Zal één van de oudste delen van Almere Stad zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Echt oud krot voor Almeerse begrippen
Werd niet met zoveel woorden gezegd. Maar vermoed dat het is omdat het twee vrouwen zijn en dat daar niet zo gewaardeerd wordt?quote:Op maandag 20 september 2021 20:46 schreef Leandra het volgende:
Ik viel pas later binnen, maar wat was dat nou over Urk?
Kan me voorstellen dat dat lastig ligt.quote:Op maandag 20 september 2021 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Werd niet met zoveel woorden gezegd. Maar vermoed dat het is omdat het twee vrouwen zijn en dat daar niet zo gewaardeerd wordt?
En ik denk sowieso import in Urk niet heel gemakkelijk is.quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat lastig ligt.
Traprenovatiequote:Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Valt niet gek veel aan te verbouwen zou je denken, maar ze zullen wel weer wat vinden
Zijn ze allebei import?quote:Op maandag 20 september 2021 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik denk sowieso import in Urk niet heel gemakkelijk is.
Nee. De ene is geboren en getogen op Urk. Moeder komt drie keer per weekend langs. Als ze boodschappen gaat doen heeft ze vijftien mensen gesproken. Dat idee. Dat vindt de ander juist veel te benauwend.quote:
Ah, import partner, dat zal idd ook niet meevallen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. De ene is geboren en getogen op Urk. Moeder komt drie keer per weekend langs. Als ze boodschappen gaat doen heeft ze vijftien mensen gesproken. Dat idee. Dat vindt de ander juist veel te benauwend.
Ik vraag me wel af of ze al eens door Almere waren gereden. Ze vinden alles niet heel sfeervol en niet hee groen. Dat IS Almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |