Is dit een nieuw idee van enge COR users?quote:Op donderdag 16 september 2021 00:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe staan jullie tegenover Fok-burgerjournalistiek?
Een Pol + Cor user.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit een nieuw idee van enge COR users?
NWS / FOK! burger journalistiek: CDA-kamerlid laat zich gebruiken door charlquote:Op donderdag 16 september 2021 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit een nieuw idee van enge COR users?
Niet door te komen.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NWS / FOK! burger journalistiek: CDA-kamerlid laat zich gebruiken door charl
Dit is echt goud.
De reacties, dan. OP niet gelezen natuurlijk.
quote:Op donderdag 16 september 2021 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt goud.
quote:Op donderdag 16 september 2021 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt goud.
quote:
De altijd cynische @maxi-mus is een keer positief en krijgt meteen het deksel keihard op zijn neus.quote:
Ik waardeer dit soort initiatieven altijd enorm, zonder cynisme. Al kan de uitvoering wellicht beter.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd cynische @:maxi-mus is een keer positief en krijgt meteen het deksel keihard op zijn neus.
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
LitmanenAFCA kun je beter niet op ingaan weet ik uit ervaring.
Nu is dit pas het eerste artikel en kan er vast een hele hoop beter maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die alles altijd maar afschieten maar zelf nooit eens hun nek uitsteken of enig initiatief tonen. Net zoals die Scorpion ofzo of hoe heet die gozert die toen @Rellende_Rotscholier zijn stukjes wat af zat te kraken terwijl ik daar meer nuttige info uithaal dan artikelen van mensen die daar gewoon betaald voor krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou de lijst met favorieten van Feltet ook een burgerinitiatief zijn?
Moet denken aan die Q&A met Zjak Nieuwlaat waar mensen ziedend waren dat hun puberale vraagjes niet beantwoord werdenquote:Op donderdag 16 september 2021 00:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu is dit pas het eerste artikel en kan er vast een hele hoop beter maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die alles altijd maar afschieten maar zelf nooit eens hun nek uitsteken of enig initiatief tonen. Net zoals die Scorpion ofzo of hoe heet die gozert die toen @:rellende_rotscholier zijn stukjes wat af zat te kraken terwijl ik daar meer nuttige info uithaal dan artikelen van mensen die daar gewoon betaald voor krijgen.
Met de algemene domrechtse teneur op FOK weet je genoegquote:Op donderdag 16 september 2021 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet denken aan die Q&A met Zjak Nieuwlaat waar mensen ziedend waren dat hun puberale vraagjes niet beantwoord werden![]()
Die stukjes van RR zijn natuurlijk bewezen kwaliteit. Bij dat burgerinitiatief moet je wel uitkijken dat het geen ongefundeerd wappieverhaal wordt. Maar inderdaad, gewoon maar eens zien of het aan slaat.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op donderdag 16 september 2021 00:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet denken aan die Q&A met Zjak Nieuwlaat waar mensen ziedend waren dat hun puberale vraagjes niet beantwoord werden![]()
Die stukjes van RR zijn natuurlijk bewezen kwaliteit. Bij dat burgerinitiatief moet je wel uitkijken dat het geen ongefundeerd wappieverhaal wordt. Maar inderdaad, gewoon maar eens zien of het aan slaat.
quote:Op donderdag 16 september 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Al die camera's vielen toch wat tegen. Daarom zit Pieter nu alweer bij Nieuwsuur hahahha.
Gaat iedereen dan weer in de herfst bij regen op het terras zitten?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:00 schreef VoMy het volgende:
Mijn stemontvanger had net een prima verhaal. En er gaan geruchten dat de coronapas niet op terrassen gaat gelden. Erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |