De zoon van Jan Boskamp gaat wel lekker, jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Thomas van Groningen zit ook overal tegenwoordig overigens
Ik had toen op maandagochtend een tentamen, ben halverwege de zondagmiddag vanuit Almelo richting Tilburg getreind. Heb bijna heel Nederland gezien die dagquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer landelijk was volgens mij in 2017? Toen was het ook aan het sneeuwen.
Ik studeerde die dag af (lol).
CDA verwacht natuurlijk nooit dat iemand vasthoudt aan zijn/haar principes, dat hebben ze zelf nog nooit gedaan.quote:
Dat was wel genot, toen maar nacht doorgehaald op mijn werk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer landelijk was volgens mij in 2017? Toen was het ook aan het sneeuwen.
Ik studeerde die dag af (lol).
En gelukkig is Sjanies er ook weerquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dankzij Lieke, Sari, Vivianni, en al die andere meiden die onze steun verdienen!
10 lesbische meiden en een jongetjequote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dankzij Lieke, Sari, Vivianni, en al die andere meiden die onze steun verdienen!
Keepster van Tsjechie wordt wel goedgekeurd toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
10 lesbische meiden en een jongetje
Drinkt de Haagse Insider?quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:12 schreef Steven184 het volgende:
Als Remkes premier wordt hebben we de ultieme clusterfuck
[ twitter ]
Stevig zo te lezen, wat een hoop onzinquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drinkt de Haagse Insider?
Kunnen we stellen dat Paul Blokhuis de Leo Blokhuis van het christenfundamentalisme is?quote:
Het zit in de familie, zeg maarquote:Op zaterdag 18 september 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat Paul Blokhuis de Leo Blokhuis van het christenfundamentalisme is?
Zou hij ook quizjes en leuke weetjes over dit onderwerp presenteren?quote:Op zaterdag 18 september 2021 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat Paul Blokhuis de Leo Blokhuis van het christenfundamentalisme is?
Of toch niet?quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drinkt de Haagse Insider?
Wat een foto weerquote:Zou u zo weer op Kaag stemmen?
“Nee, dat zou ik niet meer doen. Bij ons aan tafel was het gesprek: wat zou haar volgende functie zijn? Mijn vrouw zei: ze gaat vast helemaal weg uit de politiek, en weer terug naar de diplomatie. Ja, mijn vrouw heeft wel kijk op die dingen. Ik denk ook niet dat ze het kan maken om weer gewoon in een volgend kabinet te gaan zitten.
“En gezien de huidige toestand van de politiek in Den Haag kan ze ook zeggen: wat een klerezooi is het hier. Dus geef haar eens ongelijk als ze naar haar internationale leven teruggaat. Ik zeg altijd: als de aanvoerder niet goed is, dan rammelt het team. Tsja, Rutte zal het wel niet leuk vinden dat ik dit zeg, maar zo zie ik het. De hele mikmak mag weg van mij.”
https://www.trouw.nl/binn(...)ige-ideeen~b30aa2ba/
De vorige keer plaatste ik een kritische reactie op haar instagram post (gewoon beschaafd) en kreeg daarna de melding ` Your Account Has Been Temporarily Locked`quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:06 schreef Steven184 het volgende:
Ah, Doutzen is ook afgestudeerd viroloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |