abonnement Unibet Coolblue
pi_201619537
quote:
14s.gif Op zondag 3 oktober 2021 10:57 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]
Ik heb hem ook verteld dat ik denk dat het oplichting is. Heb niks overgemaakt. Zie nu steeds meer ‘gratis’ op fb staan.

Toch bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden
Überhaupt al reageren. 🙄😂
pi_201619829
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Werkman het volgende:

[..]
Überhaupt al reageren. 🙄😂
Zijn verhaal klonk plausibel, helaas de rest niet :+
pi_201620316
quote:
14s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]
Zijn verhaal klonk plausibel, helaas de rest niet :+
"Hoi. Ik ben Werkman uit Tiel en heb een levensgrote tv gekregen toen ik een abonnement afsloot.
Helaas heb ik er geen zin in en omdat ik hem voor niks heb gekregen vind ik ook dat ie voor niks weer weg moet.
Iemand interesse? Wel eerst geld overmaken voor verzending."

Erg plausibel inderdaad! 🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 03-10-2021 16:54:18 ]
  zondag 3 oktober 2021 @ 16:43:30 #254
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201620423
Nigerianen verzinnen betere verhalen
  zondag 3 oktober 2021 @ 17:46:36 #255
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_201621988
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:39 schreef Werkman het volgende:

[..]
"Hoi. Ik ben Werkman uit Tiel en heb een levensgrote tv gekregen toen ik een abonnement afsloot.
Helaas heb ik er geen zin in en omdat ik hem voor niks heb gekregen vind ik ook dat ie voor niks weer weg moet.
Iemand interesse? Wel eerst geld overmaken voor verzending."

Erg plausibel inderdaad! 🤣
Apple tv, geen tv!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_201628116
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:39 schreef Werkman het volgende:

[..]
"Hoi. Ik ben Werkman uit Tiel en heb een levensgrote tv gekregen toen ik een abonnement afsloot.
Helaas heb ik er geen zin in en omdat ik hem voor niks heb gekregen vind ik ook dat ie voor niks weer weg moet.
Iemand interesse? Wel eerst geld overmaken voor verzending."

Erg plausibel inderdaad! 🤣
Ik vroeg ook om foto’s met een briefje ofzo erbij, of dat die eerst verzonden kon worden. Allemaal niet mogelijk. Hij beweerde ook dat die in tilburg woonde, maar ik kon hem ‘ineens’ ophalen in Tiel. Toevallig een straat die een paar jaar geleden negatief in het nieuws kwam.

Ohja en een belgisch rekeningnummer.. ook vreemd.

Ach, ik ben er op tijd achter gekomen en ben niks kwijt. Soms ben ik goedgelovig, meestal trap ik er niet in
pi_201643480
Vandaag 10 jaar geleden… :{

You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_201645479
RIP.

Apple Watch 7 vanaf 8 oktober bestelbaar en verkrijgbaar in de stores vanaf 15 oktober.
pi_201662871
Oh wauw … iOS 15 is qua internet browsing echt niet fijn geworden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201664638
iPadOS15 is voornamelijk kut eigenlijk. In voorheen was het homescreen voornamelijk strak en nu enorm leeg aan de zijkanten.
SOONY
  woensdag 6 oktober 2021 @ 21:48:51 #261
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201664667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wauw … iOS 15 is qua internet browsing echt niet fijn geworden.
Echt wel. Die adresbalk onderaan. _O_
pi_201665719
Ik heb hem weer bovenaan staan *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201703749
Poeh…dat was even lastig om de overvolle ipad mini4 te upgraden.
Er waren wat foutmeldingen. Uitgezocht hoe of wat. En uiteindelijk gelukt door ‘grote’ dingen (tijdelijk) te verwijderen.

De veranderde keyboard lay out kan ik wel aan wennen.
Is bij anderen ook de balk bovenin zwart met witte tekst o|O als je bijv. op fok staat?
De zg. app.bibliotheek had ik zelf al gecreëerd en nu dan nieuw.

De SE upgraden ging makkelijker. De Mac is nu 10 jaar oud en draait op High Sierra. w/
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:12:02 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_201713605
Is het niet nieuw dat die apps dus weggelaten kunnen worden uit je home screen maar in die library blijven staan?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games maandag 11 oktober 2021 @ 12:15:59 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_201715023
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het niet nieuw dat die apps dus weggelaten kunnen worden uit je home screen maar in die library blijven staan?
Sinds iOS 14 kon dit al. En gefeliciteerd met je nieuwe iPhone.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_201715349
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 09:15 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik heb een hoesje van Apple er bij (de transparante MagSafe) daar zit opstaand randje bij de camera’s. Dus als je de iPhone op tafel legt, raken de lenzen niet het tafelblad.

Weet niet of dat met alle hoesjes is maar ga er vanuit dat daar wel over na gedacht is.
(Gaat om de 13 pro trouwens. De max heb ik geen ervaring mee)
Heb zelf geen Mag Safe hoesje besteld omdat ik in auto nog een draadloze oplader heb zitten en op mijn nachtkastje ook (MagSafe hoesje conflicteert toch met standaard inductie opladen?). Gaat welliswaar langzamer (7,5watt vs 15) maar om nou mijn beide draadloze opladers weg te doen...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2021 12:39:58 ]
pi_201715583
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:39 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Heb zelf geen Mag Safe hoesje besteld omdat ik in auto nog een draadloze oplader heb zitten en op mijn nachtkastje ook (MagSafe hoesje conflicteert toch met standaard inductie opladen?). Gaat welliswaar langzamer (7,5watt vs 15) maar om nou mijn beide draadloze opladers weg te doen...
MagSafe zit (ook) in het toestel zelf en je kunt ook nog gewoon laden met andere draadloze laders (in de auto laadt m’n telefoon gewoon op in de draadloze lader).

Dus daarvoor zou het MagSafe hoesje niet conflicterend moeten zijn. Alleen dan de vraag of je het nodig hebt.
Ik heb (onder ander) een MagSafe hoesje zodat ik zeker weet dat de MagSafe lader nog goed werkt en ook zodat de MagSafe kaarthouder goed blijft zitten. In dit hoesje zit de zelfde MagSafe magneet, anders zou je de kans hebben dat het magnetisme wat minder wordt door een gewoon hoesje.

Maar mijn reactie was met name dat je aangaf dat geen enkel hoesje de cameralenzen goed zouden beschermen, waarbij ik het voorbeeld van het MagSafe hoesje gaf omdat ik daar ervaring mee heb. Maar waarschijnlijk zijn er meerdere hoesjes die voldoende bescherming geven. (Ik zag zelfs hoesjes waarbij je een schuifje voor de lenzen hebt, zijn ze zeker beschermd (ziet er alleen niet uit mijns inziens)). Maar de makers van de hoesjes hebben er wel degelijk rekening mee gehouden. (Misschien niet de hoesjes die op Ali expres te verkrijgen zijn :P )
pi_201715837
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:07 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
MagSafe zit (ook) in het toestel zelf en je kunt ook nog gewoon laden met andere draadloze laders (in de auto laadt m’n telefoon gewoon op in de draadloze lader).

Dus daarvoor zou het MagSafe hoesje niet conflicterend moeten zijn. Alleen dan de vraag of je het nodig hebt.
Ik heb (onder ander) een MagSafe hoesje zodat ik zeker weet dat de MagSafe lader nog goed werkt en ook zodat de MagSafe kaarthouder goed blijft zitten. In dit hoesje zit de zelfde MagSafe magneet, anders zou je de kans hebben dat het magnetisme wat minder wordt door een gewoon hoesje.

Maar mijn reactie was met name dat je aangaf dat geen enkel hoesje de cameralenzen goed zouden beschermen, waarbij ik het voorbeeld van het MagSafe hoesje gaf omdat ik daar ervaring mee heb. Maar waarschijnlijk zijn er meerdere hoesjes die voldoende bescherming geven. (Ik zag zelfs hoesjes waarbij je een schuifje voor de lenzen hebt, zijn ze zeker beschermd (ziet er alleen niet uit mijns inziens)). Maar de makers van de hoesjes hebben er wel degelijk rekening mee gehouden. (Misschien niet de hoesjes die op Ali expres te verkrijgen zijn :P )
Welke draadloze autohouder heb je? VanMass toevallig? :P

En ja, dat er een randje om de cameralenzen zit op de hoesje ben ik al achter, heb hier 1 liggen. Heb alleen de Pro Max nog niet, moet ff wachten tot ie op voorraad is.

Enne, ff voor de goede orde: jij gebruikt de MagSafehoesje icm standaard oplader in je auto? Dat gaat gewoon goed?
pi_201715917
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:31 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Welke draadloze autohouder heb je? VanMass toevallig? :P

En ja, dat er een randje om de cameralenzen zit op de hoesje ben ik al achter, heb hier 1 liggen. Heb alleen de Pro Max nog niet, moet ff wachten tot ie op voorraad is.

Enne, ff voor de goede orde: jij gebruikt de MagSafehoesje icm standaard oplader in je auto? Dat gaat gewoon goed?
In mijn auto zit een vak met draadloze lader ingebouwd en volgens mij werkt dat goed. (Lampje bij de lader gaat aan zoals altijd als deze aan het laden is, maar scherm zit van me af als deze in dat vakje zit en nog niet heel specifiek op gelet)
Maar ik wil straks wel even checken hoor.

Maar nogmaals qua MagSafe hoesje maakt dat niet uit, want MagSafe zit ook al in het toestel. Dus dan zou het ook zonder hoesje niet werken.

Edit: even gecheckt en hij laadt gewoon op met MagSafe hoesje in de draadloze lader in de auto

[ Bericht 3% gewijzigd door hilliebillie op 11-10-2021 15:16:56 ]
pi_201728650
twitter


Nieuwe Macbook binnenkort?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:19:15 #271
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201729394
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:17 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]

Nieuwe Macbook binnenkort?
Daar gaan al maaaanden geruchten over.
pi_201729423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Daar gaan al maaaanden geruchten over.
Ik doelde er op dat geen enkele winkel momenteel nog voorraad heeft.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:23:30 #273
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201729435
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:21 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik doelde er op dat geen enkele winkel momenteel nog voorraad heeft.
Online kan ik hem in NL en D gewoon bestellen bij apple en amac

[ Bericht 18% gewijzigd door Jan_Onderwater op 12-10-2021 14:30:53 ]
pi_201732827
Apple Event 18 oktober 19 uur


twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:32:35 #275
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_201733214
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Aether het volgende:
Apple Event 18 oktober 19 uur

[ afbeelding ]
[ twitter ]
Kom maar door met die nieuwe AirPods (Pro)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')