@GGMM hij doet het weer.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat alleen Vitesse gaat winnen.
Nog een rechtsbuiten?quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan hebben ze ook werkelijk in kunnen schatten op welke plekken iets nodig is. Slot is geen domme man. Middenvelder, spits, rechtsbuiten. Een leuk zakcentje voor Senesi proberen te pakken.
Jij hoeft geen back-up voor Jankabash?quote:
Nouja, zo onrealistisch is dat toch niet. PSV zou op zich ook nog wel kunnen winnen.quote:
Ik dacht dat je spelers voor de basis opnoemde.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij hoeft geen back-up voor Jankabash?
Nee het was een gebbetje hoor. Maar ik blijf graag positief, WE gaan vanaf nu alles winnen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, zo onrealistisch is dat toch niet. PSV zou op zich ook nog wel kunnen winnen.
PSV hoeft zeker niet te verliezen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, zo onrealistisch is dat toch niet. PSV zou op zich ook nog wel kunnen winnen.
Ik zou het ook leuk vinden als Ajax toch kan laten zien dat ze stappen hebben gemaaktquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het was een gebbetje hoor. Maar ik blijf graag positief, WE gaan vanaf nu alles winnen!
Kleffe fotoquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het was een gebbetje hoor. Maar ik blijf graag positief, WE gaan vanaf nu alles winnen!
Rob Jansenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie is die man linksonder op de foto?
Rob Jansen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Victor Reinierquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ah, het veld was niet goed. Daar lag het aan.
Ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat had ik wel mogen zien.
Die gast wordt ook met de week vervelender.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost wil alleen maar horen dat WE hunnie moeten oprollen.
Final Solution?quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast wordt ook met de week vervelender.
Waardeloosquote:Op dinsdag 14 september 2021 23:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis.
Hoe was Feyenoord?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis.
Hoe was Feyenoord?
2-1quote:Op donderdag 16 september 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
PSV - Real Sociedad
Randers - AZ
Mura - Vitesse
Zeg het maar jongens
@:coco @:oriente @:fetx @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm @:zipportal @:lenny_leonard @:slobeend @:lavenderr @:tarado @:caland @:yats
PSV - Sociedad 2-1quote:Op donderdag 16 september 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
PSV - Real Sociedad
Randers - AZ
Mura - Vitesse
Zeg het maar jongens
@:coco @:oriente @:fetx @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm @:zipportal @:lenny_leonard @:slobeend @:lavenderr @:tarado @:caland @:yats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |