quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:04 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Competities beginnen ook gewoon veel te laat.
Zo ongeveer de jaarlijkse hoeveelheid in Nederland. Een beste plasquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:34 schreef INViCTuS het volgende:
879mm!!toch niet voor te stellen hoeveel water dat is.
Overigens staat het record op 955mm in 24 uur, in italie
[ twitter ]
Wel zon iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:15 schreef Salina het volgende:
Lekker op het balkon. Zonnig.
Wel best veel wind.
Uit de wind is het wel lekker. Maar helaas is het bijna nooit windstil.quote:
Jep. Meer hogedrukquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Uit de wind is het wel lekker. Maar helaas is het bijna nooit windstil.
Straks regen trouwens zie ik.
We tikken de 16-18 graden aan.
Komende dagen minder regen en veel zon verwacht.
Edit: nevermind. Bewolking in aantocht.![]()
Regen incoming 3 2 1.
Extreem Strenge Winter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:41 schreef Frutsel het volgende:
@:dick_laurent
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb dus ik wil geen klachten horen, je kan winterkleren kopen, zestien paar sokken, nieuwe handschoenen, extra sjaal, moonboots, thermo-ondergoed etc dus ik wil straks geen klachten horen![]()
https://www.op-winterspor(...)dste-winter-100-jaar
it giet oan!
Nationale Dick 'Groundhog' Laurent Dayquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Extreem Strenge Winter.
![]()
![]()
![]()
Hoe vaak hebben we dat gehoord. Nou ja, als het zo is laat het dan in februari zijn want dan is @:dick_laurent weer terug van zijn overwintering. Wel zo leuk voor hem ook om mee te maken toch?![]()
925mm. Teringquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ongeveer de jaarlijkse hoeveelheid in Nederland. Een beste plas
Kan altijd, maar heeft niet heel veel zin nog nu.quote:
Daar valt het relatief gezien nog mee lijkt het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:59 schreef Salina het volgende:
Je zult maar lekker op vakantie zijn in de Cinque Terre of Toscane dan.![]()
@:bloodymary1
Och jullie mogen je pinkies eraf laten vriezen hoor deze winter. Veel plezier drmeequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:41 schreef Frutsel het volgende:
@:dick_laurent
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb dus ik wil geen klachten horen, je kan winterkleren kopen, zestien paar sokken, nieuwe handschoenen, extra sjaal, moonboots, thermo-ondergoed etc dus ik wil straks geen klachten horen![]()
https://www.op-winterspor(...)dste-winter-100-jaar
it giet oan!
Oh ja, jij zit heerlijk te overwinteren in Benidorm!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Och jullie mogen je pinkies eraf laten vriezen hoor deze winter. Veel plezier drmee
Ik ben idd pas vanaf Februari terug in het land en dan hoef ik nog maar een paar weekjes winter mee te maken. Komt goed.
Besides, hoe vaak zijn dit soort 'horror' winters al voorspeld de afgelopen jaren![]()
Is dat een soort van prijs-schieten wat die zogenaamde wetenschappers doen ofzo? Elk jaar weer opniew dat roepen dan komt het vanzelf een keer uit zeker
Yup, apartementje met ocean view vlak onder Fuengirola geregeld. Lekker ff de donkerste maanden hier skippenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit heerlijk te overwinteren in Benidorm!
Haha, nee hoor, lekker zuidelijk bij Malaga toch of zo?
hehequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Och jullie mogen je pinkies eraf laten vriezen hoor deze winter. Veel plezier drmee
Ik ben idd pas vanaf Februari terug in het land en dan hoef ik nog maar een paar weekjes winter mee te maken. Komt goed.
Besides, hoe vaak zijn dit soort 'horror' winters al voorspeld de afgelopen jaren![]()
Is dat een soort van prijs-schieten wat die zogenaamde wetenschappers doen ofzo? Elk jaar weer opniew dat roepen dan komt het vanzelf een keer uit zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |