bezuidenhoutseweg 67.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:49 schreef vosss het volgende:
Net thuis van m'n werk. Is het debat nog bezig en zo ja, waar zijn ze?
quote:
Thanksquote:Op woensdag 15 september 2021 23:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk eerder begonnen zijn maar ze wilde uiteraard toch geen stukken delen.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet dat ze debatten niet veel eerder stoppen
Gaat de CU daarin mee?quote:Op donderdag 16 september 2021 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ook eentje voor Ank Bijleveld, wel minder steun.
Wat had ze anders moeten doen volgens hen?quote:Op donderdag 16 september 2021 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er is een MvA in voorbereiding.
Ik kan mij zo voorstellen dat die beruchte 3 haar wordt aangerekend, maar verder? Ik weet het niet. Tweede termijn afwachten.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat had ze anders moeten doen volgens hen?
Nog kans dat er echt actie wordt ondernomen? Of blijft iedereen gewoon weer aan as usual?quote:Op woensdag 15 september 2021 23:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Definieer “echt actie”? (Gedwongen) aftreden? Onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 01:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nog kans dat er echt actie wordt ondernomen? Of blijft iedereen gewoon weer aan as usual?
Zoiets ja. Opstappen etc. Stevige motiesquote:Op donderdag 16 september 2021 01:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Definieer “echt actie”? (Gedwongen) aftreden? Onwaarschijnlijk.
Dat lachje was niet slimquote:Op donderdag 16 september 2021 01:51 schreef trein2000 het volgende:
Motie van wantrouwen tegen Kaag ingediend door de SP.
Ik heb het debat niet gezien, helaas. Maar dit antwoorden in blokjes en vragen aan het eind van een blokje is al zo met elke voorzitter sinds het begin van Rutte 2. De Kamer heeft zelf om die werkwijze gevraagd.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dom lullen. Dit is echt het domste wat je kunt doen. Stop de controversile punten voor in je blokje en de heel dynamiek is er uit eer de interrupties aan de beurt zijn.
Geef gewoon een maximum om het in de hand te houden en laat de leden vrij in de timing daar van.
Als het goed is zijn het de 5 grootste partijen en eventueel nog 2 aangewezen fractievoorzitters, toch? Dit op verzoek van de kamer, waarschijnlijk met als hoofddoel Kuzu uit de commissie te halen (al was dat niet de officile reden).quote:
Nee, lijkt me niet.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:17 schreef Raw85 het volgende:
Is er een kans dat de CU die moties een meerderheid gaat bezorgen? Denk ‘t niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |