Thanks ik zal het noteren in de op vandaag of morgen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef Mr-Brightside het volgende:
Paar leuke namen en wat zaagwerk voor de Bravo, ach s'nachts vermaak ik mij sowieso wel. Merk dat ik vooral toe ben aan een goede lichting namen voor het dagprogramma
Nog voor de OP/dagindeling:
Goldband op de zaterdag volgens hun Insta (Alpha)
Rufus du Sol moet op de zondag staan
Caribou op de zondag volgens hun tourschema (Daphni dan ook wss)
IMANU b2b Buunshin, Posij b2b Former en The Upbeats b2b Halogenix allemaal op de zondag bij de Noisia nacht volgens de mail van Lowlands
Michael Kiwanuka, Balthazar, Eefje de Visser en Sam Fender op de vrijdag volgens hun tourschema/Insta
Ik ga ze sowieso 2x zien, maar op LL was het ook niet verkeerd geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:52 schreef Mr-Brightside het volgende:
Dat album van The Smile mag er wel zijn zeg, wat een plaat!
EvE zal wel jaloers zijn op DTRH. Jammer dat ze eind van de zomer niet op tour zijn, had echt een fantastische boeking geweest voor LL
Het checken van de tourschema's voor onze dagindeling hier is een prima tijdsbesteding tijdens rustige dagen op werk moet ik zeggen hahaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:23 schreef kesselman het volgende:
kan t toch niet laten
wetleg speelt op vr
want za op PP
en zo in zwitserland
Naast de glamping ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor dat geld zoek ik wel zelf een plek waar de tentjes bij elkaar kunnen staan...
Gewoon je eigen tent onderzetten als ze er 4 bij elkaar gezet hebben. Jammer dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:33 schreef beantherio het volgende:
Iedereen zal wel weer opnieuw minder ruimte krijgen. Klote partytenten..
Lekker, die was in 2019 ook snoeihard.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:38 schreef Mr-Brightside het volgende:
Zelfbevestiging van Zwangere Guy volgens iemand op het Festileaks forum, op de vrijdag
Alleen hiervoor al zou ik een kaartje willen regelen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef Mr-Brightside het volgende:
IMANU b2b Buunshin, Posij b2b Former en The Upbeats b2b Halogenix allemaal op de zondag bij de Noisia nacht volgens de mail van Lowlands
al speelt er 4 dagen lang alleen maar Frans Bauer op alle podia ...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er is hier zeker niemand meer die van twee kaartjes af wil?
Ja, snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
al speelt er 4 dagen lang alleen maar Frans Bauer op alle podia ...
Oeh Nothing But Thieves mag wel naar lowlands komenquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:27 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe lading Pukkelpop:
Nothing But Thieves, King Hannah, While She Sleeps, Fleddy Melculy, Klaps, Anfisa Letyago, Pitou, S10, OGENN, DJ St. Paul, Kills Birds, Al-Qasar, De Staat, killthelogo, Mooneye, séa, Eppo Janssen & Friends, ECHT!, HEISA, lalma, Naethan, Slow Crush, Biesmans, Axel Haube, Stijn Van De Voorde & Thibault Christiaensen en Milo Meskens.
Hier wil ik wel van op Lowlands zien: https://www.myinstants.com/en/instant/crickets-chirping/
Als je écht wil dan gaat het je uiteindelijk lukken. Het is mij altijd gelukt, zelfs 2x door kaartjes te winnen (via 3FM). Gewoon aan iedereen doorgeven dat je wil gaan en sowieso de last minute kaarten in de gaten houden, dan kun je waarschijnlijk zelfs nog voor onder de kostprijs (maar dat is dus echt op de donderdag).quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik helemaal.
Ik was in 2020 te laat met kaartjes kopen. Dit jaar lukte het me ook niet. Ik kan wel jankenTicketSwap is drama.
Ik heb me maar opgegeven om als vrijwilliger te werken zodat ik het niet helemaal hoef te missen. Maar eigenlijk hoop ik echt heel erg alsnog ergens kaartjes te fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |