Pff, gewoon wéér een camera aanwezig dus. Arme Pieter.quote:
Ik vind dit zo leuk. Luister je die podcast wel eens? Had gezien dat ze een prijs hadden gewonnen maar ik heb hem nog nooit geluisterd.quote:
Ik vind dit veel leuker dan de podcast, ben niet echt Vullings fan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo leuk. Luister je die podcast wel eens? Had gezien dat ze een prijs hadden gewonnen maar ik heb hem nog nooit geluisterd.
Oh ja dat is met Joost.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dit veel leuker dan de podcast, ben niet echt Vullings fan.
Mei 2020.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, Ank Bijleveld. Maanden te laat, jaar te laat, wat is het met Hawija.
Sanne?quote:
Ank en Ankie, gratis paardenbiefstuk zou Caroline zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ank kan altijd nog bij iemand in de tuingang gaan staan.
Ferd gaat doodleuk Defensie nu erbij doen hahahahahaquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef Steven184 het volgende:
Op naar een motie tegen Ferd voor het handelen van de NCTV
Twee vliegen in één klapquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ferd gaat doodleuk Defensie nu erbij doen hahahahaha
En zijn reactie daarop, niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:41 schreef Steven184 het volgende:
Op naar een motie tegen Ferd voor het handelen van de NCTV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |