Nice!quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:09 schreef guinnessvld het volgende:
PRESALE
In 2020 en 2021 kon Lowlands vanwege COVID-19 niet doorgaan. De verkochte tickets voor deze edities zijn geannuleerd en het aankoopbedrag is teruggestort naar de kaartkopers.
Op zaterdag 5 februari start voor deze kaartkopers een presale waarbij je maximaal het aantal festivaltickets dat je in 2020/2021 hebt aangeschaft kunt kopen. De betreffende kaartkopers ontvangen hierover later vandaag een mail vanuit Ticketmaster.
Ik ben benieuwd. Aangezien iedereen zijn geld terug heeft gehad moet iedereen wel weer zijn portomonnee trekken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:45 schreef peaceman het volgende:
Staan mooie namen bij, maar zal wel moeilijk worden om kaartjes te krijgen.
Ik denk dat heel veel mensen hiernaar snakken. Of tenminste kopen om dan weer door te verkopen...quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:47 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Aangezien iedereen zijn geld terug heeft gehad moet iedereen wel weer zijn portomonnee trekken.
En vraag me af of iedereen dit doet in deze tijden.
Fingers crossed. Heb zelf ook geen presale code
kopen om door te verkopen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen hiernaar snakken. Of tenminste kopen om dan weer door te verkopen...
Maximaal paar duizend voor reguliere verkoop. Gelukkig krijg ik wel pre-sale.
De reden waarom ik geen kaarten overneem van onbekenden. Ik betaal geen cent meer dan de kostprijs.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, een treurig fenomeen maar ja
En kunnen nu weer mee in de pre-salequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:22 schreef guinnessvld het volgende:
En die fuckers verkochten de kaarten voor bizarre prijzen door en vervolgens ontvingen ze de refund
Je kunt ze er mooi uitpikken op Ticketswap. Van die kansloze figuren die al 6269 tickets hebben verkocht, allemaal met 10 of 20 euro winst (dat houdt Ticketswap mooi bij). Oprotten met dit soort lui. Ik wil best last-minute een paar euro meer betalen aan iemand die echt van z'n kaartje af wil als dat betekent dat ik een mooie nacht met vrienden ga hebben, maar ik zal dat soort semi-professionele handelaren echt nooit steunen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen kaarten overneem van onbekenden. Ik betaal geen cent meer dan de kostprijs.
In 99% van de gevallen heb ik wel gezorgd dat ik kaarten heb, in dat ene pechgeval waarbij dat niet gelukt is, leg ik me er gewoon bij neer dat ik niet ga.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kunt ze er mooi uitpikken op Ticketswap. Van die kansloze figuren die al 6269 tickets hebben verkocht, allemaal met 10 of 20 euro winst (dat houdt Ticketswap mooi bij). Oprotten met dit soort lui. Ik wil best last-minute een paar euro meer betalen aan iemand die echt van z'n kaartje af wil als dat betekent dat ik een mooie nacht met vrienden ga hebben, maar ik zal dat soort semi-professionele handelaren echt nooit steunen.
Maar mocht je mensen kennen die geen gebruik er van willen maken ....quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:07 schreef Niveath het volgende:
Down the Rabbit Hole is ook niet uitverkocht. Jaarlijks had en heb je toch afhakers, en die heb je nu ook. Zou wel eens mee kunnen vallen voor mensen zonder presale link. Wij gaan wel gebruik maken van het terugkopen van alle tickets, dus die komen niet vrij
Nee bij LL doe ik altijd mijn hand voor mijn ogen voor dat ik iets afreken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Aisumasen het volgende:
Hebben jullie de nieuwe prijs al gezien?
¤255,- incl.
Stevig, stevig. Wel met servicekosten hopelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Aisumasen het volgende:
¤255,- incl.
Niet gezien, nu vraag ik me af of ik het wel had willen wetenquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:40 schreef Aisumasen het volgende:
¤255,- incl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |