Er is een keuken dus we kunnen zelf koffie en thee zetten. Ik ga er over 2 weken kijken, dan weet ik meerquote:
Iedereen met een baby boven de 6 maanden neemt wat mee, de rest eet het opquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:01 schreef MaJo het volgende:
Hoe doen we het qua eten en drinken? Ieder voor zich of neemt iedereen wat lekkers mee? Ik kan wel mijn befaamde cheesecake bakken
Ik had dat wonder van jouw "baby" wel eens willen aanschouwenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:48 schreef Bienelientjee het volgende:
@:MaJo Helaas, is voor mij niet te doen vanuit Engeland, haha!![]()
Anders had ik wel gekomen!
Wij hadden een paar weken terug kunnen meetenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef MaJo het volgende:
@:Donna @:Miezziej @:LittleTeaCup @:Gaddle @:Gogo83 @:Carooltje79 @:Framblij89 @:Kwakz0r @:Flav @:BellaaElisa misschien ook interesse?
En @:Smart_Ass @:1inamelon @:Bienelientjee zijn uiteraard ook welkom maar dat is misschien wat lastiger
Heb je een DM gestuurdquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dat wonder van jouw "baby" wel eens willen aanschouwen
Waar in het VK woon je eigenlijk? Ik ben er wel eens te vinden dus dan kunnen we misschien een keer een minimeet doen
Bij de tweede meet in 2018 was de gewone zaal bezet (dubbel geboekt of zo?), en toen mochten we een gemeenschappelijke ruimte gebruiken en daar hoefden we alleen voor het gebruik van een tafel te betalen (veel goedkoper dan een zaal). En op dat tijdstip (ook een zaterdagochtend) waren daar toch geen andere mensen dan OUD'ers. En die gemeenschappelijke ruimte had speelgoed en boekjes en een zitbank, de huur-zaal alleen tafels en stoelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
En heeft Eilandsteede nog een grotere zaal?
Ik ga er 1 oktober heen, dan weet ik meerquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij de tweede meet in 2018 was de gewone zaal bezet (dubbel geboekt of zo?), en toen mochten we een gemeenschappelijke ruimte gebruiken en daar hoefden we alleen voor het gebruik van een tafel te betalen (veel goedkoper dan een zaal). En op dat tijdstip (ook een zaterdagochtend) waren daar toch geen andere mensen dan OUD'ers. En die gemeenschappelijke ruimte had speelgoed en boekjes en een zitbank, de huur-zaal alleen tafels en stoelen.
Welke van de twee groter was, weet ik niet zeker, maar ik denk die gemeenschappelijke.
Zolang je zelf ook een baby meeneemt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:41 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik mij hier inschrijven voor de Milfmeet?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:39 schreef Framblij89 het volgende:
Ah super leuk zeg, zo’n babymeet!
Ik zal er ook even over nadenken, ik heb alleen die dagen (alle zaterdagen dus) de auto niet dus zal dan met beebs in de trein moeten, wat geen probleem is want het is maar 45 minuten vanaf omgeving Den Haag, tenminste, Utrecht centraal is dat.
Laat het jullie weten tzt
Edit; Of is er iemand die ook hiervandaan komt?![]()
Helemaal top, kom je zelf uit DH of omgeving? Stuur anders even pm/dmquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:26 schreef tpopml het volgende:
[..]![]()
Ik ga met de auto, daar kan nog wel een baby + mama bij!
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Helemaal top, kom je zelf uit DH of omgeving? Stuur anders even pm/dm
Tof! Ik zet je erbijquote:
Gezellig! Ik ben niet superactief op het forum maar vind het echt leuk om toch lowkey deel uit te maken van de community en hier bij te zijn. Heb 1x een fokmeet gehad op Lowlands heeeeel lang geleden toen ik hier nog een andere naam had (was volgens mij ook de enige succesvolle Lowlands fokmeet). Maar toen was ik behoorlijk tipsy dus dat was geen daverend succes.quote:
Leukquote:Op zondag 19 september 2021 22:14 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ben niet superactief op het forum maar vind het echt leuk om toch lowkey deel uit te maken van de community en hier bij te zijn. Heb 1x een fokmeet gehad op Lowlands heeeeel lang geleden toen ik hier nog een andere naam had (was volgens mij ook de enige succesvolle Lowlands fokmeet). Maar toen was ik behoorlijk tipsy dus dat was geen daverend succes.
7??? Srsly? Niet toch? Jij hebt er toch drie onder de vier?quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:46 schreef SQ het volgende:
Ik heb in 2015 met @:Shandaly ook nog een meet georganiseerd in Eindhoven trouwens.
Toen was mijn inmiddels zevenjarige de kleinste baby op de meet
Jaaa! Dat was het jaar dat iemand een kartonnen bord had gemaakt! Good times!quote:Op zondag 19 september 2021 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk
Ik was toen ook bij de eerste (en wellicht enige) geslaagde Lowlands meet, dat was denk ik in 2006? En ik weet daar ook niet veel meer van nee
De immer falende fokmeet was dat
Edit: MUZ / Lowlands meet 2! Dit was hetBen wel benieuwd wie jij toen was
Oh ja klinkt leuk! Ik heb geen goede sociale skills maar Loempia welquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef MaJo het volgende:
@:Donna @:Miezziej @:LittleTeaCup @:Gaddle @:Gogo83 @:Carooltje79 @:Framblij89 @:Kwakz0r @:Flav @:BellaaElisa misschien ook interesse?
En @:Smart_Ass @:1inamelon @:Bienelientjee zijn uiteraard ook welkom maar dat is misschien wat lastiger
Haha nee je hebt gelijk, ze is pas 9 oktober jarig.quote:Op zondag 19 september 2021 22:50 schreef BE het volgende:
[..]
7??? Srsly? Niet toch? Jij hebt er toch drie onder de vier?
quote:Op maandag 20 september 2021 08:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nee je hebt gelijk, ze is pas 9 oktober jarig.
Hahaha, daar heb je een goed punt!quote:Op maandag 20 september 2021 12:33 schreef SQ het volgende:
Het is 2021, ik denk niet dat iemand het überhaupt nog zou durven om foto's van zo'n meet op fok te pleuren
Toch goed om gezegd te hebben!quote:Op maandag 20 september 2021 12:52 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je een goed punt!
Yes! Volgende week vrijdag ga ik langs om te kijken en de borg te betalen.quote:
Gezellig! Ik zet je erbijquote:
Ik red dat ook niet @MaJoquote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef arvensis het volgende:
Oei, wordt voor mij helaas lastig, @:majo !
Geen probleem, dan ga ik het gewoon verplaatsen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef arvensis het volgende:
Oei, wordt voor mij helaas lastig, @:majo !
Jammer, had je graag eens irl gezien! Andere keer beterquote:Op donderdag 30 september 2021 19:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik red dat ook niet @:majo![]()
En de 16e ben ik er definitief niet bij, vanwege een kinderfeestje elders.
Ik zie dit berichtje nu pas, ik haal je van de lijst! Zou je ook graag eens ontmoetenquote:Op donderdag 23 september 2021 12:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik kom niet onder m'n uitje naar de dierentuin uit, zo blijkt, dus ik houd me aanbevolen voor een volgende keer. Jammer! Ik ken een aantal van jullie irl en jullie zijn allemaal leuk <3
Insgelijks, volgende keer beter. Al ben je ook altijd welkom in limboland hoor!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dit berichtje nu pas, ik haal je van de lijst! Zou je ook graag eens ontmoeten
Liefquote:Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Insgelijks, volgende keer beter. Al ben je ook altijd welkom in limboland hoor!
Sorry ik kan niet. Ik word in de dagen ervoor geopereerd. Veel plezier alvast wie er gaan!quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:22 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |